Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
■ JG är mjuk och har en rättskänsla i ryggen. Han slipper idag SDs styrande. Och för sitt samvetes skull hade han berättat allt han vet. Och det kanske han gjort. Det får vi inte veta. Nej, jag tror inte JG har kunskap om något som idag är viktigt.
■ En del av L*na Wesstr*m-s-tråden:s medlemmar tror, att J*rry G*ay var livrädd för St*fan den Store von Davidss*n och därtill sagt, så har jag sedan länge förstått att du @Picasso2, är en av de trådmedlemmar som tror så.
■ Folk tycks ha en kraftfull förmåga att inbilla sig att St*fan Davidss*n totalt och fullständigt hade söndermanipulerat sin kamrat J*rry G*ay och fick honom sålunda till sist att bli ett vandrande nerv-vrak ... jag har också läst sagan om Rödluvan och Vargen.
■ Samma sak gäller också, och enligt ovan skrivet, så tror en del av L*na Wesstr*m-s-tråden:s medlemmar, att St*fan Davidss*n totalt och fullständigt även hade söndermanipulerat sin make H*nna Davidss*n så att hon till sist inte ens visste vad hon hette i sitt eget förnamn.
■ Picasso2, tror du verkligen på ditt fullständigaste allvar, att St*fan Davidss*n var någon sorts maskulin Empoýsa uppsänd av den underjordiska Gudinnan Hekáte för att skrämma livet ur sin bäste kamrat J*rry G*ay och få honom till att bli ett vandrande nerv-vrak som han sedan kunde styra och ställa med precis som han ville efter sitt eget behag ?
■ 1: ) J*rry G*ay raderade flera meddelanden ifrån sin mobila enhet vilket ägde rum mitt under ett då pågående polisförhör samt i konnektion med utredningen av mordet på L*na Wesstr*m och där hans bäste kamrat St*fan Davidss*n var misstänkt för att tidigare ha bragt L*na Wesstr*m om livet.
■ 2: ) J*rry G*ay Telegram-chattade mycket med sin bäste kamrat St*fan Davidss*n.
■ 3: ) J*rry G*ay fotograferade en gång i tiden sina egna exkrementer och sedan därefter transmitterade bilden till sin bäste kamrat St*fan Davidss*n.
■ Frågan enligt ovan skrivet gällande 1-2-och-3.
■ Tror du verkligen @Picasso2, på ditt fullaste allvar, att J*rry G*ay betedde sig på grund av att han vid de olika tillfällena var totalt och fullständigt livrädd för sin kamrat St*fan den Store von Davidss*n ?
■ Enligt mig @JokerMannen, hade J*rry G*ay varit totalt och fullständigt livrädd för St*fan Davidss*n, så hade han aldrig❗vågat anlita St*fan Davidss*n, för att åt honom, få utfört en trappinspektion under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.
■ Beträffande Hertiginnan H*nna Davidss*n.
■ H*nna Davidss*n paketerade in sina förehavanden ifrån Måndagskvällen den 14 Maj 2018 och även en bit in på dygns-växlingen till Tisdagen den 15 Maj 2018, sedan kallade hon på Hermés, Gudarnas budbärare vilken sedan bevingad flög med H*nna Davidss*n:s paket till Étna där en gång KonungaGuden Zeýs hade nedtvingat den eldsprutande draken Týfon, H*nna Davidss*n:s lille Hermés kastade ner paketet i hålet av Étna sålunda fick Týfon chansen att spruta ur sig lite eld ... absolut rena rama pelletsbrännaren, en sådan brännare hade St*fan Davidss*n i sitt hus vid Bet*sv*gen etta-fyra Bertil.
■ Både Golvbrunns-Drottningen H*nna Davidss*n och Skäggfrallan J*rry G*ay samt den store och mäktige Páter SOA sitter alla tre inne med mycket vetskap om den då aktuella händelsen som inträffade under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då den 45-åriga trebarnsmodern L*na Wesstr*m utsattes för en brutal och hänsynslös dödsmisshandel bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro.
■ Tänk att det verkligen existerar så elaka människor som kan begå mord, och framförallt allt sagt, när offret är en moder till flera barn, det kallar jag för grymheten själv.
■ Det absolut värsta enligt mig är när en eller flera människor begår ett mord och sedan därefter lyckas med att komma undan.
Mvh/ JM.