2018-06-09, 16:57
Medlem
jay.simpsons avatar
Är hon så tjock nu så hon behöver delta i biggest loser VIP? Nu är det ingen jag följer precis hon kanske har gått upp i vikt.

https://www.hant.se/gunilla-perssons-avslojande-om-biggest-loser-vip/
Citera
2018-06-09, 17:41
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Är hon så tjock nu så hon behöver delta i biggest loser VIP? Nu är det ingen jag följer precis hon kanske har gått upp i vikt.

https://www.hant.se/gunilla-perssons-avslojande-om-biggest-loser-vip/
Förstår inte varför hon ska vara med där. Hon är lite rund om baken men hon är inte uppe i samma viktklass som tidigare deltagare.
Senast redigerad av exoticspice 2018-06-09 kl. 17:51.
Citera
2018-06-09, 18:36
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Symptomen och anamnesen tyder på två diagnoser: bältros och kleptomani.
Jag tror faktiskt att hon kan ha fler diagnoser som ej är utredda.
Senast redigerad av enfindam 2018-06-09 kl. 18:42.
Citera
2018-06-09, 19:25
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Symptomen och anamnesen tyder på två diagnoser: bältros och kleptomani.

Eller stress, vilket inte är ovanligt när man står inför en eventuell dom
Citera
2018-06-14, 06:59
Medlem
Citat:
Hollywoodfrun Gunilla Persson åtalas nästa vecka i Florida för den misstänkta stölden av ett par Chanel-solglasögon värda 4 700 kronor.
Hon riskerar som mest flera år i fängelse. Men så hårt blir knappast straffet om hon anses skyldig, enligt expertis som Expressen pratat med.
– Det vi pratar om här är inte århundradets brott direkt, säger professor George R Dekle.

Citat:
Gunilla Perssons nya advokat Philip T Ridolfo Jr har inte velat säga något om hur han förbereder fallet.
– Jag kan inte prata nu, du får ringa senare. Och jag har ändå inga kommentarer, säger Ridolfo när Expressen når honom. Därefter har han inte svarat på fler samtal.
Åklagarkontoret i Palm Beach, som ännu inte meddelat vilken åklagare som ska hålla i fallet, vill inte heller säga något om Gunilla Persson i nuläget.
“Vi kan inte kommentera ett öppet fall”, skriver presstalespersonen Mike Edmondson i ett mejl till Expressen.

https://www.expressen.se/noje/sa-kan-gunilla-persson-domas/
Citera
2018-06-14, 10:48
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
https://www.expressen.se/noje/sa-kan-gunilla-persson-domas/

Nej, detta är inte Århundradets brott.
Men. Enl de fakta som kommit ut så kommer hon att fällas.
No doubt. Klockrent snatteri, stöld.
Dock är det svårt att sia om straffet.
USA är ett så extremt land många gånger. Icke förutsägbart.

Citera
2018-06-15, 17:25
Medlem
exoticspices avatar
Väldigt onödigt att stjäla ett par solglasögon. Varför lägga till ytterligare ett problem i sitt liv. Har hon inte tillräckligt av sådana.
Citera
2018-06-16, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Väldigt onödigt att stjäla ett par solglasögon. Varför lägga till ytterligare ett problem i sitt liv. Har hon inte tillräckligt av sådana.

Hon verkar i alla fall ha blivit mer känd i usa iom uppmärksamheten med stölden. Och att bli kändis har hon väl alltid önskat sig. Inget ont som inte har nåt gott med sig
Citera
2018-06-16, 17:33
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

Hon ville väl inte bli igenkänd när hon greps
Citera
2018-06-20, 15:24
Medlem
Citat:
Gunilla Persson och hennes advokat gör allt för att slippa en rättegång för den stöld av ett par Chanelsolglasögon värda 4 700 kronor som Hollywoodfrun misstänks för.
Nu har den hearing där åtalet mot Persson skulle ha lagts fram ställts in.
”Jag väntar mig ingen rättegång”, skriver Perssons advokat Philip T Ridolfo i ett mejl till Expressen.

https://www.expressen.se/noje/gunillas-desperation-nu-avslojar-advokaten/
Citera
2018-06-20, 16:21
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Hon ville väl inte bli igenkänd när hon greps
Jag tror helt säkert att Gunilla känner sig berättigad till de där glasögonen. Hon tycker att hon är bättre än andra, snyggast och bäst. Gunilla ser sig som en supermänniska, narcissister brukar göra det.
Citera
2018-06-20, 16:47
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffeljarn
Jag tror helt säkert att Gunilla känner sig berättigad till de där glasögonen. Hon tycker att hon är bättre än andra, snyggast och bäst. Gunilla ser sig som en supermänniska, narcissister brukar göra det.
Huvet på spiken, vilket jävla stolpskott, äckligare subba är inte att finna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in