Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Med tanke på hur du har beskrivit din vänskap med henne så verkar det rätt osannolikt att du skulle känna till två män som ingen annan känner till.
En kan du känna till och det är antagligen du själv.
Hör du till en av dem som hon inte har velat träffa mer så skulle det kunna förklara att du är så negativ till henne.
Men vem är den andre?
Är det vanligt att gifta män diskuterar sina otrohetsaffärer med andra när de umgås i samma kretsar?
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Det är inte de intima förhören jag saknade. Det trodde jag alla förstod. Jag saknar namn på den enormt långa vittneslistan och jag vet att två personer inte kommit till utredningens kännedom.
Schazz har konsekvent visat i sina inlägg visat på att han starkt ogillar LW.
Trots att han själv kallar det neutral.
Han har rapporterat korrekt om hennes affärer.
MEN HELT FELAKTIGT när det gäller att SD och HD har alibi.
Men det framgår ganska tydligt, om man läser igenom alla hans inlägg, att han försöker desinformera och plantera - och han försöker ta bort fokus och skuld från HD och SD.
Nu introducerar han två nya mystiska icke förhörda älskare. För att ännu en gång så misstankar...bort från SD.
Jag tror att denne fått info från andra inom geo +frikyrkosfären.
Fikat, ätit lunch...och samtidigt fiskat efter info. Tex från sådana VonB.
Och sen blandat sin egen kompott och utger sig här för att vara någon med personlig insyn.
Men skit samma. Han kommer att få sitt straff förr eller senare, på ett eller annat sätt.
Han är nog i stora delar redan nu en social paria.
Folk kanske kommer att låtsas som ingenting.
För de vet ju inte vad han är kapabel till.
Men de flesta kommer nog (förutom de närmast sörjande och kanske det döva och blinda JÄRNGÄNGET) att misstänka att han är en mördare.
Stefans skitiga byk ligger nu ute till allmän beskådan. I FUP.
OCH han fortsätter att skita i sitt blåa skåp.
Han fortsätter, som den vanemänniska han är, att uppföra sig illa, omoget och ogenomtänkt inne i rättssalen.