2018-07-07, 21:46
Medlem
nötallergikers avatar
Jaa det är såå sjukt. Tänk, jag var och såg mitt klubblag häromdagen och en av spelarnas gammelmorfars halvbror härstammade från ÖSTRA delen av staden där jag bor. Men själva laget är ju från den VÄSTRA delen. Jag blev så nazi-urballat ultraarg att jag stormade därifrån under arga skrik. Alla brydde sig skitmycket. Asså folk ska fan spela där de kommer ifrån. Så är det bara.

Och om medelpersonen från ett visst land har ljus hy, och man själv har mörk, så får man givetvis FIXA det. Det finns operationer man kan göra. Annars tycker jag inte man ska få vara med på fotboll.

Lixom, kom igen lixom.
Citera
2018-07-07, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Svårt att förstå hur Messi kan vara bättre än 99% av alla negrer om nu fysik är så viktigt i fotboll. Du blir ingen fotbollspelare bara för att du är snabb på 100 meter. Ronaldo blev ju rumpknullad av en vit randome sprinter dessutom. Finns ärligt talat ingen neger som hållit Ronaldo Klass någonsin,
Pelenegern var väl ok?
Citera
2018-07-07, 21:49
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siimonm
Om du är döende och behöver en lunga eller hjärta eller till o med blod i din blod grupp människan som donerar detta kan vara svart/vit/gul/eller annan färg
Och ni idioter säger vi är olika raser...?
Förklara då detta för mig???

Jävligt dumt. Hundar kan också donera blod mellan varandra.
Citera
2018-07-07, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaziLowRiders
Frankrike, är som främlingsarmen. Belgien kryllar av negrer
England är full av avskummet med.
Hur ser ni ni på det?
Är du dum i huvudet? Hör talats om förre detta kolonimakter?
Citera
2018-07-07, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Och exakt varför, skall dessa orcher representera Belgien, Frankrike och England? Jag hittar ingen anledning
Citera
2018-07-07, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
Jaa det är såå sjukt. Tänk, jag var och såg mitt klubblag häromdagen och en av spelarnas gammelmorfars halvbror härstammade från ÖSTRA delen av staden där jag bor. Men själva laget är ju från den VÄSTRA delen. Jag blev så nazi-urballat ultraarg att jag stormade därifrån under arga skrik. Alla brydde sig skitmycket. Asså folk ska fan spela där de kommer ifrån. Så är det bara.

Och om medelpersonen från ett visst land har ljus hy, och man själv har mörk, så får man givetvis FIXA det. Det finns operationer man kan göra. Annars tycker jag inte man ska få vara med på fotboll.

Lixom, kom igen lixom.

Jag håller med. Hallå, skaffa vitligo om du ska vara med i ett vitt lag... Sjukt hur dessa mörkhyade inte skäms. Vi vita använder ju svart skoputs i ansiktet när vi spelar i sydafrika. TS tack för att du tog upp detta, du är en sann viking.
Citera
2018-07-07, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker

Lixom, kom igen lixom.

Hehe. Så där gick ju snacket förr. Tom i småbyar.
Vad jag däremot kan undra är hur de mörkbruna/svarta själva ser på detta?
Är den svarte i motsåtndarlaget en "fiende" (i och utanför spelet) eller finns där någon sorts "brodersgemenskap" som överskuggar vilket land de spelar för?
Citera
2018-07-07, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Svårt att förstå hur Messi kan vara bättre än 99% av alla negrer om nu fysik är så viktigt i fotboll. Du blir ingen fotbollspelare bara för att du är snabb på 100 meter. Ronaldo blev ju rumpknullad av en vit randome sprinter dessutom. Finns ärligt talat ingen neger som hållit Ronaldo Klass någonsin,
Christiano Ronaldo?
Citera
2018-07-07, 22:03
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage

Men nu bortser vi från kolonier ett tag va. Fundera istället för en stund på följande frågor:

Skulle ni tycka att det var kul om Japans landslag representerades av 3 japaner och 8 svarta spelare? Skulle ni tycka att det var kul om Indiens landslag representerades av 3 indier och 8 vita spelare?
Skulle ni tycka att det var kul om Sveriges landslag representerades av 3 etniska svenskar och 8 invandrade afghaner?

Fundera.
Citera
2018-07-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaziLowRiders
Negerapor har väl aldrig bott i UK?

Afrikaner har bott väldigt länge i England. England har haft kolonier med en mörkhyad befolkning under minst ett par hundra års tid.
Citera
2018-07-07, 22:16
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valyrion
Ett gäng negrer såg just till så att vårt vikingalag kastades ur VM.
Där har du svaret.

Jag tror inte "Negern" spelar för det eu-land land han vistas i,,, utan det är för att marknadsföra sig via Tv.

Pengar är väl allt vad "negern" bryr sig om,, precis som det är för zlatan.
Citera
2018-07-07, 22:20
Medlem
jackflashs avatar
Tänker TS på att dessa länder är gamla kolonialstater med kolonier i mörkaste Afrika? Detta är en av de bidragande orsakerna till den stora andel mörka medborgare i dessa länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in