Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Jag har sökt i tråden men blir inte klok. Ni får rätta mig om nedan är en total tankevurpa. Inte helt inläst än.
Den plats SD delar till LW när han är på väg till ”Viken” 21:09 14/5 är på Varbergagatan.
Den plats som man menar LW ska ha sökt på som en av de sista (näst sista?)i livet i Google Maps är också Varbergagatan.
Vissa tror denna sökning på Varbergagatan gjordes 7 oktober av okänd person dessutom.
Kan det inte vara så enkelt som att hon klickat på platsdelningen i Whatsapp och det dyker upp som en sökning? Vissa har spekulerat i om hon förberedde nåt geocacherelaterat och andra skäl till sökningen men kanske så enkelt att hon eller annan klickat på platsdelningen Varberagatan från SD?
Intressant.
Utredningen kom aldrig fram till varför denna sökning gjordes på Varbergagatan.
Jag hittar inte den information du har om att Lena sökte på Varbergagatan som det sista (näst sista) hon sökte på i livet.
Jag vet att hon var i Varberga med sonen den 13 maj med sonen där de spelade tennis och lekte i en lekpark.
Jag vet inte hur nära den platsen ligger (är det Varbergaparken som avses?) den sökta platsen på Google Maps 7 oktober, som ligger på gården Varbergatan 31, ett höghusområde med flera byggnader som omringar gården.
Jag vet ju också att SD skriver i sin skrivelse att den som loggar in den 7 oktober verkar göra det från Varberga, men då avser han säkert mastområden. Master som både Lena och SD kopplar upp sig mot när de är hemma är just en av Varbergamasterna (161 No 60).
Det är hur som helst mycket intressant den sökning som är gjord på Varbergagatan.
Det finns inget för mig längre som pekar på att någon annan än SD har gjort de här inloggningarna.
@piastrones upptäckt av att
s*aabstefanspam@gmail.com inte verkar vara en mailadress som används av andra än SD och Lena är helt avgörande i min tro.
Det tillsammans med de övriga sökningarna, SDs kännedom om Lenas variationer av inloggningar, hans historik av att göra otillåtna inloggningar på andras enheter, 05- inloggningen på mordmorgonen; allt detta pekar enbart på en enda person.
Lägg till att SD vägrar att lämna ut sina egna inloggningsuppgifter till sitt googlekonto, och deras enormt inflammerade bråk och hot tiden före morden, så kan väl inge tvivla längre.
DNA på ringen, sperma på kjolen och (blod) DNA djupt inne i plösen är grädde på moset.