2006-02-19, 21:51
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Jag tycker faktiskt at det är riktigt kul att se de bästa i konståkning. och nej. Jag är inte bög.. Sen orkar jag aldrig se en hel tävling då det blir för mycket upprepningar men medaljkandidaterna roar.

Isdans är supertrist dock.

Du är inte ensam. Medaljuppgörelsen roar. Plushenkos åk tidigare i veckan missades inte.
Citera
2006-02-19, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
I isdans får man max vara ett visst antal meter från varandra, i paråkningen är det sargen som sätter gränser.

Kan ni ingenting?
får man tackla upp sin partner mot sargen också? vad säger reglerna om det?
Citera
2006-02-19, 21:52
Bannlyst
Nu är det hockey på ettan igen grabbar!!!
Citera
2006-02-19, 21:53
Medlem
Carmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stargazer
HÄRLIGT!
Citera
2006-02-19, 21:54
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bex
Jag tror att konståkningen innehåller obligatoriska "övningar" samt får innehålla hopp medan i isdans så får man vilka övningar som helst utom just hopp. Fast jag kan ha fått det om bakfoten så rätta mig gärna om jag har fel...

OK du har säkert rätt.

Dock är det en bra grej med konståkningen att när den pågår kan man koka kaffe, kolla e-mailen eller vara social med frugan och lillgrabben, det är inte ofta man kan det under ett OS
Citera
2006-02-19, 21:55
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:

Let' s keep it that way!
Citera
2006-02-19, 21:57
Bannlyst
Citat:

Har följt matchen sedan första nedsläpp på TV Finland och med en finsk ordkulspruta till tv-kommentator som gör att radiosportens Lasse Granqvist framstår som en Kristina Lugn-kopia i jämförelse.
Citera
2006-02-19, 21:58
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
får man tackla upp sin partner mot sargen också? vad säger reglerna om det?

Bara i lagtävlingen, påminner lite om rollerderby, men är blodigare.

(sporter vi velat se )
Citera
2006-02-19, 22:02
Medlem
Bexs avatar
Wow, vilken match!
Citera
2006-02-19, 22:04
Medlem
JeflaPecks avatar
Rick Nash måste ju vara helt jävla slut i huvudet. Riktigt ful checking from behind häromdan, idag en totalt jävla onödig överkörning av Finlands målvakt i första perioden. Jag kommer inte ihåg om det var i VM(?) för nåt år sen, men då fick han ju också ett hjärnsläpp mot Ukraina har jag för mig. Stryk skulle han ha den fittan.
Citera
2006-02-19, 22:10
Medlem
Vad skönt att den där Peja och hans lag inte tog sig till slutspel. Inte för att jag missunnar Sverige medaljer, men fy tusan vad trött jag är på curling! Det känns som 75% av SVT:s OS-sändningar har kommit från curlingbanorna. Är svenskar verkligen så galna i den där tråkiga spelet? Det kunde räckt med att de sänt eventuella finaler, tycker jag.
Citera
2006-02-19, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bex
Wow, vilken match!

Varför blir aldrig matcherna som Tre Kronor spelar så här bra? Ryssland-Slovakien var ju också en kanonmatch. Det känns hela tiden som att alla andra matcher är mycket bättre och mycket mer sevärda än vad Sveriges är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in