2020-03-12, 00:02
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Här är ytterligare inloggningar:

SD erkänner i förhör (som jag minns det nu) att han hade inloggningar till olika konton. Han påstår att även hon hade hans.
Tror inte att han hade en bra förklaring till varför när förhörsledaren frågade.
Det framgick i rätten idag, han sa att de hade varandras inloggningsuppgifter. Källa Aftonbladets rapportering.
Citera
2020-03-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomSoker
Hela ditt inlägg

Svarade du på någons inlägg utan att citera? Vad är det skrämmande?
Det skrämmande är de inblandade och deras yrkesroller.
Liknelse: Som att anställa en pedofil till ett dagis.
Citera
2020-03-12, 00:11
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Det var mycket hysch hysh hummande och stammande när JG nämnde namnet..dom anade ju att dom var avlyssnade.

Je*ry G*ay har en Mandy K*te Hel*n som likar hans bilder på facebook såg jag för ca en veckor sedan. Var det inte en chatt med henne han raderade också? Har G*ay likt Stefan varit på "utflykt"?
Citera
2020-03-12, 00:12
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pushlr
Det skrämmande är de inblandade och deras yrkesroller.
Liknelse: Som att anställa en pedofil till ett dagis.

Får inte ihop detta. Ha det gott.
Citera
2020-03-12, 00:13
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Rent generellt är det bättre att skölja blodiga attiraljer och kläder i kallt vatten då blod koagulerar.

Det är nog väldigt svårt att få rent ett par skor i en diskmaskin då skorna bara sköljs underifrån och uppifrån.

Tvätta skorna efter ordentlig genomspolning med vattenslang i kallt vatten först. Därefter i låg temperatur i tvättmaskinen.

Metall som skivstång eller hantlar skulle jag också spola med vattenslangen och därefter skrubba med något som också går att tvätta i tvättmaskinen.

Alla borstar borde vara svåra att göra rena från blodrester.

Han fick ju heller inte skorna blodfria. Blodet satt kvar inne i plösen. Här tror jag på diskmaskin före tvättmaskin. Ganska säker att man ser på skorna om de är körda i tvättmaskin. Körde ett par tygskor i tvättmaskin och de blev lite matta i gummit på kanten runt skon (och NEJ, jag centrifugerande dem inte ).

Det blir en lätt slitning som man kanske inte ser direkt, men den finns över hela skons utsatta yta. Och blodet blev som sagt var av. Inne i plösen.

Hur snabbt sökte polisen upp gymmet? Har alla hantlar/stänger undersökts?

En stång till hantlar kan man nog köra i diskmaskinen med, tror jag.Men vågade han det? Tog han hem mordvapnet eller lades det i skogen där HD snurrade runt på sena eftermiddagen och skickade ett halvkryptiskt meddelande till SD? Det finns stänger till hantlar som består av en helgjuten stång av stål/järn.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=189862 Låg den hemma hos HD efter mordet, om det var en sådan? Hade inte JG ringt Polisen och bett dem göra husrannsakan hos HD, eller är det en trådsanning?

#TeamÅsaHiding

Vill också påpeka att i övrigt är Nötis och jag helt överens hur man tvättar och diskar. I normala hushåll där man inte mördar folk.
Senast redigerad av Fröken_Sverige 2020-03-12 kl. 00:17.
Citera
2020-03-12, 00:14
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Instämmer. Kort och koncist sammanfattat.

Låter som inledningen på en bok. Titel: Home Soft Home.
Citera
2020-03-12, 00:15
Medlem
Citat:
Här är ytterligare inloggningar:

SD erkänner i förhör (som jag minns det nu) att han hade inloggningar till olika konton. Han påstår att även hon hade hans.
Tror inte att han hade en bra förklaring till varför när förhörsledaren frågade.

Egentligen är det inte konstigt att han inte hade bra svar.
Det var ju LW:s och SD:s överenskommelse, att kunna gå och komma i varandras
olika loggningssystem, inkl platsdata.
De kanske behövde den ömsesidiga öppenheten just för att kompensera begränsningarna
som medföljer deras hemliga relation.Vidare underlättar det för den andra att veta om någon
av dem är upptagen så att man inte ska störa. De slipper då skriva "Är med barnen", ''Är med HD" osv.

SD kan mycket väl och normalt ha tänkt: "Vad har han med det att göra?" -
oavsett skuldfrågan.
Kan ju vara så att det inom SD pågår ett terapeutiskt arbete för att förstå sig själv
och svarar vad han känner för, utom då på punkter då han inte kan svara.
Alltså han vill inte försöka förstå frågorna som relevanta för utredningen utan anser sig
ha rätt var subjektiv.
Psykologi ...
Senast redigerad av Moschata 2020-03-12 kl. 00:18.
Citera
2020-03-12, 00:19
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Tänk efter nu. Tror du på fullt allvar att det var SD eller någon vän till honom som skrev det där till dig?

Det var inte det min inlägg handlade om utan huruvida jag fått nåt hot från citronblomman eller ej. Och jag uppfattade det så eftersom pmet handlade om att jag skulle få på fan om bla citronblomman blev avstängd.

Jag skev den gången:
” Måste dock påpeka att jag fått en del hotfulla pm under min tid i tråden. Och citronen var en av dom allvarligare. Allt tyder i mina ögon på att denna blomma tvärtom gjorde allt för att avleda blickarna från SD.”

Vem som skrev det, dvs vem smulrton82 är vet jag inte. Men vi vet ju numera, från fup, vem den syrliga blomman är.
Citera
2020-03-12, 00:20
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
För att det var två hot-pm och jag rapporterade det första. Och fick då det svar jag postade.

Men det som den andre postaren fick var värre.

Men gemensamt var att vi var golare och skulle hålla oss borta från Örebro annars skulle vi sluta som Lena.

Jag har tagit bort viss information:

”Ursprungligen postat av smulrton82
Sorry att jag och xxx hängt ut dig i Lena tråden. Hoppas att socialen tar barnet för er.
Vi ber dig hålla dig borta från Lena Wesström tråden håll dig till din partner och tänk på ert barn om det är fött eller inte så hoppas vi du får en djävulsk smärta när det ska föddas.
Håll dig borta från Örebro om du vill se ditt barn levande annars kanske du blir nästa offer och en tråd startas här om dig. Ge sjutton i att skriv mer i Lena tråden.”

När postaren inte svarade så kom det ett andra pm :

Snälla du varför svarade du inte mig och xxx på det vi skickat dig ????????????
Så omoget att gola till mod men golare har inga polare så är det. Stänger mod av mej är du död. Hoppas ungen dör äckligt att yngla det kostar staten cash.
Golare Golare Golare Golare
Jag och xxx har läst varningen du har golat golat golat. Xxx hon kommer ändå lura mod att hon inget vet 🤣🤣🤣🤣😘😘😘🤣🤣🤣”

Men fy fan vad är det här för jävla inavel, Dom som skriver det här måste vara misslyckade aborter.Ja ja man slutar aldrig att förvånas.
Citera
2020-03-12, 00:21
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
För att det var två hot-pm och jag rapporterade det första. Och fick då det svar jag postade.

Men det som den andre postaren fick var värre.

Men gemensamt var att vi var golare och skulle hålla oss borta från Örebro annars skulle vi sluta som Lena.

Jag har tagit bort viss information:

Sorry att jag och xxx hängt ut dig i Lena tråden. Hoppas att socialen tar barnet för er.
Vi ber dig hålla dig borta från Lena Wesström tråden håll dig till din partner och tänk på ert barn om det är fött eller inte så hoppas vi du får en djävulsk smärta när det ska föddas.
Håll dig borta från Örebro om du vill se ditt barn levande annars kanske du blir nästa offer och en tråd startas här om dig. Ge sjutton i att skriv mer i Lena tråden.”

När postaren inte svarade så kom det ett andra pm :

Snälla du varför svarade du inte mig och xxx på det vi skickat dig ????????????
Så omoget att gola till mod men golare har inga polare så är det. Stänger mod av mej är du död. Hoppas ungen dör äckligt att yngla det kostar staten cash.
Golare Golare Golare Golare
Jag och xxx har läst varningen du har golat golat golat. Xxx hon kommer ändå lura mod att hon inget vet 🤣🤣🤣🤣😘😘😘🤣🤣🤣”

Herregud! Vilka vidriga monster! Jag känner till att vissa har hotat folk i tråden, men detta har jag aldrig sett. Fruktansvärt. Men i denna tråd förvånar snart inget.

Beklagar verkligen vad vissa har fått genomgå! Utgår från att detta är polisanmält?

#TeamÅsaHiding
Senast redigerad av Fröken_Sverige 2020-03-12 kl. 00:28.
Citera
2020-03-12, 00:23
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Det var inte det min inlägg handlade om utan huruvida jag fått nåt hot från citronblomman eller ej. Och jag uppfattade det så eftersom pmet handlade om att jag skulle få på fan om bla citronblomman blev avstängd.

Jag skev den gången:
” Måste dock påpeka att jag fått en del hotfulla pm under min tid i tråden. Och citronen var en av dom allvarligare. Allt tyder i mina ögon på att denna blomma tvärtom gjorde allt för att avleda blickarna från SD.”

Vem som skrev det, dvs vem smulrton82 är vet jag inte. Men vi vet ju numera, från fup, vem den syrliga blomman är.
Skulle inte förvåna mig alls om ni åklagarbiträden "hotar" er själva i brist på sakliga argument.
Senast redigerad av Draifos 2020-03-12 kl. 00:31.
Citera
2020-03-12, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Enligt åklagaren har det hållits 700 förhör.
Alla finns inte med i FUP:et.
De kanske inte var relevanta för fallet.

Om du inte är en av dessa otrogna män och om du inte har information direkt från dem utan bara från andras skvaller så har du ingen aning om ifall de har varit otrogna mot sina fruar med LW eller inte.
Om du inte har direktkontakt med dem så kan du inte heller veta om de har förhörts eller inte.

Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Vad är ditt problem?

Är det så svårt att acceptera att du har haft
fel i två år om LWs "etik och moral"?

Du och de andra i kanoniseringslobbyn har
förstört tråden i två år med era lögner.
Ni borde skämmas.

... I förhör framkommer att ett av barnen kom hem till Lena och hittade henne i sin egen (barnets) säng där, med en man som hon aldrig sett förut.
En heter J*mm*, som hon haft på G med, en annan M*ts (kallad M*tt*n), en And*ers, även en kompis till SD var (tidigare i relationen med SD) på G, kallad J*ck* ... Men de blev osams (sistnämnda).
Flera arbetskamrater som även fungerade som väninnor har i förhör namngett dessa och fler.
Finns sms där LW själv skrivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in