Citat:
Kanske. Men jag tycker inte det går ihop med de hot och trakasserier som finns. Dessutom finns det mer som talar för att LW gått vidare och inte SD sett till tiden innan mordet.
Jag tror inte LWs intresse byggde på att SD var gift. Tvärtom finns det omständigheter som pekar på annat.
Jag tror inte LWs intresse byggde på att SD var gift. Tvärtom finns det omständigheter som pekar på annat.
Nja det finns en del omständigheter som pekar på det. Det sticker verkligen ut att en kvinna inte har någon väninna att vara förtrolig med. Ingen alls, det är t.o.m. så att någon som yvades över detta underliga var tvungen att gå till hennes dödsruna för att hitta några ord från en kvinna i avsikt motbevisa det.
Konsekvensen blev att postaren ofrivilligt underströk att Lena var helt i avsaknad av kvinnliga förtroliga vilket också framgår av dom myriader av (egna och andras)bilder där hon omges med enbart män.
-Med det sagt så finns även uppgifter om att LW hade direkt inflytande över skilsmässan MH/UW. Det finns ingenting som talar emot det tvärt om. Att det framkommit uppgifter att UW var en vek karaktär till skillnad från LWs stålvilja rimmar alltför bra för att inte tas på allvar. Med vad vi vet så vore det konstigt om hon inte gjorde det.
-Hur kan det komma sig att kvinnor undvek LW och LW undvek dom?
Det finns fog för att LWs oskickliga kontakter med män, gjorde att kvinnor såg LW som ett hot mot deras äktenskap. Fattas bara.
Citat:
Citat:
Ok, jag var bara en vän så inte inblandad i relationer eller så. Vi hade roligt ihop och pratade ofta, jag såg inga dåliga sidor.
Visst hon var väldigt energisk, tror knappt hon sov på nätterna...
Haha vaknade ibland på morgonen och hade fått ett mess på natten,- sover du?
Visst hon var väldigt energisk, tror knappt hon sov på nätterna...
Haha vaknade ibland på morgonen och hade fått ett mess på natten,- sover du?

-Så strof mfl, fortsätt inte desinformera tråden om Lenas person om ni inte vill läsa vad ni tjatar om är smutskastning och svartmålande för att tysta ner oss som har tillräckligt öppet sinne att veta bättre.
-Gör det ont att höra om hennes myckna klandervärda ( och för mordet väsentliga) sidor så sluta lägga all energi på det ovidkommande, tramsiga, och trångsynta hittepåt om vem/hur LW var.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-12 kl. 17:59.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-12 kl. 17:59.