2011-01-30, 19:44
Medlem
o.m.e.ns avatar
mcdonalds
Citera
2011-01-30, 19:49
Bannlyst
Kommer ihåg när man var aktiv, vi bakade alltid kladdkaka men det blev inte mycket av, för vi käkade upp all smet. Också allt från kris, sjukt dålig hygien där, har sett råttor som springer från sjön in till kris.
Citera
2011-01-30, 20:42
Medlem
karatepojkens avatar
Såg nån ketchup reklam på en buss då jag var ute på hoodet och sen då jag kom hem så åt jag faktiskt en banan med ketchup, smakade inte alls illa
Citera
2011-03-10, 18:08
Medlem
Slog nog mitt personliga rekord ang. detta igår.

1 burk heinz bönor i tomatsås
nån släng felix chilisås
några teskedar stark tacosås
lite frysta ärtor majs och paprika
en halv burk taco-nacho-cheese-dip
en del curry...

Slängde ihop allt i en skål och värmde 4 minuter i micron, slängde i mig allting till ett avsnitt av topgear och däckade sedan hårt i soffan..

FyFAN vad äckliga fisar jag har idag -.-
Citera
2011-03-10, 18:14
Medlem
jewclaws avatar
käkade i princip upp en hel förpackning oboy med matsked hos polaren en gång, inte såvärst sunkigt, men jävligt torrt.

vill passa på att tipsa om stekt korv + 2 skivor cheddar lindad runt korven sen smack ner i brödet, ketchup och lite grillkrydda. pissnice
Citera
2011-03-10, 18:31
Bannlyst
Har inte käkat något äckligt men en gång var jag ute o det var sommar och solen stekte på och jag blev så törstig efter jag har rökt och ingen affär nära:/ tillslut drack jag ur en vattenpöl fullt med fimpar och gammla snusar i smakade inte så gott
Citera
2011-03-10, 22:36
Medlem
urbzs avatar
Jag gurglade Glocken Gold multivitamin juice och kaviar i käften när jag hade rökt en hel del. Fy helvete vad det var äckligt, men jag var förvirrad, bäng och törstig.
Citera
2011-03-11, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.e.n
mcdonalds

Usch ja.
Citera
2011-03-11, 23:38
Medlem
ChurtZ.DiggeRs avatar
Det var mina polare inte jag dom käkade godis ur en pappers korg men massa hår och smuts
Citera
2011-03-11, 23:56
Medlem
Ye tja grabbar och tjej! Vad händer?,, whats goin on? Ja kommer från ett annat forum några mil down the road. Jag var moderatornas bästa medlem liksom ja skötte allt fint! Blev lite för mycket dock, slutade med att dom tog mig för givet. Jag blev han som alltid hämtade kaffet. Till slut fick det vara nog, jag tog mina favvo inlägg, sa farväl till några andra "forumers" som jag kommit nära under många sömnlösa nätter. Btw jag tycker strövar godis inte är nå vidare värst, finns en story bakom just den också kan ja meddela men det bjuder jag på vid nåt senare tillfälle! Aja jag tackar för mig! Ta hand om er, det kanske blir ett inlägg till,,,, kanske inte! Hej då!
Citera
2011-03-12, 00:08
Medlem
Spår av nötters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiFF
Ye tja grabbar och tjej! Vad händer?,, whats goin on? Ja kommer från ett annat forum några mil down the road. Jag var moderatornas bästa medlem liksom ja skötte allt fint! Blev lite för mycket dock, slutade med att dom tog mig för givet. Jag blev han som alltid hämtade kaffet. Till slut fick det vara nog, jag tog mina favvo inlägg, sa farväl till några andra "forumers" som jag kommit nära under många sömnlösa nätter. Btw jag tycker strövar godis inte är nå vidare värst, finns en story bakom just den också kan ja meddela men det bjuder jag på vid nåt senare tillfälle! Aja jag tackar för mig! Ta hand om er, det kanske blir ett inlägg till,,,, kanske inte! Hej då!

Hej och välkommen! Softar bara lyssnar på musik och snusar.

Okej

Hejdå!

Euroshopperburgare med bara ketchup och orostade-rostmackor är nog det sunkigaste som ätits, vidriga burgarhelvetar gjorda av majoritet brosk.
Citera
2011-03-12, 00:37
Medlem
WEEDpuffarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChurtZ.DiggeR
Det var mina polare inte jag dom käkade godis ur en pappers korg men massa hår och smuts

usch!!! sunkiga kompisar du har
Senast redigerad av WEEDpuffarn 2011-03-12 kl. 00:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in