Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-02, 21:50
  #1
Medlem
hvita.nhegrers avatar
I.o.m. att det har blivit ganska vanligt att dagens unga, frigjorda kvinnor förgyller sexlivet med hjälp av strap-ons, så tycker jag att det lämpar sig att ställa frågan om dessa damer verkligen kan kallas för ”heterosexuella” i traditionell mening, eller om de snarare bör klassas som ”bisexuella” eller kanske rentav ”homosexuella”...?

Är en kvinna som använder en läderbandsförsedd löskuk för att penetrera sina både manliga och kvinnliga sexpartners en ”riktig” kvinna i traditionell mening, eller är hon någon slags könsöverskridande, sexuell freak...?

Och hur är det med killar som ställer upp och deltar i sådana snuskiga lekar, är de några slags halvbögar...?


Är det orättvist att säga att det luktar lite ”bög” om en kille som gillar skön prostatamassage kombinerat med en viss sexuell underkastelse, som det ju är fråga om när när man låter sig knullas i röven av en dominant, plastkuksutrustad tjej..? Själv är jag lite tveksam till om man verkligen kan kalla denna typ av anal njutning för 100% ”manlig” och ”heterosexuell”, men det är ju knappast fråga om bögsex heller...

Själv har jag aldrig provat på dessa bisarra lekar, men får lov att erkänna att jag åtminstone tycker att det är lite småsexigt att ibland fantisera om såna svinerier...

Vad tycker ni, är det ”bögigt” att som kille uppskatta lite passionerad strap-on sex med en riktigt het och dominant brud...?

Uppmuntrar strap-on fenomenet bägge könen till en osund, icke önskvärd homo- och bisexualitet...?

Borde kanske rentav strap-ons förbjudas att säljas till unga, lättpåverkade personer, då det finns risk att de utvecklas till bögar, flator eller icke-binära könsbytare om de använder dem...?

Är strap-on fenomenet ett smärre samhällsproblem, som hotar att underminera både den traditionella kärnfamiljen och den sunda, naturliga heterosexualiteten...?

Var det bättre förr, innan strap-ons gjorde sitt skamlösa intåg i den svenska sängkammaren...?

Är det verkligen nödvändigt för tjejer att knulla både killar och tjejer i röv, mun och mus...?

Är strap-on den mest revolutionerande, bisarra och sjuka sexleksaken genom tiderna...?

Bör det finnas minst en strap-on i varje svenskt hem...?

Vad tror ni att Astrid Lindgren och Olof Palme skulle göra om de fortfarande levde idag, hade även de varit flitiga användare av strap-ons...?

Kommer den populära trenden att använda strap-ons med tiden även sprida sig till de lite mer konservativa grupperingarna i samhället, som t.ex. pingsvänner och traditionella muslimer...?

Är strap-ons bara en tillfällig fluga, eller har den kommit för att stanna - använder vi strap-ons även om hundra år...?

Diskutera!
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-08-02 kl. 21:54.
Citera
2018-08-02, 21:58
  #2
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Ja. Frågor på det?
Tja, du får väl utveckla resonemanget lite själv - varför tycker du att det är bögigt att penetreras av en strap-on...? Och anser du att tjejer som använder sig av strap-ons är könsöverskridande, perversa freaks...?
Citera
2018-08-02, 21:59
  #3
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Tja, du får väl utveckla resonemanget lite själv - varför tycker du att det är bögigt att penetreras av en strap-on...? Och anser du att tjejer som använder sig av strap-ons är könsöverskridande, sexuella freaks...?


Hur skulle det kunna vara nånting annat än bögigt att bli påsatt i arslet?
Citera
2018-08-02, 22:01
  #4
Medlem
Skatteskolks avatar
Är TS månne rädd för att njuta av prostataorgasm? Du kan inte ana hur många som läser tråden och tänker att de gillar det här utan att våga skriva det.
Citera
2018-08-02, 22:01
  #5
Medlem
TheJackets avatar
Ja det är du. Enklaste förklaringen är helt enkelt att det inte är normalt, att som man vilja bli dominerad och knullad i röven är extremt bögigt.
Citera
2018-08-02, 22:03
  #6
Medlem
trickydicks avatar
Svar ja.

