Bacon, friterade pommes, bea och friterade chickenbits. Så flottigt men ändå gott för stunden
Citat:
Ursprungligen postat av Raksotrem
Det värsta tror jag var när jag tog Nutella som vi hade använt i ett bakverk för ett par dagar sen och bredde DIREKT på polarbröd. :/. Fan va sött och torrt det var. Men vid den tidpunkten var allt gott :P.
De där två och många fler i den här tråden verkar inte vara suniga alls.
En gång hos en polare, vi kunde inga nummer till hämt-pizza så vi bestämde oss för att rota igenom hans dammiga hushåll. Mjuka skorpor, klumpig sylt, digestiv-kex som smälte i munnen och russin som var tre år efter utgångsdatum. Vi åt allt. Min mage var inte så rolig dagarna efter...
Jag och en polare stannade upp mitt i våran bakning för att smaka på grädden för att se att den var "ok" det slutar med att vi klunkar i oss grädde som vatten en solig sommardag och även blandar protein shake:s med grädde. Vad jag kan komma ihåg så var det otroligt gott.
Minns att jag satt hos en polare och smokade och käckade hårdbrödsmackor med gammal saft som var 2 år gammal. Gör inte om de i alla fall. Så nu när man softar gärnet så är jag allti förbreded nu för tiden
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!