2018-09-20, 11:53
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyskjaveln88
Det bör väl inte vara någon skräll att Spurs går dåligt? dom hade ju mest spelare med tills sista vm-dagarna. att dom då inte breddade truppen är ju ett jäkla under.
Här håller jag med.

Vissa spelare som fick dålig med semester likt Kane, Trippier och Vertonghen har sett slitna och trötta ut.
Lloris och Alli har dessutom åkt på skador, eventuellt av den hårda belastningen från klubblag/landslag.

Tyvärr höll / håller nog Levy hårt i sina sista sedelbuntar nu när en ny arena ska betalas.
Citera
2018-09-21, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etrade
Här håller jag med.

Vissa spelare som fick dålig med semester likt Kane, Trippier och Vertonghen har sett slitna och trötta ut.
Lloris och Alli har dessutom åkt på skador, eventuellt av den hårda belastningen från klubblag/landslag.

Tyvärr höll / håller nog Levy hårt i sina sista sedelbuntar nu när en ny arena ska betalas.

Dom gick ju nästan direkt från semester till premier league spel direkt. Nu har jag inte sätt mycket av Spurs i år men vad som jag fattat som så har dom ju inte imponerat i typ någon av matcherna? Kan bli väldigt intressant om Tottenham skulle göra en katastrof säsong och har ett utgående på alderwield och eriksen om 2 år tror jag? kanske i år som är början på Spurs fall.
Citera
2018-09-21, 15:00
Medlem
Ingen skräll att Inter vann mot Tottenham. Inter är mycket bättre än Tottenham och kommer att gå vidare. Tottenham får försöka vinna EL istället.
Citera
2018-09-21, 18:47
Medlem
Wolves är ordinarie imorgon på Old Trafford.
Vi möter ett manchester united som har match i benen från CL.
Vi åker upp och siktar emot tredje raka.
Värda en gardering på stryktipset?

I övrigt kan väl sägas att Wolverhampton i nuvarande tappning är två till tre klasspelare från att kunna utmana topp sex på riktigt allvar.

Jag förväntar mig att dessa saknade pusselbitar finns på plats inför nästa säsong.
Under tiden så får vi hålla till godo med en placering runt vår nuvarande.

COME ON ME BABBIES!
Wanderers til I die.
Citera
2018-09-22, 03:02
Medlem
Tenedors avatar
Cardiff har varit otroligt dåliga hittills, så City åker dit i precis rätt läge. Det ska vara en svår bortamatch, men det är det inte. Cardiff är inte ens nära PL-nivå för tillfället. 0-3 ska Cardiff vara glada över. 0-7 är mer troligt. Även Liverpool bör ta en enkel seger, men inte lika överlägset.

Chelsea har ett derby mot ett oförutsägbart West Ham, darriga Arsenal möter det ännu darrigare Everton, Spurs har en bortamatch mot kryssbenägna Huddersfield, och Man U möter svåra Wolves. Det här ska vara omgången där City och Liverpool rycker. Så tror jag inte att det blir. Någon av dem tappar poäng, och 2/3 av Arsenal, Spurs och United vinner. Chelsea kan nog darra lite i helgen också.

Hoppas på en roligare helg än vad det verkar!
Citera
2018-09-22, 15:01
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Aguero har skrivit på till 2021. Kul, skrev tidigare att jesus skulle smälla in mål och det får jag svälja nu. Inte alls inlett bra men fortfarande tidigt.

Mendy skadad och delph var riktigt usel mot Lyon, blir väl att danilo får spela på vänstern.

Cardiff blir 3 enkla poäng att ta ifrån.

Dock verkar det inte så mycket intresse än så länge då ingen match tråd har gjorts. Ingen vidare intressant omgång denna helg
Citera
2018-09-22, 18:03
Medlem
1-1 på Old Trafford måste man ju vara nöjd med i skrivande stund,även om vi lika gärna kunde ha vunnit.

Man U vinner avsluten 15-11,men vi vinner avslut på mål med 8-5.

Vi matchade dem fullt ut,och när de väl kommer till Molineux så kommer vi inte att vara nöjda med en poäng.
Citera
2018-09-22, 19:07
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
1-1 på Old Trafford måste man ju vara nöjd med i skrivande stund,även om vi lika gärna kunde ha vunnit.

Man U vinner avsluten 15-11,men vi vinner avslut på mål med 8-5.

Vi matchade dem fullt ut,och när de väl kommer till Molineux så kommer vi inte att vara nöjda med en poäng.

Hyfsat starkt och bra att de har snott poäng utav svårare motstånd. Så som Wolves spelar nu så kmr mittenlagen få det svårt. Southampton blir för enkelt för er nästa helg
Citera
2018-09-23, 11:29
Medlem
MangoChutneys avatar
Sju raka segrar i tävlingsmatcher, en säsongsinledning som är historisk under PL-eran och då har laget inte presterat på topp i någon match än, åtminstone inte under en hel match. Denna säsong vinner man matcher där man haft stolpe ut tidigare, man vinner matcher i sista kvarten, man vinner matcher på snabba omställningar vilket alltid varit Reds adelsmärke, man vinner genom stort bollinnehav och förutom Allisons övermod så släpper man inte till mål på märkliga ingripande längre. Känslan är att Reds äntligen har ett stabilt, homogent lag med både bredd och spets för att kunna utmana om PL-titeln. De två kommande mötena mot Chelsea kan mycket väl definiera årets säsong. Ser fram emot två segrar i dessa två kommande matcher.
Citera
2018-09-23, 11:46
Medlem
Danskjävel skärpning, säsongen har börjat! Tryck ned en tuborg i vardera benet så blir du pigg igen!
Kanske ta ledigt från träningen och sikta inte på hörnflaggan i nästa match, hörru. Saknar springet i dina ben och måååål! Säg även åt Kane att placera bollen som förr och inte bara dynga i desperation mot mål. Klarar ni fyran är det bra!
Citera
2018-09-23, 14:59
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Sju raka segrar i tävlingsmatcher, en säsongsinledning som är historisk under PL-eran och då har laget inte presterat på topp i någon match än, åtminstone inte under en hel match. Denna säsong vinner man matcher där man haft stolpe ut tidigare, man vinner matcher i sista kvarten, man vinner matcher på snabba omställningar vilket alltid varit Reds adelsmärke, man vinner genom stort bollinnehav och förutom Allisons övermod så släpper man inte till mål på märkliga ingripande längre. Känslan är att Reds äntligen har ett stabilt, homogent lag med både bredd och spets för att kunna utmana om PL-titeln. De två kommande mötena mot Chelsea kan mycket väl definiera årets säsong. Ser fram emot två segrar i dessa två kommande matcher.

Detta kommer det snackas om länge ser jag.
Citera
2018-09-23, 16:37
Medlem
270215s avatar
Westham - Cheösea 0-0 !

Det var inte väntat direkt men fan jag klagar inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem