Citat:
Ursprungligen postat av
TuffaViktor81
Har väl inte med trådens ämne att göra. Men som svar på din fråga så är svaret ja.
Därför vet jag hur snuten kan vara och därför så är jag inte så lätt led som dom flesta är här.
Instämmer.
Polisen jobbar lite efter tesen, don efter person. vilket jag fick erfara i början på 90-talet. jag och en kompis var ute o drack massa öl och ställde till det för oss. gripna av polis som sig bör efter sådan grej. Jag till skillnad mot kamrat(som vid tidpunkten hade säkert ett A4 med åtalspunkter) inte hade något på mig i straffregistret blev behandlad som sig bör. han däremot, fick utstå all möjlig skit. de bokstavligen kastade in honom i pikétbussen med huvet före.
nu till topic. ska bli intressant att se utgången av detta. verkar ju helt jävla skevt att man inte ser att det är en kille med DS. DS´are lyser ju med sitt tillstånd på en mils avstånd. och vid tidpunkten för händelesen var det inte särskilt mörkt heller.
men men ska bli intressant att läsa sedan vad som verkligen hände. men de lägger väl en rökridå, vilket är de enda de verkar bra på.