2018-11-17, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Händer ju alltid er och FBK. Inga andra?
Inga andra? Det är då inte vad som står skrivet inne på Lakers forumsida om dagens match iaf. Där är domaren inte bara bedrövligt dålig, han är tom mutad och köpt.
Behövs nog sopas rätt rejält framför den egna dörren innan du spyr ur dig massa billigt nonsens om andra lags supportrar.
Citera
2018-11-17, 23:37
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axanthic
Inga andra? Det är då inte vad som står skrivet inne på Lakers forumsida om dagens match iaf. Där är domaren inte bara bedrövligt dålig, han är tom mutad och köpt.
Behövs nog sopas rätt rejält framför den egna dörren innan du spyr ur dig massa billigt nonsens om andra lags supportrar.

Äntligen någon med lite inside. Står det något om hur mycket de fick betala?
Citera
2018-11-18, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Efter att ha läst denna så undrar jag vad det var før match jag såg?

https://www.aftonbladet.se/sportblad...trick-jag-sett

Det var ju inget som helst speciellt med just denna matchen.
Håller med dej!
DIF-Frölunda är den bästa matchen så här långt! 100% från bägge håll och bra domare mm!
Citera
2018-11-18, 02:11
Medlem
Bartman777s avatar
Äsch... Man ska alltid förutsätta att det som skrivs på AB och speciellt av herr Wennerholm är tvärt emot sanningen.

Att folk fortfarande läser den skräpblaskan och det MW skriver är för mig en gåta.
Citera
2018-11-18, 03:29
Medlem
Citat:
Hur kan man från Växjös sida klaga på domarna?
Man får en 5:a till sin fördel pga av en solklar filmning.
Citera
2018-11-18, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Username67
Håller med dej!
DIF-Frölunda är den bästa matchen så här långt! 100% från bägge håll och bra domare mm!
Så du har sett alla SHL matcher?
Citera
2018-11-18, 08:51
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Efter att ha läst denna så undrar jag vad det var før match jag såg?

https://www.aftonbladet.se/sportblad...trick-jag-sett

Tre saker:
Det var ju inget som helst speciellt med just denna matchen.

Att FBK är helt utspelade i mittlerioden för att sedan vända spelmönstret helt efter att växjö slappnat av,tappat tempo och slutat spel under 5 min pp.

Miracle on ice! Att FBK underdog lyckas sno 2 poäng på hemmais får nog ändå betäcknas som en skräll. Och vem gillar inte när en underdog lyckas?

Clownen Ryno gör hat trick!

Citat:

Jasså? Har inte FBK något supporterforum eller?
Du är en såndär som glider in på lakejernas sida när ni för en gångsskull lyckas vinna. eller är du rent av medlem?
Enögdheten är väl OK på ett supporterforum. Men här borde väl supportrar kunna vara lite objectiva.
Senast redigerad av MitchRapp 2018-11-18 kl. 09:06.
Citera
2018-11-18, 09:34
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Att FBK är helt utspelade i mittlerioden för att sedan vända spelmönstret helt efter att växjö slappnat av,tappat tempo och slutat spel under 5 min pp.

Miracle on ice! Att FBK underdog lyckas sno 2 poäng på hemmais får nog ändå betäcknas som en skräll. Och vem gillar inte när en underdog lyckas?

Clownen Ryno gör hat trick!

Jasså? Har inte FBK något supporterforum eller?
Du är en såndär som glider in på lakejernas sida när ni för en gångsskull lyckas vinna. eller är du rent av medlem?
Enögdheten är väl OK på ett supporterforum. Men här borde väl supportrar kunna vara lite objectiva.

Førstod du att det relevanta var det jag citerade ur artikeln

Citat:
Det här var den bästa hockeymatch jag sett den här säsongen.

Vacker beskrivning på en halvdassig lunkmatch i november.
Citera
2018-11-18, 11:26
Medlem
MitchRapps avatar
Rynos fega akt bestraffas.

https://www.shl.se/artikel/gnesajomk...sciplinnamnden

Svårt att se var den träffar men klart är att det är medvetet och att han ser kiiskinen hela vägen.
Citera
2018-11-18, 11:30
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Rynos fega akt bestraffas.

https://www.shl.se/artikel/gnesajomk...sciplinnamnden

Svårt att se var den träffar men klart är att det är medvetet och att han ser kiiskinen hela vägen.

Direkt patetiskt såklart. Avstängning för en krock

Lär man sig inte att titta upp i Finland?
Citera
2018-11-18, 11:40
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Direkt patetiskt såklart. Avstängning för en krock

Lär man sig inte att titta upp i Finland?

Enkelt för ryno att visa respekt och ta en annan väg då han ser hela spelplanen där. Det hade du förmodligen förstått om du var normalbegåvad och någorlunda hockeykunnig.

Ryno förnedrad och uppsnurrad på hemmais. Då tappar han det totallt.

Straffat 1-2-3 matcher spelar mindre roll. Bra att det lyfts att spelarna måste visa respekt.
Senast redigerad av MitchRapp 2018-11-18 kl. 11:47.
Citera
2018-11-18, 11:52
Medlem
Tuomas Kiiskinen filmar till sig att Ryno får en 5:a. Inte nog med det så ska Ryno stängas av i 4 matcher.
Växjö tar till alla medel för att vinna!

Helt jävla otroligt att man ska kunna filma så att det slutar med att spelare stängs av. Lägg ner DN omgående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in