2018-08-27, 13:12
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Hoppas till Gud Wolves bara dundrar ut. Så mycket det snack det varit om att dem ska ta sig in på topp 6 snart.

Herregud. Tror dom tokfloppar i år.

Är väl egentligen bara 1 person på forumet som snackat om CL-platser och utmana om ligan?

Tror övre halvan är realistiskt men top6 är ju svårt att slå sig in i.
Citera
2018-08-27, 14:30
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Bolasie till aston villa. Snacka om att den karriären snabbt gick utför. Tyckte 30 m pund för en så endimensionell spelare var för mycket redan då, sen till hans försvar förstörde ju skadan väldigt mycket. Framförallt för en spelare som bolasie som lever enbart på sin speed blir det extra känsligt med en sån långvarig och svår skada.

West ham har en tuff start. Många svåra matcher. Tror dem kommer höja sig efter hand. Men visst, med facit efter 3 matcher kan man ju undra om man inte felbalanserat laget. Massor med offensiv kvalite, defensiven däremot. Dags för pellegrini att börja spela in yarmolenko tycker jag också.

Spännande "krismöte" ikväll. United är ju alltid i kaos med mourinho, och sen har ju harmonin i spurs förstörts av lloris fyllekörning. Spelar han ikväll? Får han bära kaptensbindeln? Hur påverkas laget? Tror han spelar, men utan kaptensbindeln. Laget tror jag inte påverkas alls, på planen är dem fokuserade på fotbollen inget annat.
Tror precis som du.
Lloris spelar men att Kane är kapten.

Men spännande blir det ikväll, jag som Spurs-supporter har fått vänja mig vid att Man U tråkar till sig 3 poäng i matcherna på Old Trafford.
Förra säsongen blev det 1-0 efter att Martial rullat in den med ca 10 min kvar.

Nej en pinne hade suttit fint, jag vågar knappt hoppas på 3, pessimist som man är.
Citera
2018-08-27, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Är väl egentligen bara 1 person på forumet som snackat om CL-platser och utmana om ligan?

Tror övre halvan är realistiskt men top6 är ju svårt att slå sig in i.

Att inte kunna läsa innantill verkar vara ett oöverstigligt hinder för somliga.
Vi tar det en gång till då...tioårsplanen är Champions League..innevarande säsong är år tre och personligen har jag sagt mellan åtta till fjorton i placering denna säsong.

ATT Wolves har rätten att satsa precis som Leverpöl och Man Shitty exempelvis må sticka mången god plastfans i ögonen,men ATT vi onekligen satsar sker likafullt och min förhoppning är naturligtvis att folk får vänja sig vid detta.

Inte en janne att vi åker ur Premier League denna säsong och förhoppningen är att om vi cirka sju år är en stabil toppklubb.Wolves har i sanning haft sina år i vildmarken.
Det är troligen någon annans tur framöver.
Citera
2018-08-27, 14:56
Medlem
Arons avatar
kineserna kan knappt genofora en femarsplan an mindre en tioarsplan
Citera
2018-08-27, 18:35
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike

ATT Wolves har rätten att satsa precis som Leverpöl och Man Shitty exempelvis må sticka mången god plastfans i ögonen,men ATT vi onekligen satsar sker likafullt och min förhoppning är naturligtvis att folk får vänja sig vid detta.

Du verkar tycka att Wolves satsning är mindre plastig och tragisk än de tidigare satsningarna de stora köpelagen gjort. Vari ligger skillnaden?

Kanske framförallt är du som fått mig att verkligen avsky allt med Wolves men du framstår som enormt enerverande med ditt snack om Wolves. Därmed hoppas jag att dem ryker.
Citera
2018-08-27, 18:55
Medlem
Jurgentysks avatar
Citat:
Du verkar tycka att Wolves satsning är mindre plastig och tragisk än de tidigare satsningarna de stora köpelagen gjort. Vari ligger skillnaden?

Kanske framförallt är du som fått mig att verkligen avsky allt med Wolves men du framstår som enormt enerverande med ditt snack om Wolves. Därmed hoppas jag att dem ryker.

