2011-06-11, 19:03
Medlem
Processens avatar
Den här vinner jag med hästlängder! Tryckte i mig pepparkaksbalerina med dippa. Dippade det i crème fraîche.

En annan klassiker var när min polare beställde en capricciosa och jag en kebabtallrik, slutade med att vi vände tallriken med pommes och allt göttigt på pizzan. Det var underbart.

Sen en annan snyggis jag kreera på kicken var pyttipanna med spenat och gav den en indisk touch. Blev en hit!

Sen har jag även börjat dagen med äggröra och äpple i osv. Ja, jag älskar laga mat på kicken.
Citera
2011-06-11, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosampa
Pannkakor bestående av 50% mjöl och 50% vatten.

Hahaha! Väldigt sällan jag brister ut i skratt själv, framför datorn, men den här 'really cracked me up'
Tack! ;D
Citera
2011-06-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Processen
En annan klassiker var när min polare beställde en capricciosa och jag en kebabtallrik, slutade med att vi vände tallriken med pommes och allt göttigt på pizzan. Det var underbart.
Hahaha, finns en pizzeria på hisingen som gör en pizza med allt sånt på
Hmm jag har ätit mkt skeva saker som munchies dock så är mitt minne inte världens bästa, så jag kommer inte ihåg så många saker men t.ex rostat bröd med smältsmör oboy pulver och sirap fast de va rätt gott.. hur mkt jag än tänker lyckas jag fan inte komma på ngt mer haha
Citera
2011-06-11, 19:47
Medlem
PsychoactiveOils avatar
kokade "snäckor" (pasta) och fick för mig att ostbågar & ajvar med pastan skulle bli skit gott, sagt o gjort.. skiten smakade skit helt enkelt
Citera
2011-06-11, 20:42
Medlem
Djungelvrols avatar
själv har jag käkat cornflakes o mjölk o jag hällde på massa socker och sedan tog jag chocklad sås som man har till glass, det hällde jag oxå på flingorna. var ganska ok för stunden
Citera
2011-06-11, 22:11
Medlem
Kokt falukorv, va ingen höjdare
Citera
2011-06-11, 23:05
Bannlyst
En stor stål med turkisk yoghurt (stavning?) med 3 vitlöksklyftor i, 4 stora champinjoner, 3 varmkorvar och ketchup. Smakade röv när jag vaknade dagen efter men jag vill minnas att det var ruskigt gott.

Får väl tillägga att allt vad ihopmixat till en smet.
Citera
2011-06-20, 02:57
Medlem
jarpas avatar
Hade en period då jag var inne på att utforska nya smakupplevelser varje gång jag var beng. T.ex gjorde jag en milkshake innehållande pepparkaksdeg, grädde, banan och oboypulver. Låg sedan i fosterposition på sängen i flera timmar... Som nummer 2 måste vara den gången jag hittade en gammal kebabtallrik under soffan precis efter en fin gås, hungrig som en nunna så åt man upp allt..
Citera
2011-06-22, 13:02
Medlem
Dr.Muggless avatar
Rizzla, naglar och en gång när jag var utomhus och inte hade någon dricka med mig ut så åt jag snö...
Citera
2011-07-26, 19:07
Medlem
Åt chips och ostbågar med smält ost på till frukost, drycken till det här blev oboy med coca cola i
Citera
2012-01-14, 21:44
Medlem
Såg en polare käka okokta nudlar direkt från paketet. Han sa att det var gott.
Citera
2012-01-14, 22:30
Medlem
ett paket chips som jag lämnade hos en kompis för en månad sen, åt runt 20 st sen spydde jag och åt resten. sitter hemma och mår riktigt dåligt nu......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in