2018-07-07, 22:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lersater
fan likadant i friidrott... tex 100m

bara negrer kan vinna där pga av de har längre vadben... dvs de är inte samma ras som oss..

sen har de midre iq vilket också beviosar de är en annan ras..

så visst e de tråkigt som fan att sen 99% niggers i kvarvarande lag i vm.. får hoppas ett dopat ryssland vinner idag

Svarta med rötter i Västafrika har bättre genetik för att sprinta. Däremot har vita större överkroppsstyrka. Du ser aldrig en svart som vinner världens starkaste man eller blir världsmästare i tyngdlyftning.

När det gäller taktiskt kunnande och bollkänsla verkar vita ha en fördel.
Citera
2018-07-07, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Tänker TS på att dessa länder är gamla kolonialstater med kolonier i mörkaste Afrika? Detta är en av de bidragande orsakerna till den stora andel mörka medborgare i dessa länder.

Hur är det relevant att halva Afrika spelar för Frankrike?
Citera
2018-07-07, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Jag tror inte "Negern" spelar för det eu-land land han vistas i,,, utan det är för att marknadsföra sig via Tv.

Pengar är väl allt vad "negern" bryr sig om,, precis som det är för zlatan.

Vad spelar det för roll? De vart ju ockuperade och har väl all rätt att inte lita på sitt europeiska hemland. Det går aldrig att vinna med vissa av er. Spelar de av kärlek till ett vitt land då är de landsförrädare, husnegrer, parasiter och ovärdiga den europeiska titeln. Spelar de för pengar då gäller samma skit.

Jag är inget fan av Zlatan men han bar den blågula tishan med stolthet. Sen är han en egoist av rang men det har inget med svenskhet att göra.
Citera
2018-07-07, 22:30
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaziLowRiders
Hur är det relevant att halva Afrika spelar för Frankrike?

Har du varit i Frankrike? Halva Afrika tycks bo där.
Citera
2018-07-07, 22:37
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Tänker TS på att dessa länder är gamla kolonialstater med kolonier i mörkaste Afrika? Detta är en av de bidragande orsakerna till den stora andel mörka medborgare i dessa länder.

Jo men det har väl gått överstyr och tappat proportionerna när 23 av 24 spelare i Frankrikes lag kommer från Afrika.

Källa: http://www.friatider.se/frankrikes-v...som-afrikanskt
Citera
2018-07-07, 22:37
Bannlyst
Citat:
Hela Frankrike är en no-go zone idag. Vilket förfall, episkt
Citera
2018-07-07, 22:39
Citat:
Hela Frankrike är en no-go zone idag. Vilket förfall, episkt

Men de fick ju några bra fotbollsspelare. Lätt värt det.
Citera
2018-07-07, 22:42
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:

Dom verkar gilla att afrikaner och araber tar över detta land iaf utan nån större bryddhet
för vad det bekostar

https://www.youtube.com/watch?v=Z1Js8wntdk4&t=185s
Citera
2018-07-07, 22:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Valyrion
Vad spelar det för roll? De vart ju ockuperade och har väl all rätt att inte lita på sitt europeiska hemland. Det går aldrig att vinna med vissa av er. Spelar de av kärlek till ett vitt land då är de landsförrädare, husnegrer, parasiter och ovärdiga den europeiska titeln. Spelar de för pengar då gäller samma skit.

Jag är inget fan av Zlatan men han bar den blågula tishan med stolthet. Sen är han en egoist av rang men det har inget med svenskhet att göra.

Zlatan sjöng aldrig nationalsången. Jag tycker att det säger det mesta.

Edit. Han "sjöng" visst nationalsången när han fick flera miljoner för att göra det i en reklamfilm för Volvo. Men aldrig på fotbollsplanen.
Senast redigerad av borskungen 2018-07-07 kl. 22:47.
Citera
2018-07-07, 22:53
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Frankrike, är som främlingsarmen. Belgien kryllar av negrer
England är full av avskummet med.
Hur ser ni ni på det?

Jag skiter väl i fotboll. Det är ju bara en vuxenlek med någon slags fake-nationalism.

Däremot är ju partipolitik allvar. Det kan förändra både din och min vardag.
Citera
2018-07-07, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Zlatan sjöng aldrig nationalsången. Jag tycker att det säger det mesta.

Edit. Han "sjöng" visst nationalsången när han fick flera miljoner för att göra det i en reklamfilm för Volvo. Men aldrig på fotbollsplanen.

Han har aldrig förnekat Sverige. Han är en svensk spelare på gott och ont. Du såg väl själv vad Durmas fick genomlida på instagram efter sin tabbe, hur välkommen tror du att han lär känns sig i framtiden?

Fotbollsfans är äckel som slår ihop sig till en endaste stor klump avskum.
Citera
2018-07-07, 23:33
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valyrion

Det spelar visst roll. Ingen vill ha en massa illojala medborgare, , mao renegat som vänder kappan efter vinden.

Ockuperat?
Islamiska länder har ockuperat afrikanska länder i 1400 år, så varför ser vi nästan inga "negrer" i dom arabiska länderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in