Citat:
Ursprungligen postat av
m83graveyard
Oj, tackar! Då har jag ändå inte använt WC än vilket känns bra såklart. Jag låter Mendy vara kvar i elvan om han mot alla odds skulle starta. AWB kommer ju in ändå från bänken annars.
Jag har inte råd med ett rakt byte Pedro till Silva men jag sneglar på Richarlison efter deras match mot Arsenal om han ser fortsatt het ut. Everton har en del finns matcher på gång. Även om de inte är det mest pålitliga laget direkt 🤔 Känns som att Mané kan bli bänkad imorgon men det är väl bara att ta den smällen. Måste ändå chansa med att starta honom.
Spännande att du kör med så billiga anfallare. Vilka har du förutom Deeney?
Försvaret är stabilt i så fall!
Jag gillar inte Richarlison, men han är extremt bra tillsammans med Silva, så där finns något. Själv har jag som sagt Walcott istället. Risken finns att poängen sprids ut. Tosun lär göra omkring 15 mål där uppe också.
Jag hejar på Liverpool, och Mané blir garanterat inte bänkad imorgon. Då är Klopp korkad, helt enkelt. Salah är närmare bänken än Mané just nu. Klopp roterar nog hellre i ligacupen på onsdag än imorgon. Se Mané som en premiumspelare, för det är han. Han blir nog Liverpools bästa målskytt i år, kanske även assistkung. Han är ingen chansning, han är ett bra val
Det här är första gången jag spelar utan Agüero tror jag, han är min favorit i FPL annars. Nu är det Deeney, Ings och Jiménez som får stå för målen. Jag tror att alla hamnar på minst 15 mål. Har jag rätt är det mer värt att satsa på hållna nollor än mål.