2018-06-01, 07:31
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Med tanke på de där inkomsterna så bor hon ju ganska sunkigt. Vem är denne synsvage F.G?

Hon hävdade att hyran gick på 30000 USD/mån och då var det på förra stället, det som brann. Jag antar att det är det du menar är sunkigt och jag kan bara hålla med. Med tanke på hur hon bor nu kommer det inte dröja länge förrän hon skickar in nya krav på höjt underhåll
Den killen kommer för all evighet ångra sin stund av sinnesförvirring
Citera
2018-06-01, 11:44
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Hon hävdade att hyran gick på 30000 USD/mån och då var det på förra stället, det som brann. Jag antar att det är det du menar är sunkigt och jag kan bara hålla med. Med tanke på hur hon bor nu kommer det inte dröja länge förrän hon skickar in nya krav på höjt underhåll
Den killen kommer för all evighet ångra sin stund av sinnesförvirring
Men beror inte det höjda underhållet på att ungen börjat på fint college, då? Det kostar ju multum i Amerikat.
Citera
2018-06-01, 13:55
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffeljarn
Men beror inte det höjda underhållet på att ungen börjat på fint college, då? Det kostar ju multum i Amerikat.

Enligt hennes krav (se länken i #143 ) Skall just detta belopp gå till bostaden, sen vill hon en helvetes massa mer pengar till dottern
Citera
2018-06-03, 09:02
Medlem
LagomLats avatar
Så hon får i dagsläget 15000 Dollar per månad i underhåll, i max fem år till?

Sedan blir det inte så fett antar jag.

Jag ställer väckarklockan på 2024 och tittar in i tråden då!

LL
Citera
2018-06-03, 11:13
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Så hon får i dagsläget 15000 Dollar per månad i underhåll, i max fem år till?

Sedan blir det inte så fett antar jag.

Jag ställer väckarklockan på 2024 och tittar in i tråden då!

LL

Blir intressant att se vad hon skall försörja sig på när dottern fyllt 21. Blir nog till ställa sig i kö till soppköket och bo på härbärge.
Utrycket Golddigger har fått ett ansikte.

Dottern har ju egen vilja vid 21 och kan säkert bo hos sin stenrike fader. Behövs nog en avprogrammering värd scientologerna, dock.
Citera
2018-06-03, 12:47
Medlem
ace_secs avatar
Har någon av de andra Hollywood-fruarna uttalat sig i det här fallet? De lär vara skadeglada så in i helvete
Citera
2018-06-03, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Har någon av de andra Hollywood-fruarna uttalat sig i det här fallet? De lär vara skadeglada så in i helvete

Kan man säga

https://nyheter24.se/noje/908758-isabel-adrian-svarar-pa-att-gunilla-persson-greps-det-ar-karma
Senast redigerad av JippoKungeN 2018-06-03 kl. 13:14.
Citera
2018-06-03, 16:45
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Blir intressant att se vad hon skall försörja sig på när dottern fyllt 21. Blir nog till ställa sig i kö till soppköket och bo på härbärge.
Utrycket Golddigger har fått ett ansikte.

Dottern har ju egen vilja vid 21 och kan säkert bo hos sin stenrike fader. Behövs nog en avprogrammering värd scientologerna, dock.

Hon flyttar hem till Sverige och lever på staten
När man läser dokumenten verkar det som att dottern inte har någon kontakt med fadern
Citera
2018-06-04, 14:10
Medlem
Citat:
Gunilla Persson drabbad av okänd åkomma

Citat:
Gunilla Persson har träffat fyra läkare, och det rådar delade meningar om vad det är för typ av utslag, berättar hon på Instagram.
”Två tror att jag har VATTENKOPPOR men de två andra hävdar att jag är ALLERGISK mot insektsbett”, skriver Hollywoodfrun på Instagram.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/21kz0G/gunilla-persson-drabbad-av-okand-akomma
Citera
2018-06-04, 15:11
Medlem
tigerrakets avatar
Ahhh.... Där kom rökridån och undanmanövern.
Citera
2018-06-04, 15:24
Medlem
BalleAnkas avatar
Symptomen och anamnesen tyder på två diagnoser: bältros och kleptomani.
Citera
2018-06-09, 07:50
Medlem
Gunilla Perssons ex-make berättar hur det var att leva med Gunilla.

Gunilla Persson, 59, är känd för att inte ge sig i en konflikt i TV3:s "Svenska Hollywoodfruar". Nu säger hennes exman Stephen Linville, 63, att hon är lika bråkig i verkliga livet.*
– Hon var inte så snäll. Hon klagade mycket. Och hon hamnade i trubbel hela tiden. Hon brukade skrika på mig hela nätterna, jag kunde inte sova. Sen när jag gick till jobbet fick hon sin sömn, säger Stephen Linville.

https://www.expressen.se/noje/extra/ex-maken-avslojar-nu-sin-sanning-om-gunilla-persson/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in