Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-02, 00:54
  #3121
Medlem
Man har väl inte sina fiender på snapchat men numera vet han nog inte vem som står nära med han. Det är så det funkar
Citera
2018-07-02, 01:00
  #3122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkass
Med fiender bekräftar gänget sin närvaro på en plats genom att någon postar på snap (kan man ju undra vem som va så dum eller inte dum) Någon i sällskapet avviker från caféet för att hämta en bil (också lägligt). Under tiden väntar då 6 personer och blir lägligt beskjutna av någon som vet de finns där vid entren. De blir beskjutana av någon som just då vet detta och har kunnat förbereda och planerat. Det bara klaffar inte liksom. För mig känns det som att det är någon av deras egna. Men nu spekulerar jag 😊
Tror som du någon har sålt dem. Alex Ghara borde ha mycket kontakter via sin kriminella familj. Han är väl känd för att vara kall och hänsynslös?Mekky är en person som hämnas snabbt för att inte tappa ansiktet. Hootan skjuts direkt de kommer ut från sjukhuset. Absolut att fallen hörihop. Det pekar på Ghara. Vilka är han allierad med då? Am3ur och was3im men vilka fler? Ashkans vänner eller fd woolfpack medlemmar?någon som vet?
Citera
2018-07-02, 01:04
  #3123
Medlem
Ajembacks avatar
En liten undran: Varför åker inte alla "kingpins" i Malmö hem till sina länder? Läser man tråden verkar höjdarna glassa gott, det blir ju mycket billigare hemma med för dem!?
Nu när miljonerna verkar ha trillat in skulle jag stuckit iaf. Men det gör de tydligen inte.

Någon som kan förklara detta?
Citera
2018-07-02, 01:05
  #3124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Man har väl inte sina fiender på snapchat men numera vet han nog inte vem som står nära med han. Det är så det funkar

Nej borde man ju inte ha. Men kanske någon hade. Inte första gången nån säljer ut.
Citera
2018-07-02, 01:06
  #3125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
En liten undran: Varför åker inte alla "kingpins" i Malmö hem till sina länder? Läser man tråden verkar höjdarna glassa gott, det blir ju mycket billigare hemma med för dem!?
Nu när miljonerna verkar ha trillat in skulle jag stuckit iaf. Men det gör de tydligen inte.

Någon som kan förklara detta?
De trivs i orten och tjänar sina pengar där. De är födda i Sverige och deras område är deras hem som de gillar.
Citera
2018-07-02, 01:12
  #3126
Medlem
Att lämna skulle vara för kränkande för dem därför väljer dom att stanna
Citera
2018-07-02, 01:13
  #3127
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
En liten undran: Varför åker inte alla "kingpins" i Malmö hem till sina länder? Läser man tråden verkar höjdarna glassa gott, det blir ju mycket billigare hemma med för dem!?
Nu när miljonerna verkar ha trillat in skulle jag stuckit iaf. Men det gör de tydligen inte.

Någon som kan förklara detta?
För dom flesta är från Mellanöstern där finns inte kåta coxbrudar droger och höga inkomster som i sverige
Citera
2018-07-02, 01:13
  #3128
Medlem
Tycker ni inte deras beteende är lite märkligt efter deras vänners död? Många sörjde på sociala nätet och åkte på semester efter och kom tillbaka innan begravningen, och många verkar vara hur glada som helst?
Citera
2018-07-02, 01:14
  #3129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Det kan jag ha förståelse för. Men med tanke på deras utsatta läge vore det kanske lugnare att leva som en kung i MENA-området ni kommer ifrån? Eller får de inte socialbidragen skickade dit kanske?
Vet du jag kommer inte svara dig mer, om du vill diskutera invandring finns det andra trådar. Här diskuterar vi skjutningen så var snäll och håll dig till ämnet.
Citera
2018-07-02, 01:18
  #3130
Medlem
Vid detta laget vet vi vilka de 6 beskjutna är. Men vilka va mer med? En vet vi gick i förväg för att hämta en bil. Vem va detta? Fanns det fler än dessa 7 i sällskapet? Någon som vet?
Citera
2018-07-02, 01:24
  #3131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Tycker ni inte deras beteende är lite märkligt efter deras vänners död? Många sörjde på sociala nätet och åkte på semester efter och kom tillbaka innan begravningen, och många verkar vara hur glada som helst?
Helt ärligt tiden är räknad för Amir Mekky, visst han kanske kan hålla på lite till, men det enda som finns kvar är en lång volta eller att någon klipper han.
Citera
2018-07-02, 01:27
  #3132
Medlem
Helt rätt. Så jag tror inte han är speciellt stark just nu, han har hållt låg profil länge och dök upp igen. Antagligen för att han är rädd och inget annat. Han önskar nog att han hellre fick ett långt fängelsestraff nu för han vet vad som väntar honom. Logiskt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback