2019-02-14, 23:28
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nej men det lät så och det är inte första gången. Klarar man inte av att hålla en 3-0 ledning mot ett skitlag på hemmaplan då ska man inte för fan inte börja leta billiga bortförklaringar heller. Ingen domarkramare men jävligt less på allt detta gnäll mot domarna hela tiden.
Håller med. Att man förlorar mot Mora på hemmaplan är för att man är värdelösa. Har inte något att göra med domarnas insats, tror att dom var bra som vanligt.
Citera
2019-02-14, 23:37
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Håller med. Att man förlorar mot Mora på hemmaplan är för att man är värdelösa. Har inte något att göra med domarnas insats, tror att dom var bra som vanligt.
Kan intyga detta.
Citera
2019-02-14, 23:44
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Kan intyga detta.
Ja det är för mycket gnäll på domarna. Inte lätt att se allt som händer. Tycker dock att dom skulle uppmärksammat att Malmö filmade vid ett flertal tillfällen i dagens match mot luleå. Bland annat deras värdelösa målvakt. Han tog knappt en puck men filma kunde han, har dom ingen bättre keeper i Skåne?
Citera
2019-02-14, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Shinnimin är ju bra medans Danielsson inte är det så det finns ingen logik i det. Den här matchen var det ingen filmning i utan endast munhuggning. Rappet han fick mot Frölunda kunde han såklart stå upp på men det är en helt annan match och situation som han också blev straffad för.

Dåliga förlorare i Brynäs denna gång. Eller förlåt Danielsson. Övriga spelare ska inte lastas för hans tillkortakommanden.

Sedan är jag inget fan av trashtalk alla per Ledin så kunde gärna vara utan det och allt annat ruff efter avblåsningar för att lira hockey. Skinnimin är tillräckligt bra för att klara sig utan det men Många här gnäller ju på att det saknas känslor. Kanske fick ni mer av det än ni klarar av nu...

Vadå ingen logik? Är du dum på riktigt? Vi skiter i hur bra eller dålig Danielsson är! Det har inte med saken att göra! Huvudtemat är att aset Shinnimin gång på gång visar sina äckliga skådespelarkonster! Domarna verkar inte klara av att stävja skiten. Det vore bra om nån spelare i SHL kan ta på sig att spöa skiten ur honom nästa gång aset filmar. Tror att många spelare i SHL är villiga att pytsa in till böterna som kommer efter slakten!
Citera
2019-02-15, 00:01
Medlem
J.R.s avatar
Det verkar som att Växsjö och malmö är dom värsta lagen på filma.. Tragiskt att såna skitlag ska få spela i högsta serien. Förstör hockeyn.
Citera
2019-02-15, 00:04
Medlem
Finns det ärligt talat något lag som INTE filmar i SHL? Inte för att jag försvarar det men det blir lite löjligt med alla anklagelser om filmarlag hit och dit när i princip alla lag filmar. Tråkigt men sant.
Citera
2019-02-15, 00:07
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Finns det ärligt talat något lag som INTE filmar i SHL? Inte för att jag försvarar det men det blir lite löjligt med alla anklagelser om filmarlag hit och dit när i princip alla lag filmar. Tråkigt men sant.
Nej, det finns inget lag som inte filmar. Det finns heller inget lag som inte hakar och håller fast.
Citera
2019-02-15, 00:07
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Kan iofs. hålla med dig litegrann. Men när det händer är det ganska upprörande, inte konstigt att det blir reaktioner.
Citera
2019-02-15, 00:12
Medlem
Citat:
Det verkar som att Växsjö och malmö är dom värsta lagen på filma.. Tragiskt att såna skitlag ska få spela i högsta serien. Förstör hockeyn.

Utan att veta säkert skulle jag tro att Brynäs och Färjestad ligger högst på den listan under en 20 års period.
Citera
2019-02-15, 00:15
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Utan att veta säkert skulle jag tro att Brynäs och Färjestad ligger högst på den listan under en 20 års period.
Nog för att jag irriterat mig på dessa lag också men filmning är väl kanske inte det jag tänker på i första hand. Fast när det gäller färjestad är det säkert möjligt, den klubben håller på med allt som är omoraliskt eller i alla fall så gjorde dom det.
Citera
2019-02-15, 00:22
Medlem
Citat:
Nog för att jag irriterat mig på dessa lag också men filmning är väl kanske inte det jag tänker på i första hand. Fast när det gäller färjestad är det säkert möjligt, den klubben håller på med allt som är omoraliskt eller i alla fall så gjorde dom det.

Malmöhöken tycker det behövs fler spelare som shinnimin i SHL. Dags för vissa av er att gå till twitter och hata lite.

Förhoppningsvis växlar Växjö upp nu och klättrar lite i tabellen.

Just Malmö Växjö möts i Malmö arena och lakejerna kommer med ca 1000 pers.

Klart är iallafall att Kris Versteeg är ett jävla uppköp mot Ortega. Och då har han inte lirat på ca 3 månader. Väntar tills han kommer i form.
Senast redigerad av MitchRapp 2019-02-15 kl. 00:35.
Citera
2019-02-15, 00:26
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Shinnimin kan göra onödiga grejer i matchen men jäklar vilken kämpe det är. Nyttig! att inte kunna tacka efter matchen är låg nivå. Även om man inte gillar varandra. Danielsson bör kunna uppträda bättre såklart. Brynäs bör ju göra sig av honom dålig på isen och tydligen utanför också.
Varför ska man tacka motståndare när de beter sig som... ja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in