Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-03, 12:01
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Haha varför leker du snoopdog för ''bror''


säger bara sanningen, ba du som tror jag "leker" bara för man röker mer än andra, "bror".

Jo låt mig gissa det händer inte dig så alla andra måste ljuga va? för Halloween2 räcker det med en 0.1, så alla andra bara "leker".

Btw numera måste man vara extrem lättlurad för att inte kunna få tag på bra röka, är inte 2003 längre.
Citera
2018-12-03, 15:56
  #146
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
säger bara sanningen, ba du som tror jag "leker" bara för man röker mer än andra, "bror".

Jo låt mig gissa det händer inte dig så alla andra måste ljuga va? för Halloween2 räcker det med en 0.1, så alla andra bara "leker".

Btw numera måste man vara extrem lättlurad för att inte kunna få tag på bra röka, är inte 2003 längre.

2003, senaste gången du träffade en kran utanför internet då eller din äckliga svenne. Större pundare än dig har jag inte stött på här.
Citera
2018-12-03, 17:00
  #147
Avstängd
KringExs avatar
Jag är extremt känslig mot THC så jag lägger ca 0,1g i det jag ska röka. Om ens det. Och får kraftig effekt
Citera
2018-12-03, 17:04
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
2003, senaste gången du träffade en kran utanför internet då eller din äckliga svenne. Större pundare än dig har jag inte stött på här.

typ så ja, och det finns visst större pundare än mig på fb helt klart.

Bara för att du behöver mindre och jag behöver mer betyder inte att jag leker "snop dog" din jävla rasse.
Citera
2018-12-03, 19:24
  #149
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedo
Förstår inte hur du kan röka 0,3g och bli påverkad, hur ofta röker du eller så är din tolerans sjukt låg?

Själv röker jag runt 0,8-1g per jolle, rent skall det vara inte en hel cigg förstör ju hela känslan? Eller är det bara jag?
Du är förmodligen inrökt eller så är kvaliten inte topp. 0.8-1 g bra weed i en gås. Visst jag KAN röka det. Men det är jävligt mycket.

Om du tänker på att folk oftast köper 5 gram som räcker dem ett tag är det orealistiskt att tänka att de flesta meckar 0.8-1 g per gås då det innebär på 1 g, 5 gåsar på en 5a.

Om rökat är skit så kan man röka hur mycket som helst utan eller med mild effekt.
Citera
2018-12-03, 19:53
  #150
Medlem
Wikipedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Du är förmodligen inrökt eller så är kvaliten inte topp. 0.8-1 g bra weed i en gås. Visst jag KAN röka det. Men det är jävligt mycket.

Om du tänker på att folk oftast köper 5 gram som räcker dem ett tag är det orealistiskt att tänka att de flesta meckar 0.8-1 g per gås då det innebär på 1 g, 5 gåsar på en 5a.

Om rökat är skit så kan man röka hur mycket som helst utan eller med mild effekt.

Gräset är riktigt bra köper av en polare som odlat i flera år, Dock så är det som du säger jag är väldigt inrökt med tanke på att jag har brukat cannabis nästan varje dag i tre år vilket gör att jag är mer tolerans än dom flesta.

kan dock inte neka att man saknar dagarna när man rökte 0.3-0.5g när man blev riktigt färdig på det! goda tider

Sen så får jag ju bra billigare när jag handlar och alltid extra i påsen vilket gör att jag kan röka mycket mer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback