2019-03-26, 19:44
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Jag tänker att Brynäs gillar att värva spelare som har spelat i Luleå. Hur var det oklart? Hoppas att Larsson inte vill gå samma väg som Enterfeldt.
Att säga att Larsson är Luleåit är som att säga att Harju är Brynäsare.
Citera
2019-03-26, 20:33
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Att säga att Larsson är Luleåit är som att säga att Harju är Brynäsare.

Nej, kass jämförelse. Jag tror dessutom att ingen har kallat Larsson något sådant.
Citera
2019-03-26, 22:08
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
”Det Luleås klack skriker är fan i mig en skam för idrotten. Så fruktansvärt låg nivå och det visar på ett lag med stöd av fullständiga idioter. Vet att jag nu kommer bli påhoppad av Luleåfans, men det är det värt. Slödder och dåliga vinnare behöver inte hyllas. Idioter”
Vad skrek Luläklacken som får före detta Plastjö VD:n att uttala sig på det här sättet?
Citera
2019-03-26, 22:17
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Vad skrek Luläklacken som får före detta Plastjö VD:n att uttala sig på det här sättet?
Tidigare Luleåsupporter, har alltså gått från plast till plast.
Citera
2019-03-26, 22:20
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork

"Chicken Shinnimin" under matchens gång, samt "Brendan...SHINNIMIN...Brendan...SHINNIMIN" efter att han suttit i utvisningsbåset för en korkad hopptackling när Luleå gjorde 3-0.

Det är sällan jag är på klackens sida, de har gjort väldigt många snedsteg genom åren, men här tycker jag faktiskt inte att de har gjort något fel.
Citera
2019-03-26, 22:29
Medlem
siryessirs avatar
Så, det är så här Växjö ska hantera motgångar...
Citera
2019-03-26, 22:33
Medlem
Tvonds avatar
https://twitter.com/Anders63Oman/status/1110633383313457157

Ömans ledsen i ögat tweeten måste kännas jobbigt få en motgång i livet.
Citera
2019-03-26, 22:42
Medlem
Vår totala dominans är över! andra lag får vara med att leka om guldet iår och kommande år. Dags att bygga nytt topplag med en yngre stomme. Vi vinner ju var tredje år!

Bra att även de ”dåliga” lagen får känna på en semi och vi får känna hur det ör för ca av 50% av lagen som aldrig får känna på en semi.

Bara att gratulera Luleå till en väl genomför serie även om vissa delar av publiken i Luleå saknar klass.
Tror fortfarande vi kan vända. Luleå är Luleå och Luleå har absolut ingen vana att vinna.

Riktigt starkt av HV att sno en seger till mot FBK!
Senast redigerad av MitchRapp 2019-03-26 kl. 22:52.
Citera
2019-03-26, 22:52
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Vår totala dominans är över! andra lag får vara med att leka om guldet iår och kommande år. Dags att bygga nytt topplag med en yngre stomme.

Bra att även de ”dåliga” lagen får känna på en semi och vi får känna hur det ör för ca av 50% av lagen som aldrig får känna på en semi.

Bara att gratulera Luleå till en väl genomför serie även om vissa delar av publiken i Luleå saknar klass.
Tror fortfarande vi kan vända. Luleå är Luleå och Luleå har absolut ingen vana att vinna.

Så, ni har redan förlorat. Du försöker sedan med något försök att håna motståndarna samtidigt som du gratulerar dessa till vinsten. Vidare konstaterar du att inget är klart trots att du just skrev detta. Slutligen gråter du över motståndarsupportrarna innan du återigen försöker håna motståndarna. Du är ju minst lika patetisk som Anders.

https://twitter.com/69Abris/status/1110649909525602304

Kanske slutar du gråta över motståndarsupportrarna när varken seriemördar-Sam eller Chicken tycker att det var vidare hemskt?
Senast redigerad av siryessir 2019-03-26 kl. 22:54.
Citera
2019-03-26, 22:54
Medlem
Citat:
Så, ni har redan förlorat. Du försöker sedan med något försök att håna motståndarna samtidigt som du gratulerar dessa till vinsten. Vidare konstaterar du att inget är klart trots att du just skrev detta. Slutligen gråter du över motståndarsupportrarna innan du återigen försöker håna motståndarna. Du är ju minst lika patetisk som Anders.

Inget hån eller liknande. Konstatera fakta lite lugnt. Har inte sagt att vi förlorat än.
Senast redigerad av MitchRapp 2019-03-26 kl. 22:56.
Citera
2019-03-26, 22:56
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Inget hån eller liknande. Konstatera fakta lite lugnt.

Jag kvarstår vid att du och Anders är ungefär på samma nivå. Luktar lite dagis om Växjö just nu. På något sätt är det dock skönt att se Växjö, Djurgården och Skellefteå samlas i harmoni på twitter.
Citera
2019-03-26, 22:58
Medlem
Citat:
Jag kvarstår vid att du och Anders är ungefär på samma nivå. Luktar lite dagis om Växjö just nu.

Kvart är dagisnivå för Växjö menar du? Ja håller med. vi siktar högre.

Ja, det gäller ju att njuta för er nu när ni har er största framgång på 10 år. Låt inte mig regna på er parad
Senast redigerad av MitchRapp 2019-03-26 kl. 23:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in