Citat:
Ursprungligen postat av
scrafty
Om man skulle satsa på en Bournemoth-anfallare, är det King eller Wilson i så fall?
Som m83graveyard är inne på är Wilson den pålitliga och King risken. Innan säsongen skulle jag säga Wilson utan att tveka. Nu verkar det som att båda får starta, och båda är ungefär lika heta. Med tanke på ägarprocenten hade jag valt King i helgen, men Wilson över en längre tid.
Citat:
Ursprungligen postat av
m83graveyard
Helgens lag:
Ederson
Mendy - Robertson - Alonso
Hazard (v) - Mané - Fraser - Maddison
Agüero (c) - Wilson - Mitrovic
Bänk: Steele - AWB - Pedro - Doherty
Lutar åt att Agüero blir kapten.
Har varit jäkligt frestad av att byta ut Pedro och Mendy mot D. Silva och Monreal men att ta minus 8 för det känns inte logiskt.
Helt fantastiskt lag. Vill kopiera det rakt av. -8 är verkligen inte värt det, inte ens -4. Lite frågetecken för Mendy i helgen och Pedro över tid, men inte en chans i världen att du ska byta ut dem mot Silva och Monreal. Arsenal håller nog inte nollan, och Pep roterar definitivt Silva om du tar minuspoäng för honom. Håll fast vid ditt lag, låt AWB spela istället för Mendy, och byt Pedro mot Silva till nästa omgång.
Citat:
Ursprungligen postat av
von_S
Alisson
Tomkins - Wan-Bissaka - Robertson
Salah (c) - Maddison - Pereyra - Hazard
Mitrovic - Aguero - King
Bänk: Mee, Cairney, Luiz, Stekelenburg
Svårt val. Alla är intressanta att ha i elvan
Du gör rätt. Luiz före Cairney är det enda som går att ändra på, men det är nog dumt. Folk brukar vara emot att lita på försvaret så mycket som du gör, men jag tror att både Liverpool och Palace håller nollan, så dumt att experimentera med ett fint lag.