• 6
  • 7
2024-07-14, 03:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Mot slutet tryckte hon in tummarna i ljumskarna och snabeln reagerade snabbt.

Här kommer det fram… en sunkig horkarl! Förvånar inte det minsta.
Citera
2024-07-14, 03:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andeers59
Några hotell du rekomenderar om man vill ha mer än HJ.

Man har ambulerande service, och brukar skicka snubbar som sticker kort under dörren med mer information. Men det fordrar ju att man kan språket. Hotellen i sig har ingen sådan "service".
Citera
2024-07-14, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PullahMutler
Här kommer det fram… en sunkig horkarl! Förvånar inte det minsta.

Ja, och? Skillnaden är fortfarande att jag har rätt och du har fel. Du uttalar dig om saker du inte har en aning om.
Citera
2024-07-14, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PullahMutler
Man har ambulerande service, och brukar skicka snubbar som sticker kort under dörren med mer information. Men det fordrar ju att man kan språket. Hotellen i sig har ingen sådan "service".

Jo, större hotell har. Sluta yttra dig om saker du inte vet. Prova att besöka landet.
Citera
2024-07-14, 08:47
Medlem
FindAways avatar
Inget, säger inget går upp mot kinesiska brudar.
Snygga och mycket till tillmötesgående
Jag har träffat åtskilliga utomlands, Barcelona Frankfurt osv. Maken till service får man leta efter, Mallis , speciellt i Palma finns massageställen som drivs av kinesiska tjejer, och jisses vilka sjönheter som vet hur man tillfredsställer en man. Finns även i Stockholm, men få
Citera
2024-07-15, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yxvokiahct
En fråga till ts. Du sade att du inte hade en fb-kuk men vissa tyckte den var för grov. Hur stor är den om du mäter med måttband, längd och omkrets? Vore intressant att veta vad kineser anser vara stort och litet. Gör inga demands här, bara nyfiken
Jag har bara varit med en kvinna från Kina och det är min hustru. Hon är +40 och har haft sin beskärda del av organ från Kina såväl som västerlänningar i sig. Jag har ingen FB-dase men hon tycker att jag är i största laget så hon föredrar att rida så att hon kan reglera hur djupt jag kommer. Jag är väl 18-19 cm och kanske lite grövre än något slags genomsnitt (men ingen falukorv). Hon är ganska petit (155 cm och 50 kg) och det har säkert också betydelse i sammanhanget.
Citera
2024-07-15, 16:53
Moderator
BlueSwedes avatar
Kukstorleksdiskussioner är inga recensioner och diskuteras bäst här:
(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)
Mod
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in