2018-06-26, 02:08
Medlem
Hur tänker egentligen svenska män som dejtar och ingår ett förhållande med ensamstående kvinnor som redan har barn? Kan tänka mig att det beror på att det saknas andra alternativ för dessa herrar. När man blir tillsammans med en mamma så blir det ju i regel att man får ta hand om hennes ungar också och agera som en andra pappa. Är detta definitionen av en "cuck"? Hur står de ut?
Senast redigerad av salsadansaren 2018-06-26 kl. 02:33.
Citera
2018-06-26, 02:12
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salsadansaren
Hur tänker egentligen svenska män som dejtar och ingår ett förhållande med ensamstående kvinnor som redan har barn? Kan tänka mig att det beror på att det saknas andra alternativ för dessa herrar. När man blir tillsammans med en mamma så blir det ju i regel att man får ta hand om hennes ungar också och agera som en andra pappa. Är detta definitionen av en "cuck"? Hur står de ut?
Va? Vilka ska de annars ragga på, upptagna kvinnor som är lyckliga i sitt förhållande?

Vet du ens vad en "cuck" är? Patetisk är du!
Citera
2018-06-26, 02:13
Medlem
franges avatar
Därför att de kvinnor som inte är ensamstående - redan har partner, kanske?
Citera
2018-06-26, 02:14
Medlem
Om man gillar nån så borde väl inte att personen har barn stå i vägen.
Citera
2018-06-26, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Va? Vilka ska de annars ragga på, upptagna kvinnor som är lyckliga i sitt förhållande?

Kvinnor som är singlar utan barn, så som de själva dvs.
Citera
2018-06-26, 02:15
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av frange
Därför att de kvinnor som inte är ensamstående - redan har partner, kanske?
Jag tror annars att det var lite av ett försök att angripa singelmödrar, och att TS inte förstår definitionen av begreppet ensamstående.
Citera
2018-06-26, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Jag tror annars att det var lite av ett försök att angripa singelmödrar, och att TS inte förstår definitionen av begreppet ensamstående.

https://www.bris.se/for-vuxna-om-bar...ende-foralder/

Läs på vettja. Men visst, ditt val av begrepp är rätt träffande.
Citera
2018-06-26, 02:21
Medlem
Citat:

Ja cuck är väl en man som ständigt viker sig för kvinnor och låter sig bli överkörd. Och som tar left-overs, dvs de kvinnor som blir över. Oftast av svensk härkomst.
Senast redigerad av salsadansaren 2018-06-26 kl. 02:23.
Citera
2018-06-26, 02:26
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig

Det tror jag med, men TS verkar rätt mentalt efterbliven, så man vet aldrig.
Citat:
Ja cuck är väl en en man som ständigt viker sig för kvinnor och låter sig bli överkörd. Och som tar left-overs, dvs de kvinnor som blir över. Oftast av svensk härkomst.
Slå upp ordet och lär dig vad fan de betyder innan du använder det! Lär dig dessutom det svenska jävla ordet, för det är väl svenska du försöker skriva?? HANREJ heter det på svenska!

Citat:
Kvinnor som är singlar utan barn, så som de själva dvs.

Säg det då, för helvete! Då är de ensamstående mödrar, ensamstående är fan varenda jävel som är singel!

Kan det kanske ha att göra med att naturen lockar både män och kvinnor till fertila partners och en kvinna med flera barn vet man med största säkerhet är fertil, likadant med män som har flera barn.
Citera
2018-06-26, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddzuz
Om man gillar nån så borde väl inte att personen har barn stå i vägen.

Själv kan jag som längst sträcka mig till att pöka på en sån kvinna (under låg säsong) men ingå ett förhållande och agera pappa åt hennes ungar? Aldrig!
Citera
2018-06-26, 02:29
Medlem
Citat:
Hur tänker egentligen svenska män som dejtar och ingår ett förhållande med kvinnor som redan har barn? Kan tänka mig att det beror på att det saknas andra alternativ för dessa herrar. När man blir tillsammans med en mamma så blir det ju i regel att man får ta hand om hennes ungar också och agera som en andra pappa. Är detta definitionen av en "cuck"? Hur står de ut?

Om du har problem med den svenska kulturen så ska du återvända till ditt hemland. Vi svenskar vill ha lugn och ro och inget onödigt tjafs.
Citera
2018-06-26, 02:30
Medlem
Citat:
https://www.bris.se/for-vuxna-om-bar...ende-foralder/

Läs på vettja. Men visst, ditt val av begrepp är rätt träffande.
https://sv.m.wiktionary.org/wiki/ensamstående

Ensamstående är inte synonymt med att vara förälder. Ensamstående är en ensam vuxen varav man brukar säga, ensamstående med barn eller ensamstående utan barn. Jag har inte barn, jag är ändå ensamstående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in