Citat:
Nej man får inte en sådan premiss av läkaren då är det pågrund utav sin diagnos som man får från försäkring kassan. Hon är varken förlamad eller ont i kroppen har hon sagt till läkaren att hon har ätstörningar vilket kan leda till att hon inte kan jobba och där av att läkaren misstolkar det som att hon inte kan jobba
Och känner sej trött hela tiden.
Men hon orkar flytta minst tre gånger på beloppet under 2 år 🙄
Och känner sej trött hela tiden.
Men hon orkar flytta minst tre gånger på beloppet under 2 år 🙄
Oj oj oj vad lite du kan om hur saker och ting fungerar. Jag lider själv av grav utmattningssyndrom, men guess what, vissa dagar kan jag också göra mer än vad jag kan göra andra dagar. Ingen ser mig at my worst förutom min man. Ingen ser att jag blir så stressad av att min snart 6 månaders gamla bebis inte sover på "sina tider" en dag att jag nästan får panikångest för hon "måste följa sina rutiner". Ingen ser hur stressad jag blir av att köra bil i rusningstrafik så jag ibland glömmer bort vart jag är någonstans. Ingen ser mina "trötthetsdagar" där jag bara sitter och gråter i panik pga trötthet. För dom ser mig dom dagar jag har det okej, för det är då jag träffar vänner, inte annars. Och då döljer jag min sjukdom så pass bra att den inte syns, jag kan skratta, jag kan skämta, jag kan låtsats. Det är bakom stängda dörrar det rasar.
Du ser inte vad som händer emellan filmklippen, du ser inte dom dagar det är åt helvete, för det är då dom inte filmar. Det förstår väl vem som helst som har en hjärna?