Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-02, 01:32
  #3133
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Helt ärligt tiden är räknad för Amir Mekky, visst han kanske kan hålla på lite till, men det enda som finns kvar är en lång volta eller att någon klipper han.

Håller med dig. Eller att han åker hem, det kanske skulle rädda honom...Bra analys av läget annars

Var kommer grabbarna ifrån? Tänker på valutan de behöver växla så de klarar sig.
Citera
2018-07-02, 01:47
  #3134
Medlem
Vem har mekky bakom sig?
__________________
Senast redigerad av Plastkass 2018-07-02 kl. 01:50.
Citera
2018-07-02, 01:47
  #3135
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Hur många härinne tror mekky lever eller sitter på kåken iom 1 år.

Jag hoppas ju på att såna här as åker in eller blir tagna av daga. Det blir nog jobbigt för "Mekky" framöver, vilket han med all säkerhet förtjänar.
Citera
2018-07-02, 02:37
  #3136
Medlem
Kan slå vad med dig att mekky inte sitter eller är död inom 1 år... han har folk bakom sig och tar död på sina fiender innan dom hinner blinka dom sitter också på fb och läser och här inne kommer jävligt mycket tips till dom kriminella
Citera
2018-07-02, 07:43
  #3137
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
I början var det kul att läsa era inlägg men nu börjar det bli lite tröttsamt.

Brukar aldrig glädjas över någons död, men efter allt jag läst om den här Mekky så tror jag fan att whiskyflaskan som jag sparat till ett speciellt tillfälle öppnas den dagen någon mördar honom. Och folk borde ju stå på kö för att göra det.

Är det helt omöjligt att det är den levande av bröderna Mekawi som ligger bakom detta?
Citera
2018-07-02, 07:49
  #3138
Medlem
Tigerhund79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amky
Rapashe du kokar för att amir kommer undan med att klippa sånna som dig fäll en tår för dom han har plockat så skrattar jag du sitter och kallar mig horunge för jag skriver något om amir jag fattar vem du tillhör
Men kom igen nu, kan inte du och Rapashe bestämma var ni ska skjuta varandra via PM istället? Och snälla, för Guds skull, använd punkt och komma, samt stor bokstav vid egennamn!

Och en sak till. Om inte nedanstående stämmer in på dig så behöver du inte ta åt dig om han kallar dig horunge. https://sv.wikipedia.org/wiki/Bastard
Citera
2018-07-02, 08:01
  #3139
Medlem
Ja fast denna gången kom han ju inte åt sin fiende så vad för slags tips ni får vet jag inte, ett trippelmord. Är du dum på riktigt
Citera
2018-07-02, 08:26
  #3140
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amky
Rapashe du kokar för att amir kommer undan med att klippa sånna som dig fäll en tår för dom han har plockat så skrattar jag du sitter och kallar mig horunge för jag skriver något om amir jag fattar vem du tillhör

du kommer få äta upp dina ord din äckliga horunge som suger amir mekky's kuk , va tror du amir o hans liga tycker om att du sitter här o outar dom o skvallrar om dom din äckliga lilla springpojke?!!!! o tro mig ja vissa eller många flashbackare härinne e små fittor o internetkrigare, men finns vissa av oss som är undantag din springpojke, såja gå nu o spring ärenden åt mekky, sälj ditt fattiga bajshasch o ge bort pengarna till din idol o glöm inte hålla i hans kuk när han ska pissa
Citera
2018-07-02, 08:49
  #3141
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Det var ju inte bara en slump att det hände just där och den tidpunkten, välplanerat, någon måste haft kontakt med någon. Utsålda

klart som fan de e så, där finns troligtvis en förrädare iblann dom som sålde både dom två bröderna abdullah/abdallah& "omar kaka" o fick dom dödade, och även amir o dom två andra som ble skadade inklusive "grodan" som blev mest allvarligt skadad av dom överlevande, skulle gå så långt o säga att samtliga 6 inklusive amir blev backstabbade av någon som sålde ut deras arslen till nån fiende mot en viss summa pengar i belöning som tack från mördarna i bilen sköt som fick rätt info o tidpunkt samt platsen vart dom var, alltså Galxy internetcafe.....kan väl vem som helst räkna ut, ingen e odödlig i den världen, speciellt inte om man e en smutsig människa med flera människors död på sitt samvete, för förr eller senare kommer hämnden o då får man betala för sina syndeer o brinna i helvetet med SHAITAN a.k.a. djävulen!!!
Citera
2018-07-02, 09:53
  #3142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Man har väl inte sina fiender på snapchat men numera vet han nog inte vem som står nära med han. Det är så det funkar

Det fler än två vet är ingen hemlighet. Om flera la ut info blev nog kretsen insatta ganska stor. Någon ”läckte”, mot betalning eller inte. Snacket går. Tycks för övrigt vara ont om vänner i de kretsarna. Även om de själva ibland tycks hävda att motsatsen gäller. De lurar både sig själva och sina brushor.
Citera
2018-07-02, 10:20
  #3143
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Det fler än två vet är ingen hemlighet. Om flera la ut info blev nog kretsen insatta ganska stor. Någon ”läckte”, mot betalning eller inte. Snacket går. Tycks för övrigt vara ont om vänner i de kretsarna. Även om de själva ibland tycks hävda att motsatsen gäller. De lurar både sig själva och sina brushor.

bara riktiga amatörer som lägger ut var dom befinner me bild o location på snapchat, facebook eller instagram,"äkta" kriminella borde veta bättre än så, klart som fan deras fiender går in o kollar deras snapchat o instagram & facebook, för o hålla koll på dem så dom kan veta var dom ska plocka dom, dom får skylla sig själva som e så efterblivna o mer eller mindre sätter GPS-sändare på sig själv o hjälper sina dödsfiender på traven, pissluffare e dom, en riktig gangster som e rädd om sitt liv skulle aldrig va så korkade som dessa intelligensreserver, ALDRIG nånsin sätter du ut sån info o reklam över var du e om du e smart kriminell, inte ens jag va så fucking dum när ja va i den åldern o va yrkkeskriminell, ja ANVÄNDE ALDRIGGGGGG snapchat eller instagram hade inte ens nåt konto till dom apparna, för ja va ingen idiot som ville att folk skulle veta allt om mig och var jag befann mig använde fan inte ens nån jävla iphone eller samsung galaxy ens på den tiden, o facebook börja ja först använda först för typ 3-4 år sen!
Citera
2018-07-02, 10:55
  #3144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Tycker ni inte deras beteende är lite märkligt efter deras vänners död? Många sörjde på sociala nätet och åkte på semester efter och kom tillbaka innan begravningen, och många verkar vara hur glada som helst?

semester?

sen..har det överhuvudtaget kommit ut något nytt om denna skjutning sen dag 1-2?? Polisen
säger ingenting o ingen här verkar veta nåt. Alltså ren fakta
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback