Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-18, 14:06
  #109
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subzero1
Ursäkta mig om jag är inte är bög och inte söker kvinnliga vänner. Vill snarare påstå att hon är naiv och en riktig kuf.

Jo du är naiv och överskattar ditt utseende och din charm. Att hon inte vill mer med dig är för att du inte är mer än friendship material. Antagligen pga din personlighet..
Citera
2018-09-18, 16:41
  #110
Medlem
Ruger89s avatar
Jag har givetvis aldrig blivit friend-zonad så jag kan inte relatera till det du skriver.

Dock tror jag att du gör misstaget att anta att kvinnor förstår hur de agerar och hur vi tolkar saker. De är flörtiga utan att veta om det och ofta dumt naiva när det gäller det romantiska och vilka signaler som betyder vad.
Citera
2018-09-23, 22:03
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruger89
Jag har givetvis aldrig blivit friend-zonad så jag kan inte relatera till det du skriver.

Inte jag heller
Citera
2018-09-27, 18:23
  #112
Medlem
spokplumpenFs avatar
Om hon är väldigt snygg och du är väldigt ful kan hon ha satt sig bredvid dig för att :
-snyggare killar kommer att ragga på henne
- eftersom du är ful tror hon inte att du skulle få för dig att stöta på nån som är way out of your league
-andra tjejer är avundsjuka och därför inte så kul att sitta bredvid
=den som är bekvämast och tryggast att sitta bredvid
Citera
2018-09-28, 00:18
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spokplumpenF
Om hon är väldigt snygg och du är väldigt ful kan hon ha satt sig bredvid dig för att :
-snyggare killar kommer att ragga på henne
- eftersom du är ful tror hon inte att du skulle få för dig att stöta på nån som är way out of your league
-andra tjejer är avundsjuka och därför inte så kul att sitta bredvid
=den som är bekvämast och tryggast att sitta bredvid
+1.
Du är ful som skam och därför helt harmlös i hennes ögon. En go bögkompis, helt enkelt.
Citera
2018-09-28, 01:13
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spokplumpenF
Om hon är väldigt snygg och du är väldigt ful kan hon ha satt sig bredvid dig för att :
-snyggare killar kommer att ragga på henne
- eftersom du är ful tror hon inte att du skulle få för dig att stöta på nån som är way out of your league
-andra tjejer är avundsjuka och därför inte så kul att sitta bredvid
=den som är bekvämast och tryggast att sitta bredvid

Haha. Den här tjejen ögonflörtade med mig föregående termin några bänkar ner i salen. Grejen är att hon syntes aldrig till efter det och det var på långt håll medan en kamrat babblade på (simultanförmågan i full rullning). Jag hade glömt bort henne sedan den episoden. En tid in i pågående terminen tog hon fram laptopen och då lyckades jag göra kopplingen och förstod varför hon hade efterhängsen blick och sökte sig till mig.

Frågade henne om det är möjligt att hon var närvarande på den tidigare föreläsningen.. Fick då till svar: "Oh det minns jag inte men jag var säkert där!" Men men, hon fick väl dåliga vibbar av något. Vi kände inte varandra alls så det är svårt att veta vad som gick försiggick i hennes huvud.
__________________
Senast redigerad av Subzero1 2018-09-28 kl. 01:32.
Citera
2018-09-28, 01:46
  #115
Medlem
tjockballes avatar
Kvinnor är parasiter.
De vill alltid ha något och vill ytterst sällan ge något tillbaka.
Klart att hon använde sin kvinnliga sexualitet för att få TS på kroken.
Vad hon var ute efter?
Vem vet?
Hon kanske var osäker på om hon skulle klara materialet och ville ha studiehjälp?
Hon kanske verkligen var intresserad först och ändrade sig sen. Dom blir visst extra kåta vid ägglossning. Sen går det väl över. Precis som skitnödighet.

Förvänta dig aldrig rationellt eller hedervärt beteende från en kvinna.

Slår vad om att ifall TS framöver skaffar sig en riktig pingla kommer det i sin tur åter väcka intresset från den här flip-flop bruttan.
Citera
2018-09-28, 02:59
  #116
Medlem
MeowTse-Tungs avatar
Ts måste ju trolla, ingen kille kan ju vara så här tokig.

Allvarligt, du menar att vi kvinnor aldrig ska ta kontakt eller småprata med män? Så i ts värld så ska män bara prata med män och kvinnor bara med kvinnor och detta gäller även proffessionella miljöer....?
Citera
2018-09-28, 04:36
  #117
Medlem
MrLevaLivets avatar
TS, lika bra att du skrämde bort denna oerfarna tjej med dina framåt raggningsmetoder. Du har nu räddar dig själv från en upplevelse i sänghalmen kallad "död fisk".
Citera
2018-09-28, 13:59
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IEndLives
En go bögkompis.

