2018-11-17, 18:14
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Rögle fortsätter färden upp från träsket och Mora förankrar sig där.

Ja 19p av 21 de sista 7 matcherna är starkt......
Citera
2018-11-17, 18:17
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Domarna stal 1 poäng från oss idag. En jävla närkamp kring sargen där HV-spelaren försöker trycka sig förbi och ramlar är fan inte en utvisning. Kommunikationen i första perioden verkar inte ha funkat heller då linjedomaren gör en washout och ena huvuddomaren som står nere i hörnet blåser för icing.

Edit: För övrigt, visst fan har shl.se dragit ner tiden på highlightsen som tusan? Visst fan visade dom målchanser förut? Nu är det bara mål.
Senast redigerad av AutumnInNewYork 2018-11-17 kl. 18:21.
Citera
2018-11-17, 18:31
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Domarna stal 1 poäng från oss idag. En jävla närkamp kring sargen där HV-spelaren försöker trycka sig förbi och ramlar är fan inte en utvisning. Kommunikationen i första perioden verkar inte ha funkat heller då linjedomaren gör en washout och ena huvuddomaren som står nere i hörnet blåser för icing.

Edit: För övrigt, visst fan har shl.se dragit ner tiden på highlightsen som tusan? Visst fan visade dom målchanser förut? Nu är det bara mål.

Alltid detta gnäll på domarna. Precis som FBK fansen står och gnäggar på att domarn är emot dem hit och dit.

Det jämnar ut sig. you win some you lose some!

Känns som vi börjar få igång spelat sakta men säkert. Första matchen mot luleå och matchen idag tror jag vi hade vunnit om det varit en viktig match. Bra läropeng för fortsättningen!
Citera
2018-11-17, 18:51
Medlem
Märkligt att Mikael Nord är inblandad i ett felaktigt matchstraff. Kiiskinen filmar till sig ett vidrigt matchstraff på Ryno.
Har Kiiskinen i klätt sig rollen som det stora filmaren nu när Shinnimin är skadad?
Citera
2018-11-17, 18:52
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Alltid detta gnäll på domarna. Precis som FBK fansen står och gnäggar på att domarn är emot dem hit och dit.

Det jämnar ut sig. you win some you lose some!
Konstaterar bara fakta. Domarna hittade en situation på slutet. En vanlig sargkamp där blue bulls spelaren föll. Den enda som såg en utvisning var muppjäveln till domare.
Citera
2018-11-17, 19:06
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Konstaterar bara fakta. Domarna hittade en situation på slutet. En vanlig sargkamp där blue bulls spelaren föll. Den enda som såg en utvisning var muppjäveln till domare.

Händer ju alltid er och FBK. Inga andra? Ta era två poäng och ladda om. Ni kommer säkert få lite utvisningar med som ingen ser nästa Lördag när ni besöker mästarna.

Hoppas kiiski mår bra efter rynos fega tjuvsmäll. Tråkigt när ligan tappar klassspelare som joefsson och kiiskinen
Senast redigerad av MitchRapp 2018-11-17 kl. 19:10.
Citera
2018-11-17, 20:30
Medlem
Leksingens avatar
Var på plats i Gävle, trumkompaniet gjorde själ för sitt namn, helt otroligt drygt att höra på. bif spelar garanterar i kvalet i vår.
Citera
2018-11-17, 20:42
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:

Domarna panikletade ju en kompensationsutvisning i slutet efter att Skellefteå fick ett PP med 7 min kvar.

Sjukt typiskt domarna i SHL.
Citera
2018-11-17, 21:41
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
Var på plats i Gävle, trumkompaniet gjorde själ för sitt namn, helt otroligt drygt att höra på. bif spelar garanterar i kvalet i vår.
Inte blir det mot Leksand i alla fall.
Citera
2018-11-17, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Inte blir det mot Leksand i alla fall.
Jag tror faktiskt att Mora och Timrå kommer sluta efter Brynäs i tabellen.

Kul att någon nämner filmning som en feg tjuvsmäll. Det är sådant som kallas hockeykultur?
Citera
2018-11-17, 23:31
Moderator
Gromguttens avatar
Efter att ha läst denna så undrar jag vad det var før match jag såg?

https://www.aftonbladet.se/sportblad...trick-jag-sett

Citat:
Det här var den bästa hockeymatch jag sett den här säsongen.

Det var ju inget som helst speciellt med just denna matchen.
Senast redigerad av Gromgutten 2018-11-17 kl. 23:35.
Citera
2018-11-17, 23:35
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Efter att ha läst denna så undrar jag vad det var før match jag såg?

https://www.aftonbladet.se/sportblad...trick-jag-sett

Det var ju inget som helst speciellt med just denna matchen.

Alla har inte samma öga för hockey som Wennerholm. Det krävs årtionden vid sargen för att se det han kan se.
Du bör vara lite mer ödmjuk inför W:s expertis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in