Citat:
Ursprungligen postat av
Dellerium
Kul att höra om Kina! Är på väg dit snart och det verkar som om det finns en hel del massageställen, men vad jag hört verkar det vara få som erbjuder någon FS. Är din erfarenhet annorlunda, och har du varit i fler städer?
Allt beror på. Tråkigt, men sant svar. I större städer är det relativt lätt att hitta FS. I mindre städer är det i princip omöjligt att få en avsugning. Och massageställen är det oavsett väldigt få ställen som erbjuder avsugning. Det är en trend nu tyvärr också med en oljemassage som avslutas med en handtralla. Vissa gillar det, men jag ser ingen anledning att köpa ngt jag kan göra själv.
Jag har varit i massor av städer, men principen är i stort likadant. Jag har inte varit på ngn thaimassage (fanns knappt när jag bodde i Sverige), men utifrån recensionerna i den tråden skiljer sig Kina markant, och det till det negativa. Det är i princip aldrig ngn teasning här. De masserar dig oftast en hel timme. Sen frågar de om du vill leka. Accepterar du så tar de av sig byxorna (och tröjan om du har tur), på med en kondom och kör igång. Har man en bra kemi med massösen kan hon börja leka med dina bröstvårtor som en invit. Ingen erotisk zon för min del, men det är en bra startsignal att börja smeka henne.
Rent generellt skulle jag avråda folk att gå ut på massageställen om man inte vet vad man håller på med och kan språket. Köp och sälj av sex är förbjudet i Kina, och man vill inte åka dit. För det mesta är tjejer vänligare och tolerantare där, även de som inte säljer sex, men man kan hamna hos ngn psykopat också, och då är det inte kul. Rekommenderar tjejerna som jobbar i större hotell. Bättre kvalitet generellt.