2019-07-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Jaa, det är helt rätt, en youtubekanal kan alla skaffa sig. Men en youtube med 32000 subs kan inte vilken unge som helst skaffa sig, många skulle vilja, men inte många skulle lyckas. En tråd på flashback kan väl i och för sig vem som helst få, men inte under kändisskvaller, så uppenbart har de gjort något som andra inte kan. Tycker jag de ska vara stolta över, och ska ha cred för.

Öh jo den kan man om man får shoutout från Felicia bergström och andra det är därför dom har fått så många följare inte för dom är så häftiga
Citera
2019-07-24, 23:29
Medlem
Ha en live istället im out
Citera
2019-07-24, 23:35
Medlem
Citat:
Jaa, det är helt rätt, en youtubekanal kan alla skaffa sig. Men en youtube med 32000 subs kan inte vilken unge som helst skaffa sig, många skulle vilja, men inte många skulle lyckas. En tråd på flashback kan väl i och för sig vem som helst få, men inte under kändisskvaller, så uppenbart har de gjort något som andra inte kan. Tycker jag de ska vara stolta över, och ska ha cred för.

Vad ska dom ha kredd för att Felicia gav dom 2000kr och en shoutout?.
Utan hennes shoutout hade ingen vetat om vilka dessa var antligen slickar du jävligt mycket röv nu. En tråd på flashback där hälften av alla meddelanden svarar utav någon av Issy eller jewels..

Du sitter här inloggad hela dagarna från 11 idag tills nu har du inget eget liv.

Im out
Citera
2019-07-24, 23:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Den här tråden borde inte ens få ligga under fliken kändisskvaller. Den borde ligga under övrigt. Sista utvägen.. Där Rask ligger med sin tråd. Rask är större än dessa 2. Vad har dom gjort mer än att skämma ut sig? Säg mig något dom kan vara stolta över.
Vad har dom gjort eller vad gör dom som är bra?
Hej hai hello... Sprid kärlek. Och så sitter dom och tigger och hänger ut sin egen Pappa på Youtube.
Hejja Hejja.. Va bra
Citera
2019-07-24, 23:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dontholdyourbreath
Ha en live istället im out

Haha.. Kolla.
Natt live nu...
Citera
2019-07-24, 23:56
Medlem
Konstigt och vem försvinner direkt då och inte svarar på meddelanden 🤣
Citera
2019-07-25, 00:04
Medlem
Citat:
Vad ska dom ha kredd för att Felicia gav dom 2000kr och en shoutout?.
Utan hennes shoutout hade ingen vetat om vilka dessa var antligen slickar du jävligt mycket röv nu. En tråd på flashback där hälften av alla meddelanden svarar utav någon av Issy eller jewels..

Du sitter här inloggad hela dagarna från 11 idag tills nu har du inget eget liv.

Im out

Bra idé, gör något annat än att sitta på flashback hela dagarna, ta dig ur träsket innan det är försent.

Jag vet inte hur de gjorde, jag kom inte in via någon Felicia, vet inte ens vem det är.
Jag tycker att folk ska ha beröm för vad de gjort bra, alltså konkreta, mätbara saker. I detta fall har de många följare och en tråd, oavsett vad du tycker om deras metod.
Om det gör att jag smörar, så be it, jag mår ganska bra ändå. Om det inte är att smöra, så be it.

Även om jag har ett liv, kan jag vara inne ändå, är alltid uppkopplad vet du. Fördelen med att inte vara så mycket från hemmet.
Citera
2019-07-25, 00:07
Medlem
Citat:
Bra idé, gör något annat än att sitta på flashback hela dagarna, ta dig ur träsket innan det är försent.

Jag vet inte hur de gjorde, jag kom inte in via någon Felicia, vet inte ens vem det är.
Jag tycker att folk ska ha beröm för vad de gjort bra, alltså konkreta, mätbara saker. I detta fall har de många följare och en tråd, oavsett vad du tycker om deras metod.
Om det gör att jag smörar, så be it, jag mår ganska bra ändå. Om det inte är att smöra, så be it.

Även om jag har ett liv, kan jag vara inne ändå, är alltid uppkopplad vet du. Fördelen med att inte vara så mycket från hemmet.

Tydligen inte när man inte jobbar eller går till skolan lol
Citera
2019-07-25, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Den här tråden borde inte ens få ligga under fliken kändisskvaller. Den borde ligga under övrigt. Sista utvägen.. Där Rask ligger med sin tråd. Rask är större än dessa 2. Vad har dom gjort mer än att skämma ut sig? Säg mig något dom kan vara stolta över.
Vad har dom gjort eller vad gör dom som är bra?
Hej hai hello... Sprid kärlek. Och så sitter dom och tigger och hänger ut sin egen Pappa på Youtube.
Hejja Hejja.. Va bra

Som sagt, oavsett vad man tycker om dom, så subbar 32000. Vart tråden ska ligga bryr jag mig mindre om. Oavsett vart den ligger är den ganska stor. Rask må vara större, men han skämmer ut sig mer också. Jag har större respekt för någon som inte försöker tjäna visningar på att förtala människor, det är den värsta sortens YT-tiggande för mig. Att bara vissa ett nummer gör mig mindre, kommer inte ge oavsett om det står där eller inte.
Citera
2019-07-25, 00:14
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Som sagt, oavsett vad man tycker om dom, så subbar 32000. Vart tråden ska ligga bryr jag mig mindre om. Oavsett vart den ligger är den ganska stor. Rask må vara större, men han skämmer ut sig mer också. Jag har större respekt för någon som inte försöker tjäna visningar på att förtala människor, det är den värsta sortens YT-tiggande för mig. Att bara vissa ett nummer gör mig mindre, kommer inte ge oavsett om det står där eller inte.

Men att förtala sin Pappa och göra flera videos om det är okej?
Gå och lyssna på Issys live. Tipsar ..
Citera
2019-07-25, 00:14
Medlem
Citat:
Tydligen inte när man inte jobbar eller går till skolan lol

Om du ser dagens video verkar det vara dumt att vara uppkopplad på skolan ja På jobbet beror väl på vad man jobbar som. På mitt förra jobb sa lagen nej, på mitt jobb före det hade jag telefonen på konstant då kunder ringde till mig stup i kvarten.
Citera
2019-07-25, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men att förtala sin Pappa och göra flera videos om det är okej?
Gå och lyssna på Issys live. Tipsar ..

Den lyssnar jag redan på, sitter vid datorn, så har tre skärmar, så detta på ena, och liven på andra. Men det är mest för chatten.

Men ja, det där med pappan är lite av en moraliskt gråzon kan jag säga. De videorna i Norrköping tycker jag är moraliskt rätt, kanske lite på gränsen,men helt klart rätt. Det från Sorsele är svårare att värdera. Å ena sidan känner sig Issy sårad, eller någon liknande känsla, kanske till och med angripen, men vissa är som vi sa tidigare idag kanske lite över gränsen. Samtidigt får vi ju också säga att pappan gått över gränsen, vid fler än ett tillfälle, och vem som startade det hela vet vi inte, men som man säger på dagis, aldrig ens fel att två träter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in