Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-08, 11:23
  #145
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer

Borde kanske rentav strap-ons förbjudas att säljas till unga, lättpåverkade personer, då det finns risk att de utvecklas till bögar, flator eller icke-binära könsbytare om de använder dem...?


B]
Nej. Det är väl upp till folk om de själva vill använda strap ons i sina sexlekar. Du låter lite som en hyper religiös fundementalist när du skriver att du tror att man automatiskt förvandlas till någon icke-binär transhybrid och/eller bög man kryddar sexlivet med lite strap on action.

Om någon är bög eller flata kan jag garantera dig att dom hade varit det oavsett om dom hade haft tillgång till dildos och dylikt eller inte.
Citera
2018-11-08, 11:34
  #146
Medlem
Vissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Nej jag är extremt säker. Jag gillar kuk i fitta och inget annat. punkt

Din vilja att hela tiden i denna tråd påpeka hur extremt hetero du är och hur bögiga alla andra är får mig att tveka.
Citera
2018-11-08, 19:18
  #147
Medlem
TröttSvensks avatar
Nej du är helbög.
Citera
2018-11-09, 11:11
  #148
Medlem
Varför måste man vara en bög eller en flata överhuvudtaget?
Varför är etiketten så viktig att sätta?

I min värld är det så enkelt som:
Gör det du tycker om och låt bli det du inte tycker om.
Sen om det är att bli påsatt i röven med en dildo medan du runkar till en snygg brud så ör väl det grett. Varför behöver du hamna i ett fack med en etikett?

Alla tycker om olika saker. Svårare än så är det inte.
Citera
2018-11-16, 08:39
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Nej, rent historiskt har inte alla män varit bögar. Jobbar du på P3 eller?

Det förekom redan under antiken, om inte tidigare...betyder inte att alla historiskt sett är bögar men det är inget "nytt"
Citera
2018-12-12, 12:24
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
I.o.m. att det har blivit ganska vanligt att dagens unga, frigjorda kvinnor förgyller sexlivet med hjälp av strap-ons, så tycker jag att det lämpar sig att ställa frågan om dessa damer verkligen kan kallas för ”heterosexuella” i traditionell mening, eller om de snarare bör klassas som ”bisexuella” eller kanske rentav ”homosexuella”...?

Är en kvinna som använder en läderbandsförsedd löskuk för att penetrera sina både manliga och kvinnliga sexpartners en ”riktig” kvinna i traditionell mening, eller är hon någon slags könsöverskridande, sexuell freak...?

Och hur är det med killar som ställer upp och deltar i sådana snuskiga lekar, är de några slags halvbögar...?


Är det orättvist att säga att det luktar lite ”bög” om en kille som gillar skön prostatamassage kombinerat med en viss sexuell underkastelse, som det ju är fråga om när när man låter sig knullas i röven av en dominant, plastkuksutrustad tjej..? Själv är jag lite tveksam till om man verkligen kan kalla denna typ av anal njutning för 100% ”manlig” och ”heterosexuell”, men det är ju knappast fråga om bögsex heller...

Själv har jag aldrig provat på dessa bisarra lekar, men får lov att erkänna att jag åtminstone tycker att det är lite småsexigt att ibland fantisera om såna svinerier...

Vad tycker ni, är det ”bögigt” att som kille uppskatta lite passionerad strap-on sex med en riktigt het och dominant brud...?

Uppmuntrar strap-on fenomenet bägge könen till en osund, icke önskvärd homo- och bisexualitet...?

Borde kanske rentav strap-ons förbjudas att säljas till unga, lättpåverkade personer, då det finns risk att de utvecklas till bögar, flator eller icke-binära könsbytare om de använder dem...?

Är strap-on fenomenet ett smärre samhällsproblem, som hotar att underminera både den traditionella kärnfamiljen och den sunda, naturliga heterosexualiteten...?

Var det bättre förr, innan strap-ons gjorde sitt skamlösa intåg i den svenska sängkammaren...?

Är det verkligen nödvändigt för tjejer att knulla både killar och tjejer i röv, mun och mus...?

Är strap-on den mest revolutionerande, bisarra och sjuka sexleksaken genom tiderna...?

Bör det finnas minst en strap-on i varje svenskt hem...?

Vad tror ni att Astrid Lindgren och Olof Palme skulle göra om de fortfarande levde idag, hade även de varit flitiga användare av strap-ons...?

Kommer den populära trenden att använda strap-ons med tiden även sprida sig till de lite mer konservativa grupperingarna i samhället, som t.ex. pingsvänner och traditionella muslimer...?

Är strap-ons bara en tillfällig fluga, eller har den kommit för att stanna - använder vi strap-ons även om hundra år...?

Diskutera!

Nej då. Min tjej har knullat mig analt med en normalstor dildo (och glidmedel) typ fyra gånger på fyra år, samtidigt som hon använde hand och mun. Kom jävligt hårt. Men inget jag vill göra särskilt ofta.

Kul med lite omväxling till att vara passiv någon gång per år.
Citera
2019-01-04, 18:04
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Nej, för analsex i sig gör inte någon till bög. Analsex är sannolikt skönare för killar pga prostatan som enligt utsago kan ge starka orgasmer.


Så sant som det är sagt!
Citera
2019-01-06, 04:12
  #152
Medlem
Zouxs avatar
Behöver det inte vara
Citera
2019-01-06, 04:23
  #153
Medlem
Lekbarns avatar
I BDSM sex är det rätt vanligt för UG mannen att bli körd i röven utav sin Dominanta tjej med Strap On. Tror det ofta är själva förnedringen de går i gång på och inte själva fysiska känslan utav att bli penetrerad i rektum.

De icke UG män som blir körda i röven på samma sätt har nog några % homofil i sig. Men det kan bara vara fördomar från min sida.
Citera
2019-01-06, 04:24
  #154
Avstängd
PenisOchPungs avatar
Nej, detta är fullt normalt. Man kan även vara hetero och ta en kuk i munnen till o från.
Citera
2019-01-09, 13:50
  #155
Medlem
Det handlar inte om sexuell läggning om huruvida man gillar det eller ej.

Min tjej har aldrig använt en strap on på mig. Däremot händer det att hon knullar mig analt med en dildo. Någon dominans eller rollspel håller vi inte på med. Både hon och jag blir upphetsade av det. Antingen står jag på alla fyra eller ligger på rygg och hon runkar mig samtidigt. Ibland knullar hon mig tills jag kommer, eller så byter vi och jag knullar henne som avslutning tills jag kommer. Oavsett vilket så kommer jag väldigt intensivt av det. Vilket hon uppskattar och är en stor del av hennes behållning av att använda en dildo på mig. Jag är inte undergiven och hon går inte in i en roll där hon blir dominant heller.

Vid rätt tillfälle är detta väldigt bra sex, men inget jag känner att jag vill göra ofta. Tanken har inte heller slagit mig att jag vill testa med en man, vilket är den största fördomen gällande detta.

Jag är bekväm med att jag gillar det, men det är inget jag berättar för vem som helst heller.
Citera
2019-01-09, 14:12
  #156
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Nej, detta är fullt normalt. Man kan även vara hetero och ta en kuk i munnen till o från.

nej det kan man inte ditt flarne, eller jo suga kuk får man göra hur mycket man så vill, men då är man fan inte straight, bi eller homo o inget annat!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback