Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Med "vänner" som dig (och till exempel JG), så behöver man inga ovänner i alla fall.
Du har suttit här i evigheter och fiskat information och låtsats vara ledsen och upprepat bett om stöd (även i PM). Som Dragonhuvud007 skriver, så har din mask ramlat av helt nu och du är/var ingen vän till LW. Inte ens i närheten.
Jag är inte ensam om att ha tyckt synd om dig och lidit med dig från början, men no more...
LW var singel och kunde självklart göra som hon ville (Obs! Ingen tycker att det är moraliskt riktigt att vara med en annans man/fru), men det var SD som var gift och det dessutom med en sjuk och deprimerad kvinna och det var HAN, ingen annan, som var otrogen. Jo, det var en till. HD.
Ser fram emot att HD och JG granskas rejält. Synd att det inte är samma straff på att ljuga för polisen, som det är att ljuga för FBI. Ett år för varje lögn. Det skulle kanske bli livstid sammanlagt för både dem och SD.
#TeamÅsaHiding

Tick, tack, tick, tack....
SD om varför han fnissat och skrattat i rättegången
https://vocaroo.com/18Ww0MjnjyC
Men Fröken Sverige , jag har inte fiskat efter någonting för vänskapen hade hon och jag på egen hand -kan ju inte visa allt vi skrivit till varandra inne på geosidan , har mött henne åtskilligt i skog o mark , även varit på många trevliga och roliga event ;allt från restaurangavdelning till Hallowenletandes ute vid svartåns dimma med korvgrillning när man blivit för rädd för spökena osv.
Hon och jag har alltid stöttat varandra som medmänniskor och vi har velat se varandra glada .
Inte visste jag ett dyft om detta med SD ?
Klart man blir paff och ledsen för hennes skull .
Har även mött A*on och Est*er ofta inom geoäventyren , så för mig är hon en god vän .
Känns som om hon lever fortfarande så mycket spred hon sitt leende och sin framåtanda bland oss .
Ledsen för att du ser ner på mig.
Blirledsen att jag inte får kallas för vän till L*ena .
Vet att hon gillade mig .Tur det så att jag kan stå upp för henne .
Har alltid känt att LW hade känslorna typ utanpå kroppen och har svårt att förstå att hon valde som hon gjorde ?
Det är ju där min typ kritik/påpekan kommer in ;att hon kanske skulle valt sitt liv mer så att det hade gynnat henne personligen .
Jag trodde hela tiden hon var lycklig och glad för tusan 🥺