Dör hellre.

Citat:
Ursprungligen postat av tjockballe
Kvinnor är parasiter.
De vill alltid ha något och vill ytterst sällan ge något tillbaka.
Klart att hon använde sin kvinnliga sexualitet för att få TS på kroken.
Vad hon var ute efter?
Vem vet?
Hon kanske var osäker på om hon skulle klara materialet och ville ha studiehjälp?
Hon kanske verkligen var intresserad först och ändrade sig sen. Dom blir visst extra kåta vid ägglossning. Sen går det väl över. Precis som skitnödighet.

Förvänta dig aldrig rationellt eller hedervärt beteende från en kvinna.

Slår vad om att ifall TS framöver skaffar sig en riktig pingla kommer det i sin tur åter väcka intresset från den här flip-flop bruttan.

Fröken blue eyes kom inte ihåg om hon är laptoptjejen jag syftade på och det kan vi ju inte lasta hennes för. Hon skulle ju aldrig ljuga för mig väl? Efter jag påpekade det tog hon med laptopen varje dag
__________________
Senast redigerad av Subzero1 2018-09-28 kl. 14:15.
Citera
2018-09-28, 17:08
  #119
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Subzero1
Berätta gärna om jag gjort något fel i den här historien för jag har aldrig varit med om något liknande. Har ni???

För en tid sedan när jag läste en fristående kurs återförenades jag med en tidigare kurskamrat (läste dock aldrig i samma grupper) som jag för första gången beslutade mig för att konversera med. Jag upplevde att hennes ögonkontakt var fokuserad och efterhängsen, men det finns givetvis folk som har den typen av kroppsspråk, så säker kunde jag förstås aldrig vara att romantiskt intresse förelåg.

Dagarna efteråt satte hon sig alltid bredvid mig om tillfället gavs, konverserade, blev vän med mig på Facebook utan betänkligheter och i mina naiva värld såg det ut som ett tillfälle att lägga in en stöt, för varför annars så aktivt eftersöka just mig? Hon vet ju hur killar fungerar.

Vad händer då när jag frågar om att byta nummer med tjejen ifråga? Ett patetiskt ursäktsförsök (fel på mobilen) och bryskt adjö

Sedan den episoden var vår kontakt sporadisk och kortvarig, där hon tog alla tillfällen för att nu istället undvika att sitta bredvid mig och ens tilltala mig (möttes vi i en trappuppgång kunde hon dock prata lite kort som en ren social instinkt).

Vad jag fick det hela till, efter denna förvirring, var att tjejen ifråga ENDAST bli kompis med mig (åtminstone under kursens gång) och så fort jag lade in en stöt sprang hon åt andra hållet, trots singelskap.


Till tråden diskussionsunderlag nu:

Hur vanligt är det att en het tjej systematiskt söker upp en annan attraktiv (nåväl.=) kille endast i kompissyfte och ge den reaktionen som jag fick efter ett ganska oskyldigt initiativ att byta nummer med varandra?

Har jag inte varit med om något ytterst märkligt?


Hej börja bete dig som en man istället för en pojkspoling.
Börja var dryg om hon kommer försent "att du ens behöver fixa dig du ser ut nån som katten har dragit in, OBS SKIT I HENNE DU ÄR DÄR FÖR KLASSEN ,KURSEN.

Säg åt henne att hon tappa nåt, sedan går du och säger farten, GÖR HENNE förbannad hon kommer börja tänka på dig.

DU ÄR INTE I HENNES LIGA, anser hon var badass motherfucker. KAlla henne ärthjärna. haha

OBS detta är en chansning antingen blir det pannkaka eller Grädde på henned ansikte, HAr du ngt att förlora?.

Tack för att du läste.
Citera
2018-09-29, 12:17
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
TS, lika bra att du skrämde bort denna oerfarna tjej med dina framåt raggningsmetoder. Du har nu räddar dig själv från en upplevelse i sänghalmen kallad "död fisk".

Förvisso en termin mellan men en tjej som möter ens blick upprepade gånger med ett förföriskt leende är väl knappast ute efter att diskutera vädret? Jag raggade liksom inte på måfå. Hon var minsann inte omogen när det kom till oskyldigt flörtade. Det är väl i deras "blod" antar jag. Lömska varelser.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback