Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-04, 00:37
  #1
Medlem
azumis avatar
Satt å garvade åt den andra munchies tråden, o började tänka på vad man själv föredrar och inte.
Kom på några riktigt snuskika grejor jag stoppat i mig.
Jag o en polare satt i ungkarlslyan o rökte, sen kom suget, hade ng aldrig varit så hungrig.
Rensar allt vi har.

Frysta polarkakor med makrill och jonnys senap, kräks nästan när jag tänkter på det. bhuäää

En annan gång låg vi borta o jobbade, hade munchat slut på allt ätbart, men i dödsbot där vi huserade hittde vi ett kex paket från typ 80 talet, o det gick ner, men fyfan va vidrigt igentligen.

Ös på

mvh/
Citera
2006-02-04, 00:50
  #2
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Choklad bollar med alldeles för mycket smör i, typ 200 gr för mycket.. Isch... Det var inget gott, hur sugen man än var från början..
Citera
2006-02-04, 00:51
  #3
Medlem
En burkmakrill, jag använde magen som tallrik (låg på rygg) sen somnade jag gott in med fingrarna insmetad i tomatsåsmed magrill..fan va stukad jag är.
Citera
2006-02-04, 02:06
  #4
Avstängd
LordblacKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeopleShit
En burkmakrill, jag använde magen som tallrik (låg på rygg) sen somnade jag gott in med fingrarna insmetad i tomatsåsmed magrill..fan va stukad jag är.

hehe welcome to my world in the nights
Citera
2006-02-04, 13:43
  #5
Medlem
Knäckemacka med marmelad och kaviar
Citera
2006-02-04, 13:53
  #6
Medlem
DjinQuijotas avatar
Chips dippade i bearnaisesås som innehöll dubbelt så mycket smör som det egentligen skulle.

Jordgubbskräm med tinade jordgubbar, en halv burk jordgubbssylt och jordgubbsglass i, garnerade med socker.

Smaskens
Citera
2006-02-05, 01:32
  #7
Medlem
Terrortaktiks avatar
Mikrovärmda mackor med smör, hallonsylt, oboypulver & Kaviar...Aldrig mer igen .
Citera
2006-02-05, 01:43
  #8
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Kalaspuffar med otroligt mycket o´boy och juice

Råkade en gång lägga salt istället för sockret i o´boyn, så stukad som jag var orkade jag inte en till så jag drack upp den, i min stångade tillstånd fick jag kämpa med den bittra smaken!
Citera
2006-02-05, 01:45
  #9
Medlem
Blir aldrig så munchies sugen att jag äter en massa äckelsaker, men jag kan komma på bra kombinationer, varma chips inkletade i negerbollssmet är en favorit jag kan tipsa om....
Citera
2006-02-05, 01:46
  #10
Medlem
Lost dreamers avatar
brass från golvet
Citera
2006-02-05, 01:49
  #11
Medlem
Lutass avatar
Vattnet ifrån en nudelsoppa. Nudlarna skulle nån annan ha.
Citera
2006-02-05, 12:18
  #12
Medlem
Wyerds avatar
Min polare tryckte i sig ett helt paket santa maria taco-skal.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback