Citat:
Ursprungligen postat av
firebird1974
1, Teorin går ut på att SD skickade ett sms till LW om att dom skulle träffas utomhus tror klockan var runt halv två på natten, LW gick till mötesplatsen och där blev hon mördad.
HD hade flyttat till ett nytt hus på samma gata, dom skulle skiljas, ingen av dom hade ett brukbart alibi annat än att bägge sov men i varsitt hus, men jag har för mej att yngsta dottern sov i samma säng som HD.
Att HD var nedtryckt av SD tvivlar jag inte på, Att SD tog promenader på kvällen och ibland nattetid väckte inte några misstankar varken från HD eller grannarna, SD hade utnämnt sej själv till områdespolis och grannar har vittnat om att lyste in med ficklampa hos grannarna när dom satt och såg på tv, SD var en fullblodspsykopat som gillade att få alla runt han att känna olust, inte ens chefen hans och arbetskollegorna hade något gott att säga om han.
Tack för väldigt konkret och bra svar👍.
Finns bevis på att han bestämt träff vid tiden för mordet?.
Hur kunde han då bli friad i tingsrätten.
HD inblandning är mer svår att lista ut. Att hon inte blivit dömd förstår jag men det utesluter inte att hon har varit inblandad på något sätt.
Det jag hört från rättegången säger att hon är rätt smart men min känsla är att hon har en räv bakom varje öra.
Det som förbryllar mig och intresserar mig hur denna man kan vara så eftertraktad av dessa kvinnor.
Att han inte är omtyckt av sin arbetsgivare och kollegor som troligtvis är män förstår jag .
Men i deras gäng kring geocaching verkar det vara tvärtom .
Vad beror detta på.
Olika typer av människor ?
När det gäller kvinnorna verkar den ena instabil och den andra har behov av ständig bekräftelse och ligger med karlar först och sen funderar om dom är något för henne .
Vilka sysslar med geocaching egentligen.
Vad jag har förstått var otroheten pågående under många år och att ingen verkar misstänkt något så det måste man de dom Cred för.
Sex i hemmen . Tvättstuga och på arbetsplatsen mm.
Intresant fall oavsett.