2019-07-25, 01:04
Medlem
Så här skrev dom på sin comunicity...

Hittils inga vettiga svar.på vår annons. Snart orkar vi inte dela med oss av något alls på Youtube längre för mycket förtal har lett till oss att så fort vi gör någonting så blir det negativt så fort vi säger någonting så tar folk för givet vi ljuger och att Jewels har hjärntvättad alla och ingen tänker på att lyssna på det Issy säger..

Ni kräver issy röst och kallar jewels för lögnare när ska faktis någon lyssna på det vi säger?.
Och det som klagar på oss har faktis inte sann fakta.
Norrbotten 2 personer Ba lägg av nu alla!

Undrar om det är jewels som har skrivit det eller inte för är det ju inte issy åsikt alltså manipulerande

Im out
Citera
2019-07-25, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Den här tråden borde inte ens få ligga under fliken kändisskvaller. Den borde ligga under övrigt. Sista utvägen.. Där Rask ligger med sin tråd. Rask är större än dessa 2. Vad har dom gjort mer än att skämma ut sig? Säg mig något dom kan vara stolta över.
Vad har dom gjort eller vad gör dom som är bra?
Hej hai hello... Sprid kärlek. Och så sitter dom och tigger och hänger ut sin egen Pappa på Youtube.
Hejja Hejja.. Va bra

Håller med, baserat på vissa diskussioner i den här tråden så låter det som att det skulle finnas någon slags logik i familjen. Mamman är ju så fruktansvärt slut och sjuk i huvudet och dottern hjärntvättad och mental gisslan.

Sorgligt att dottern inte omhändertagits.
Citera
2019-07-25, 01:23
Medlem
Tarmstuvnings avatar
32000 subbar.. Men bara 425 kr donerat i sin gofundme..
Vad säger det dig?
Citera
2019-07-25, 01:33
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Som sagt, oavsett vad man tycker om dom, så subbar 32000. Vart tråden ska ligga bryr jag mig mindre om. Oavsett vart den ligger är den ganska stor. Rask må vara större, men han skämmer ut sig mer också. Jag har större respekt för någon som inte försöker tjäna visningar på att förtala människor, det är den värsta sortens YT-tiggande för mig. Att bara vissa ett nummer gör mig mindre, kommer inte ge oavsett om det står där eller inte.

pfft...they got all their subs from jan 2018 when jewels made a big sook about the pellets....and jocke and jonna and others gave them a shoutout and felt sorry for them...everyone felt sorry for them.....they didnt get their subs from being an interesting channel etc....

although i give credit to those that stick around and swish them money.......they still pull in the views

like someone said earlier on this thread the channel follows this line....
1-beg
2-cry
3-complain and slander dad
4-clothing try on hauls
5-packet opening from moa
rinse and repeat...rinse and repeat
Citera
2019-07-25, 03:12
Medlem
Jag tycker att dom själva har varit förtala mot issys pappa och som sagt gjort videos om honom är inte det förtal? Då är dom ju inte bättre själva
Det är en annan sak att ge kretik och att hata bara för hata.
Det kanal var intressant i början för det var issy och Jewels som vloggade

Sen att dom tror att gröna lund är något content dom har ju redan gjort typ 3 sådana videos det räcker

Det hade varit mer intressant att följa deras vlogg om dom turas om till exempel jewels filmar från sitt perspektiv och vad hon gör under dagen som mor till en transgender och hur det påverkar henne och visar hur det är att vara en mor med diagnos och till ett barn med diagnos

Och issy kan göra en vlogg på samma sett. Och så kan dom göra vloggar tillsammans ibland.

Men fortsätter dom såhär tror jag nog att folk börjat att ledsna ganska fort.
Citera
2019-07-25, 04:12
Medlem
Nya texten på deras gofundme är ju fullkomligt galen. Morsan försöker tigga pengar på att Issy är trans. Förvränger en jävla massa för att få det att låta "bättre".
I samma mening: Issy har kämpat med trans tankar hela livet och har varit enormt mobbad.

För fan nu får ju morsan ge sig. Issy kom ut som trans nyligen. Jäkla gnällande och skyller på alla andra än henne själv.
Att använda Issys diagnoser och sexuella läggning är en ny nivå av sjuk.
Citera
2019-07-25, 04:21
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Att använda Issys diagnoser och sexuella läggning är en ny nivå av sjuk.

EXAKT PRECIS!!!!!!!!!!!!
Citera
2019-07-25, 15:35
Medlem
Äh ni som gnäller på dessa två--- Ni kan helt enkelt inte tänka er in. Det är tydligt att det är för svårt för er.

Ni förstår nog vad en diagnos är på pappret men det är helt uppenbart att kan inte förstå hur det är att leva med det i verkliga livet. Ni förstår att folk är fattiga men ni vet inte hur det är att leva med fattigdom i verkliga livet. Ni vet inte hur hårt det kan slå och hur det begränsar livet...

Saknar man kunskap eller kan man man inte förstå så borde man i alla fall ha vett att hålla inne sina starka åsikter om det man inte har en aning om hur det är.
Citera
2019-07-25, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
32000 subbar.. Men bara 425 kr donerat i sin gofundme..
Vad säger det dig?

Egentligen inget. Det är en sida som inte marknadsförs speciellt mycket av familjen, det är också ett helt annat system för att donera pengar, så folk kanske drar sig för det. Låt oss ta ett exempel, säg att de fått 425:- från gofundme, men de får 5000:- per kväll via swish, tycker du då att gofundme-läget säger något?
Citera
2019-07-25, 17:06
Medlem
Citat:
Egentligen inget. Det är en sida som inte marknadsförs speciellt mycket av familjen, det är också ett helt annat system för att donera pengar, så folk kanske drar sig för det. Låt oss ta ett exempel, säg att de fått 425:- från gofundme, men de får 5000:- per kväll via swish, tycker du då att gofundme-läget säger något?

OM de skulle få 5000 på swish är de bedragare på allvar. Säger mer än något annat.
Citera
2019-07-25, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
OM de skulle få 5000 på swish är de bedragare på allvar. Säger mer än något annat.

Bedragare pekar på att de skulle lura människor. Har svårt att se hur det skulle vara tillämpligt här? De säger att pengarna går till dem och deras liv. Om det står något specifikt på donationen FÖRSÖKER de efterleva det, men behövs pengarna till överlevnad så blir det så. Måste säga att det är enormt svårt, både moraliskt och juridiskt att tjata om bedrägeri i så fall. Rask, där kan vi prata om bedrägeri, men det är en annan tråd. Men, jag tror inte de får 5000 per live, till och med hoppas jag på det.
Citera
2019-07-25, 20:23
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Tror du en 13, 14, 15 åring är smart nog att fatta det?? Varför syntes en massa ungar på Lennart Bladhs videos i så fall?

Jaja självklart har de massa fans, men kan lova att det inte flera tusentals iaf. Bara kolla deras videoklipp förutom när de gått ut med attt hon nu är transgender, eller när de tigger. Sällan de får över 10000 visningar, o då är en stor del såna som oss, som vill se skeppet sjunka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in