2018-05-24, 13:40
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
EXAKT så här har jag också resonerat!!
Att hon "råkat" ta dom är helt uteslutet eftersom hon tagit bort prislapparna och samtidigt säger att hon hade tänkt lämna tillbaka dom. Hur korkad får man vara.

Produktionsbolaget sa nog till henne "Kan du inte göra något tokigt för nästa avsnitt?" Hon gick all in.
Citera
2018-05-24, 13:53
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vart var hennes karl när alltihopa hände då? Tyckte han att det var skönt med lite lugn och ro medan hon satt i finkan? Han kunde väl köpt glasögonen så slapp hon stjäla som en annan bondlurk.
Hennes karl?
Hänger iofs inte med i tabloider mm. men jag har verkligen svårt att se vad hon har att erbjuda någon man som hon själv skulle vara nöjd med.
Hon vill en karl med cash på kontot, men har du det så kan du välja en snygg trevlig tjej som ser bra ut.
Såg henne försöka dejta i ett avsnitt och det var så tafatt.
Kyssen var stelare än en 11årig gamingnerds.
Citera
2018-05-24, 14:25
Medlem
PPOSSAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Ja ja, all reklam är bra reklam. På facebook raderas alla negativa inlägg och folk blockeras, men här är det fritt fram.
Jag förstår inte hur hon skall ta sig ur detta eftersom hon uppenbart pillat bort taggen och dessutom erkänt för polisen att hon tänkt lämna tillbaka brillorna senare. Historiken med stöldanklagelsen 1986 och bidragsbedrägeriet mot svenska försäkringskassan kan komma att ligga henne till last. Blir det fängelse kommer hon få det tufft, men hon ser ju glad och avslappnad ut på Polisens "Mugshot"

oh herre-- Denna kvinna fortsätter att imponera,, Åker hon in så har hon all tid i världen att träna upp sitt skådespeleri i alla fall, för det är fan riktigt uselt, Ha ha!
Citera
2018-05-24, 15:02
Medlem
Storm.Hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
https://www.palmbeachpost.com/news/local/just-swedish-reality-star-reported-arrested-palm-beach/YSaJ5RdQLrr6iNlsnmQSQM/
Citat:
Court records show that in 1986, Persson was arrested on a theft charge in the Dallas area and that she pleaded guilty and adjudication was withheld.

För andra som undrar:
Citat:
What does it mean to have the Adjudication Withheld?
Again, you cannot have adjudication withheld unless you have first been found guilty by the court. After a finding of guilt the court has the option of adjudicating you guilty or withholding the adjudication of guilt. By withholding the adjudication of guilt the court is not convicting you of the crime. If the offense is a felony you will not lose your civil rights. Having the adjudication of guilt withheld also leaves you eligible to have your criminal history record sealed or expunged so long as you do not have an adjudication of guilt in any other case and the offense qualifies.
Citera
2018-05-24, 15:04
Medlem
JayJayAdamss avatar
Inte första gången hon hamnar i kläm. Häxan har fått svenskt barnbidrag för dottern och tydligen sjukpension. För inte så längesedan stämde försäkringskassan henne på 300 000kr.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/gunilla-persson-stams-pa-300-000-av-forsakringskassan

Kärringen lever på bidrag och med största sannolikhet underhållsbidrag och möjligtvis nån deal med dotterns pappa i utbyte mot att han ska förbli hemlig.

Är övertygad om att hon kammar hem en hel del pengar genom Svenska Hollywoodfruar med, förhoppningsvis är det slut på det nu efter hennes negativa uppmärksamhet i Media gång på gång.

Edit: Verkar som människan är född till en kärring. Här berättar hennes ex-man om hur det var att vara gift med henne för ca 30 år sedan. Enligt Stephen utnyttjade Gunilla honom för att få green card och var ett rent helvete att leva tillsammans med, kunde inte blivit mindre förvånad.
https://www.expressen.se/noje/extra/gunillas-exmake-hon-forstorde-sex-ar-av-mitt-liv/
Senast redigerad av JayJayAdams 2018-05-24 kl. 15:09.
Citera
2018-05-24, 17:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Hennes karl?
Hänger iofs inte med i tabloider mm. men jag har verkligen svårt att se vad hon har att erbjuda någon man som hon själv skulle vara nöjd med.
Hon vill en karl med cash på kontot, men har du det så kan du välja en snygg trevlig tjej som ser bra ut.
Såg henne försöka dejta i ett avsnitt och det var så tafatt.
Kyssen var stelare än en 11årig gamingnerds.

Fast serien heter ju "Svenska HollywoodFRUAR" och då tänkte jag ju att människan hade en karl och var gift, dvs var en FRU
Citera
2018-05-24, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Fast serien heter ju "Svenska HollywoodFRUAR" och då tänkte jag ju att människan hade en karl och var gift, dvs var en FRU
Nä hon är varken gift eller har pojkvän.
Citera
2018-05-24, 17:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nä hon är varken gift eller har pojkvän.

Ok tack för informationen
Citera
2018-05-24, 18:00
Medlem
Smegmas avatar
Undra om denna obotligt fula och anskrämliga människa någonsin har haft en studieskuld?

Citera
2018-05-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedinator
https://www.palmbeachpost.com/news/local/just-swedish-reality-star-reported-arrested-palm-beach/YSaJ5RdQLrr6iNlsnmQSQM/

""Gunilla Persson, star for the last eight years of the Scandinavian reality TV show "Swedish Hollywood Wives," (”Svenska Hollywoodfruar”) was booked into the Palm Beach County Jail at about 9:30 p.m. Tuesday.

Persson, 59, whose full name is Sonja Gunilla Persson Linville, and whose address was listed in the wealthy Los Angeles suburb of Pacific Palisides, left jail at about 2:30 a.m. Wednesday after posting $5,000 bond, jail records show.""

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XwLe0n/kand-svensk-tv-profil-gripen-av-polis-i-usa
En känd svensk tv-personlighet greps i går kväll av polis i USA i Florida.
Enligt lokaltidningen i den aktuella staden misstänks hon för stöld.

Undrar vad hon stulit?

Hahaha Gunilla ååh du kära

Jag hoppas denna story är sann. Jag vill tänka mig att Gunilla Snattar, hon blir bara mer och mer rolig.
Citera
2018-05-24, 18:30
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberkartoffel
Hahaha Gunilla ååh du kära

Jag hoppas denna story är sann. Jag vill tänka mig att Gunilla Snattar, hon blir bara mer och mer rolig.

Hon är dömd för snatteri i Texas, även om det var många år sen. Så det är uppenbarligen inte främmande för henne
Citera
2018-05-24, 18:34
Medlem
Citat:
Då ställs Gunilla Persson inför rätta

Citat:
Nu har åklagarmyndigheten i West Palm Beach bestämt datum för åtalet.
Den 21 juni hålls förhandlingar i rätten i Palm Beach County.
Enligt dokument från åklagarmyndigheten måste Gunilla Persson personligen infinna sig i rätten.

https://www.expressen.se/noje/da-stalls-gunilla-persson-infor-ratta/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in