Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-02, 11:27
  #3145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
bara riktiga amatörer som lägger ut var dom befinner me bild o location på snapchat, facebook eller instagram,"äkta" kriminella borde veta bättre än så, klart som fan deras fiender går in o kollar deras snapchat o instagram & facebook, för o hålla koll på dem så dom kan veta var dom ska plocka dom, dom får skylla sig själva som e så efterblivna o mer eller mindre sätter GPS-sändare på sig själv o hjälper sina dödsfiender på traven, pissluffare e dom, en riktig gangster som e rädd om sitt liv skulle aldrig va så korkade som dessa intelligensreserver, ALDRIG nånsin sätter du ut sån info o reklam över var du e om du e smart kriminell, inte ens jag va så fucking dum när ja va i den åldern o va yrkkeskriminell, ja ANVÄNDE ALDRIGGGGGG snapchat eller instagram hade inte ens nåt konto till dom apparna, för ja va ingen idiot som ville att folk skulle veta allt om mig och var jag befann mig använde fan inte ens nån jävla iphone eller samsung galaxy ens på den tiden, o facebook börja ja först använda först för typ 3-4 år sen!

Ja, inte kunde man tro att Malmös kriminella är lika besatta av uppmärksamhet som en Kardashian. De kunde ju lärt sig av hennes misstag :P
Citera
2018-07-02, 11:51
  #3146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Vilken tur att du kom från "förr" och tillförde viktig fakta då!

Mmm, han/hon glömde bort mc kriget.
Dom sprang alla runt med skyddsvästar
Citera
2018-07-02, 11:54
  #3147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkass
Med fiender bekräftar gänget sin närvaro på en plats genom att någon postar på snap (kan man ju undra vem som va så dum eller inte dum) Någon i sällskapet avviker från caféet för att hämta en bil (också lägligt). Under tiden väntar då 6 personer och blir lägligt beskjutna av någon som vet de finns där vid entren. De blir beskjutana av någon som just då vet detta och har kunnat förbereda och planerat. Det bara klaffar inte liksom. För mig känns det som att det är någon av deras egna. Men nu spekulerar jag 😊

Vem var det som hämtade bilen?
Citera
2018-07-02, 12:01
  #3148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfPeterAndersson
I början var det kul att läsa era inlägg men nu börjar det bli lite tröttsamt.

Brukar aldrig glädjas över någons död, men efter allt jag läst om den här Mekky så tror jag fan att whiskyflaskan som jag sparat till ett speciellt tillfälle öppnas den dagen någon mördar honom. Och folk borde ju stå på kö för att göra det.

Är det helt omöjligt att det är den levande av bröderna Mekawi som ligger bakom detta?
Ja det skulle jag säga
Citera
2018-07-02, 12:02
  #3149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Det kan jag ha förståelse för. Men med tanke på deras utsatta läge vore det kanske lugnare att leva som en kung i MENA-området ni kommer ifrån? Eller får de inte socialbidragen skickade dit kanske?
Om dom är födda här i Sverige, så känner dom ju inte hemlandet, som föräldrarna kommer ifrån, som sitt ju.
Dom känner ju automatiskt Sverige som sitt hemland.
Citera
2018-07-02, 12:05
  #3150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murare
Vem var det som hämtade bilen?

Tror någon skrev om detta i början av tråden men jag hittar det inte nu. Det va nog en av de bilarna och chaffören som körde in någon av de skadade också till akuten. Det figurerade lite namn också då samma kväll vilka som va vid akuten.
Citera
2018-07-02, 12:13
  #3151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
bara riktiga amatörer som lägger ut var dom befinner me bild o location på snapchat, facebook eller instagram,"äkta" kriminella borde veta bättre än så, klart som fan deras fiender går in o kollar deras snapchat o instagram & facebook, för o hålla koll på dem så dom kan veta var dom ska plocka dom, dom får skylla sig själva som e så efterblivna o mer eller mindre sätter GPS-sändare på sig själv o hjälper sina dödsfiender på traven, pissluffare e dom, en riktig gangster som e rädd om sitt liv skulle aldrig va så korkade som dessa intelligensreserver, ALDRIG nånsin sätter du ut sån info o reklam över var du e om du e smart kriminell, inte ens jag va så fucking dum när ja va i den åldern o va yrkkeskriminell, ja ANVÄNDE ALDRIGGGGGG snapchat eller instagram hade inte ens nåt konto till dom apparna, för ja va ingen idiot som ville att folk skulle veta allt om mig och var jag befann mig använde fan inte ens nån jävla iphone eller samsung galaxy ens på den tiden, o facebook börja ja först använda först för typ 3-4 år sen!
Det är nya tider nu. De yngre lever sina liv i sociala medier, om du inte syns finns du inte. Det handlar också mycket om tjejer osv.
Citera
2018-07-02, 12:14
  #3152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murare
Vem var det som hämtade bilen?
Han menar det med Mirza
Citera
2018-07-02, 12:32
  #3153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
klart som fan de e så, där finns troligtvis en förrädare iblann dom som sålde både dom två bröderna abdullah/abdallah& "omar kaka" o fick dom dödade, och även amir o dom två andra som ble skadade inklusive "grodan" som blev mest allvarligt skadad av dom överlevande, skulle gå så långt o säga att samtliga 6 inklusive amir blev backstabbade av någon som sålde ut deras arslen till nån fiende mot en viss summa pengar i belöning som tack från mördarna i bilen sköt som fick rätt info o tidpunkt samt platsen vart dom var, alltså Galxy internetcafe.....kan väl vem som helst räkna ut, ingen e odödlig i den världen, speciellt inte om man e en smutsig människa med flera människors död på sitt samvete, för förr eller senare kommer hämnden o då får man betala för sina syndeer o brinna i helvetet med SHAITAN a.k.a. djävulen!!!
Du har nog rätt och en tanke (spekulerar bara) är att det är någon yngre som som inte bryr sig så mycket om de här äldre killarna.
Citera
2018-07-02, 12:50
  #3154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Du har nog rätt och en tanke (spekulerar bara) är att det är någon yngre som som inte bryr sig så mycket om de här äldre killarna.

Kan vara en tjej. De glider nog runt lite.
Citera
2018-07-02, 18:13
  #3155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Det är nya tider nu. De yngre lever sina liv i sociala medier, om du inte syns finns du inte. Det handlar också mycket om tjejer osv.

Tycker tjejerna i dessa gäng har ett stort ansvar. Inte uppmuntra till flashigt liv och hetsa killarna.
Var jordnära och inte bry sig om materiella ting. Det kan påverka, nån måste gå först - med bra självkänsla
Citera
2018-07-02, 19:11
  #3156
Medlem
https://www.expressen.se/kvallsposte...aring-i-malmo/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback