2018-06-29, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaziLowRiders
Nog läxar jag upp dom. Fuhrer är nog en överdrift

Tycker synd om dig. Jag som du kallar dig själv är arierBryr mig inte om det är blandad befolkning från olika etniciteter. Sedan att de vita fransmännen är för lata för att bli bra idrottare så är det väl tur att det finns människor som satsat på idrotten så att de fortfarande kan konkurrera. Samma sak i Sverige i många idrotter. Det är många med utländskt påbrå som satsar på sporterna. Dom har helt enkelt inte blivit lika förslappade framför sina datorer ännu.

Vad gör det att det bor skötsamma mörkhyade i Sverige? Har du samma problem med alla människor som inte ser ut som du själv gör? Har du problem med att andra inte tycker på samma sätt som du gör? Har du problem med att det finns homosexuella också? Du verkar ha svårt för olikheter och borde gå till psykologen för det. Det skulle nog kunna göra under för ditt hat!
Citera
2018-06-29, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moonleaf
Tycker synd om dig. Jag som du kallar dig själv är arierBryr mig inte om det är blandad befolkning från olika etniciteter. Sedan att de vita fransmännen är för lata för att bli bra idrottare så är det väl tur att det finns människor som satsat på idrotten så att de fortfarande kan konkurrera. Samma sak i Sverige i många idrotter. Det är många med utländskt påbrå som satsar på sporterna. Dom har helt enkelt inte blivit lika förslappade framför sina datorer ännu.

Vad gör det att det bor skötsamma mörkhyade i Sverige? Har du samma problem med alla människor som inte ser ut som du själv gör? Har du problem med att andra inte tycker på samma sätt som du gör? Har du problem med att det finns homosexuella också? Du verkar ha svårt för olikheter och borde gå till psykologen för det. Det skulle nog kunna göra under för ditt hat!

Du är en tragisk cuck
Citera
2018-06-29, 13:40
Medlem
AlanBStards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blwsgddf
Vi är globala och de som inte är det ska bli. Ta tex Sverige det finns massor med svenskar som har arabiskt utseende, somaliskt utseende, engelskt utseende, kinesiskt utseende (ni fattar,)
Så vad är problemet med att folk i tex Frankrike ser olika ut, det är ju fransmän
Svenskar med somaliskt utseende? Jo, tjena. Möjligen somalier med somaliskt utseende och svenskt medborgarskap.
Citera
2018-06-29, 13:49
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
England, Belgien och Danmark är dominerade av dom.
Frankrike. Jezus
Sverige och Spanien har knappt några.
Är det möjligt för en neger att representera ett europeiskt land?
Tappar man intresset då? Har jag gjort.
Hur ser ni på negerinvasionen inom olika europeiska landslag?
Skulle då alltså ett landslag bara få ha spelare av rätt etniskt ursprung? Hmm, låter lite väl hårt tycker jag. Snarare anser jag att landslaget skall bestå av personer som fått sin fotbollsskolning i Sverige. Att de är produkter av svensk fotbollsföreningskultur.

Att många spelare i de europeiska landslagen har utländskt ursprung beror nog på att fotboll alltid varit underklassens sport. Man behöver bara ett par skor och knappt det. Jämför med kostnaden för en hockeyutrustning. Och eftersom vi i Europa i stor utsträckning importerat en ny etniskt definierad underklass är det inte konstigt att det ser mörkt ut i många landslag.

Om jag har någonting att anmärka på, så är det att åsynen av många spelare med utländsk bakgrund påminner mig om den totalt misslyckade invandringspolitik vi bedrivit de senaste decennierna. Det gör mig deprimerad. Det finns många med utrikes bakgrund i landslagen, för att de finns här. Det borde de kanske inte ha gjort.
Citera
2018-07-07, 18:29
Bannlyst
Hur är det möjligt att Europiska länder hejar på ett gäng negrer?

Frankrike, är som främlingsarmen. Belgien kryllar av negrer
England är full av avskummet med.
Hur ser ni ni på det?
Citera
2018-07-07, 18:30
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Hur ser ni ni på det?

Negrer har bott där väldigt länge.. Bara för att det är en neger så kan personen vara 4:e eller 5:e generation engelsman, kanske mer rent av!
Citera
2018-07-07, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Negrer har bott där väldigt länge.. Bara för att det är en neger så kan personen vara 4:e eller 5:e generation engelsman, kanske mer rent av!
Negerapor har väl aldrig bott i UK?
Citera
2018-07-07, 18:34
Medlem
Citat:
Hur ser ni ni på det?

Dom spelar skit bra fotboll. Hur kul är det att se på ett helvitt skitlag?
Citera
2018-07-07, 18:35
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:

Har du bott där själv?
Det finns otroligt mkt svarta människor där som är som infödda engelsmän.
Citera
2018-07-07, 18:39
Medlem
Citat:
Hur ser ni ni på det?

Ett gäng negrer såg just till så att vårt vikingalag kastades ur VM.
Där har du svaret.
Citera
2018-07-07, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Har du bott där själv?
Det finns otroligt mkt svarta människor där som är som infödda engelsmän.
Trollar du. Neger hör inte hemma i UK
Citera
2018-07-07, 18:40
Medlem
Citat:

Har du ens gått i skolan? Om inte gå tillbaka och läs böckerna så får du en förklaring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in