En liten fråga här.
Vad får en tjej ut av att knulla med strap-on? Det är ju inte så att man har känsel i den där.

Man kan ju också undra om tjejen inte är halvhomo? eftersom hon låtsas att hon har kuk och det är hon som sätter på.
Citera
2018-08-02, 22:03
  #7
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Hur skulle det kunna vara nånting annat än bögigt att bli påsatt i arslet?
Tja, om det är en snygg tjej som gör det, och det dessutom skall vara väldigt skönt med sådan prostatamassage, så är det väl inte fråga om ren homosexualitet iallafall, det är ju ändå en tjej man knullar med...
Citera
2018-08-02, 22:06
  #8
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Tja, om det är en snygg tjej som gör det, och det dessutom skall vara väldigt skönt med sådan prostatamassage, så är det väl inte fråga om ren homosexualitet iallafall, det är ju ändå en tjej man knullar med...


Det spelar ingen roll, det är en homosexuell handling att tillåta en kuk i sitt rövhål...

Äkta eller fejk kuk det spelar ingen roll det är bögigt hur du än vrider och vänder på det.. eller är det som att man inte är bög för att man gillar att suga kuk, man kan ju tycka smaken är god??🤪🤪🤪🤪🤪😃
__________________
Senast redigerad av Heltutanklass 2018-08-02 kl. 22:08.
Citera
2018-08-02, 22:11
  #9
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Är TS månne rädd för att njuta av prostataorgasm? Du kan inte ana hur många som läser tråden och tänker att de gillar det här utan att våga skriva det.
Nej, jag är egentligen varken för eller emot prostatamassage, jag är en med flashbackmått mätt ovanligt tolerant, öppen, vidsynt och fördomsfri person... Men säkert är det så att en och annan som läser tråden som innerst inne längtar efter lite prostatamassage...
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Ja det är du. Enklaste förklaringen är helt enkelt att det inte är normalt, att som man vilja bli dominerad och knullad i röven är extremt bögigt.
Nu handlar inte tråden främst om mig, TS, utan om andra riktiga strap-on användande män och kvinnor i samhället... Själv är jag bara en neutral observatör av fenomenet kan man säga...
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Svar ja.

En liten fråga här.
Vad får en tjej ut av att knulla med strap-on? Det är ju inte så att man har känsel i den där.

Man kan ju också undra om tjejen inte är halvhomo? eftersom hon låtsas att hon har kuk och det är hon som sätter på.
Jo, det var ju just det jag menade, att både killen och tjejen är lite bisexuella som ägnar sig åt denna typen av könsöverskridande sex...
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-08-02 kl. 22:21.
Citera
2018-08-02, 22:13
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
så är det väl inte fråga om ren homosexualitet iallafall,|
En transvestit som är lesbisk och gillar bögsex med transpersoner som är straighta men gillar lesbiskt analsex ungefär nått sånt tror jag.
Citera
2018-08-02, 22:14
  #11
Medlem
Deckard-Cains avatar
Jag skulle nog gå så långt att säga att det är bögigt..

Bisexuellt?

Köper argumentet om att prostatan sitter där och att det säkerligen är skönt (me dont know).

Men uppskattar man en stor dildo i rumpan som man, så skulle jag säga att man är smygbög..

Stäng tråd
Citera
2018-08-02, 22:18
  #12
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Käften bögjävel, blir du påsatt i arslet så är du bög, basta.
Nu handlar inte tråden om mina erfarenheter av strap-on sex, för dom existerar överhuvudtaget inte, utan om fenomenet som sådant, själv har jag bara tagit del av denna typ av sex via porrtittande...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback