2020-10-09, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andeers59
Måste man sitta i karatän i 14 dagar om man åker till Kina nu?

Vad fan ska du i Kina och göra? Så komma hem och smitta ner folk? Jävla vidögdstorsk.
Citera
2020-10-10, 08:20
Medlem
dengamleDs avatar
Riktigt kul tråd, tack för din utförliga research

För ett tag sedan låg jag (för första gången i mitt liv) med en kinesisk tjej, en tjej som pluggade här i Sverige.
Sexet med henne är snarlikt det du beskriver här i din tråd.
Nu träffades vi inte som torsk/eskort utan det var hon som raggade upp mig och tog initiativ till date och så småningom sex. Intressant nog var hon precis lika passiv och underdånig som du beskriver.
En fantastiskt tajt liten fitta som blev ordentligt våt men sen hände liksom inte mycket mer.
Låg mest passiv och gnydde lite förstrött. Hade inte den minsta intention eller uttryckte vilja till att komma själv. Då var det ändå hon som tog initiativet som sagt.

Är kanske kinesiska kvinnor överlag passiva och intar en underordnad roll till mannen?
Citera
2020-10-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Riktigt kul tråd, tack för din utförliga research

För ett tag sedan låg jag (för första gången i mitt liv) med en kinesisk tjej, en tjej som pluggade här i Sverige.
Sexet med henne är snarlikt det du beskriver här i din tråd.
Nu träffades vi inte som torsk/eskort utan det var hon som raggade upp mig och tog initiativ till date och så småningom sex. Intressant nog var hon precis lika passiv och underdånig som du beskriver.
En fantastiskt tajt liten fitta som blev ordentligt våt men sen hände liksom inte mycket mer.
Låg mest passiv och gnydde lite förstrött. Hade inte den minsta intention eller uttryckte vilja till att komma själv. Då var det ändå hon som tog initiativet som sagt.

Är kanske kinesiska kvinnor överlag passiva och intar en underordnad roll till mannen?
Jo, så är det. Undantag finns, men de är ytterst få. Den kvinna som varit mest fixerad med kuk har dock varit en kinesisk kvinna. Hon kunde ligga i två timmar i sträck och känna på den och titta på den från alla håll och vinklar. Men hon vägrade att suga tyvärr. Hon var inte heller prostituerad.
Citera
2020-10-18, 21:29
Medlem
Citat:
Måste man sitta i karatän i 14 dagar om man åker till Kina nu?
Generellt släpper de inte in några utlänningar såvida du inte har speciella skäl (besöka familj eller liknande). Om du har speciella skäl, då är det 2 veckor på hotell utan rumservice på egen bekostnad med dagliga tester som väntar.
Citera
2020-10-19, 13:02
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Jo, så är det. Undantag finns, men de är ytterst få. Den kvinna som varit mest fixerad med kuk har dock varit en kinesisk kvinna. Hon kunde ligga i två timmar i sträck och känna på den och titta på den från alla håll och vinklar. Men hon vägrade att suga tyvärr. Hon var inte heller prostituerad.
Denna aversion mot avsugningar verkar också vara genomgående. Högst intressant sexualkultur de har!
Citera
2021-03-21, 23:08
Medlem
Är du kvar i Kina?
Citera
2021-03-24, 23:04
Medlem
ChiCoLas avatar
Låg med en kinesisk kvinna här i Sverige för säkert 7-8 år sen. Hon var alltid ute här i stan, 10 år äldre än mig . Kom och säg av mig på sin rast på SFI. De är fina de damerna
Citera
2021-03-24, 23:08
Medlem
Citat:
Är du kvar i Kina?
Jag är kvar i Kina.
Citera
2021-03-25, 23:35
Medlem
Jag hoppas kunna åka ned i sommar, få se hur pandemin utvecklas
Citera
2021-03-25, 23:53
Medlem
Citat:
Jag hoppas kunna åka ned i sommar, få se hur pandemin utvecklas
Skulle inte rekommendera det. Svårt att komma in och det kommer att kosta multum med karatän och allt. Lär nog vara karatän även om du tagit vaccin.
Citera
2021-03-26, 08:32
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Hur kan ni betala för kinesiska luder? Lätt den största betatråden.
Tackar ni för covid samtidigt? 1,4 miljarder bor i Kina och ni köper sex av dessa? Haha.
En skåning är en miljard mer speciell än en jävla kines.

Ganska svagbegåvat inlägg va ?
Om man är från Norden och älskar små nätta asiater, istället för stora feta damer från Sverige ? Klart att man hellre åker till kina då. Tkr själv att just kineser inte är något vidare . Men tkr inte heller att svenska tjejer är något särskilt . Överlag då.

Finns så klart enormt fina av båda sorter . Har aldrig varit i kina så vet inte hur lätt det är att ligga i kina men har förstått att det är kassa på engelska och inte gillar utlänningar. Så är kanske svårraggat.
Inte ens varit i Asien men kambodjanska tjejer är grymt sexiga. Och filippinska

Men att en skåning per automatik skulle vara bättre håller jag inte med.
Citera
2024-07-14, 03:06
Medlem
Några hotell du rekomenderar om man vill ha mer än HJ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in