Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Ok då undrar man ju istället varför HD inte loggade cacherna på så lång tid.
Mot Vivallaskogen!
.. Broder Tuck.
Det kan man undra, det är ju inte förrän hon flyttar nästgårds med stalkern hon börjar sitt loggande så man rent av skulle kunna hon är i ett skov.
Cat(ch)fight:
LW till H:
"Jag tar hand om mina cacher och månar om att loggarna ska komma från personer som varit där. Mera förvånande att du lägger energi på att ha loggar på cacher du inte varit vid. De loggningar jag själv gått med HTD till vet jag med bestämdhet att du inte var med på, verkligen."
" Du är som sagt välkommen med egna loggar när du gjort en egen upplevelse av de aktuella cacherna."
Hs kontakt m reviewern om sina överföringar av LWs cacher som hon inte rört en fena för att få.
"Ord som beskriver världen"
"Hanna loggade cachen 9 april -I 8 med en utförlig text kring kontosplitten från TeamDavidsson till SysterHax och HerrTeamDavidsson (se förhörsbilaga 3). Denna logg har sannolikt Lena radera" .
H till JG:
"Hon raderade ju mina loggar och då försvann en FTF som var viktig för sviten ...
Plattform: Unknown
2018-04-28 10:11 :03(UTC+2
" Känns riktigt bra att hamna före "Taggis" eftersom det hon som plockade bort loggar som gjorde att jag inte ligger tillsammans med dig och S.
Plattform: Unknown
2018-04-2810:09:31(UTC+2)
8 maj grälar SD som en gestapo sen nåt dygn, vill inte med till USA.
Likt en sval bris lägger sköterskan sin svalkande hand på den agiterade lägerkommendanten SiegDs panna och drar hux flux upp LWs wig som hon ska cykla iväg och ta. Vill du bli inskriven?
SD:
"När du står de där tvåminuterspauserna så kan du fundera på varför du måste både påstå att jag har förutfattade meningar och följer gamla saker som vi enats om att släppa och dels påstår att du inte anklagar mig för det."
H på LWs cache i kommentatorsfältet:
"Det finns GOTT om tid för reflektion och många tankar hinner passera i min hjärna. Tänk hur annorlunda livet hade kunnat vara med andra förutsättningar.
JG
2018-05-09 22:43:25
" Såg att du loggade SP WIG, without me. Precis innan ja. Vill cacha mer med dig! Hör av
dig ju!
14 maj 23:01:13 - "Ord som beskriver världen"
Reviewern:
" Den I0:e juni loggade "SysterHax" åter cachen med ett nytt meddelande i loggen ( se förhörs bilaga 4). H har hört från flera andra att det fatum att Hanna loggat Lenas cacher efter hennes död anses vara magstarkt utifrån att Lena själv tog bort Hannas loggar."