Vad anser ni i tråden är mest plastigt? Att hålla på tex Shitty, Chelsea, United för att dom är bäst (under olika perioder) eller att hålla på tex Wolves bara för att sticka ut från mängden och minsann inte hålla på något typiskt plastlag som alla andra gör?

Jag kan nog sträcka mig till att hålla på Wolves som svensk med 0 anknytning är mer plastigt än att hålla på de typiska plastlagen (plastlag ur svensk synvinkel, engelsmän som håller på dessa är äkta)

Vad tycker ni?
Citera
2018-08-27, 18:59
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurgentysk
Vad anser ni i tråden är mest plastigt? Att hålla på tex Shitty, Chelsea, United för att dom är bäst (under olika perioder) eller att hålla på tex Wolves bara för att sticka ut från mängden och minsann inte hålla på något typiskt plastlag som alla andra gör?

Jag kan nog sträcka mig till att hålla på Wolves som svensk med 0 anknytning är mer plastigt än att hålla på de typiska plastlagen (plastlag ur svensk synvinkel, engelsmän som håller på dessa är äkta)

Vad tycker ni?

Jag tycker det är mest plastigt att tjata om att allt är plastigt.
Citera
2018-08-27, 21:35
Avslutad
Det känns som om Valencia i United har varit med en evighet. Jag minns honom och Nani på varsin kant typ 10 år sedan.
Citera
2018-08-27, 21:43
Medlem
Citat:

Finns ingenting tragiskt med Manchester Citys eller Chelseas satsningar.Fråga vilket fan som helst till dem vad de föredrar,pengasatsning och titlar eller sjuttiotalets mediokra placeringar.
Det finns naturligtvis inget tragiskt med Wolves satsning heller.
Tro det eller ej,men vill man vara med i toppen i skrivande stund och framgent så krävs det stora pengar.
Det finns andra klubbar det är synd om,som till exempel WBA eller till exempel Blackburn i skrivande stund.Klubbar som inte har pengarna och således bara är utfyllnad och kommer så förbli till de eventuellt får tillgång till rejält kapital.
Vilken klubb håller du själv på?
Jag är Wolves sedan 1977,och då var vi på par med klubbar som Manchester City och Chelsea till exempel.

Ingen vill för övrigt ha tillbaka Liverpools totaldominans från 70 talet.

Hoppas är en sak,jag hoppas din klubb degraderas till League two..men du trodde ju Wolves skall åka ur.
Inte en janne,chump.
Citera
2018-08-27, 22:09
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Det känns som om Valencia i United har varit med en evighet.
Han har ju varit med ett tag nu. Tionde säsongen i United.

Lista på aktiva spelare i PL som har över 300 framträdanden i PL:
Jermain Defoe (493), James Milner (488), Petr Čech (439), Leighton Baines (409), Aaron Lennon (359), Phil Jagielka (354), Gary Cahill (347), Cesc Fàbregas (344), Joe Hart (324), Mark Noble (320), Antonio Valencia (320) & Steven Davis (303).
Citera
2018-08-27, 22:10
Medlem
Jurgentysks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Alla hoppas väl på spurs idag? Även united fansen så man kan få kicka mou snabbare?

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja tar emot som fan att säga det men hoppas vi blir fullständigt utspelade och förlorar med 3-4 mål så att mou åker fortare än kvickt

Man önskar aldrig sitt lag nederlag oavsett om man är ett äkta fan.
Citera
2018-08-27, 22:30
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurgentysk
Man önskar aldrig sitt lag nederlag oavsett om man är ett äkta fan.
Nja vet inte. Ibland måste det faktiskt bli sämre innan det blir bättre. Och ju snabbare det blir sämre, ju snabbare blir det bättre. Att united förlorar några matcher på rad nu och mou får sparken jämfört med om han strör ut med några segrar emellan och får leva kvar längre på lånad tid. Tycker nog alternativ 1 är bättre för klubben manchester united.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in