Citat:
Nej det är inga fucking halmgubbar. Du kom in i diskussionen när jag argumenterade mot ett förslag som bokstavligt talat går ut på att tvinga - eller förlåt - "hindra kvinnor från att inte föda barn när de inte vill" för er språkligt handikappade. Du kommer in här och försöker gång efter annan prata om hur "det är väl bara naturligt att vilja bevara sin egen kultur", och varje jävla gång påpekar jag: Jag argumetnterar emot ett förslag som bokstavligt talat går ut på att tvinga kvinnor att föda barn för att stärka vita svenskars demografi. Om du inte företräder den positionen är det okej, men vissa i den här tråden gör uppenbarligen det. Det faktum att du trots att jag upprepade gånger påpekat detta fortsätter tjata om hur det inte är något avvikande med att vilja bevara sin kultur kan jag bara tolka som ett försök att normalisera den här typen av åsikter.
Först och främst, barnbidrag och maxtaxa på dagis motiverades inte av en entonationalistisk föreställning om att vi måste öka specifikt etniska svenskars fördelsetal. För det andra, barnbidrag och maxtaxa på dagis är inte tvingande politik. Det är inget problem med ekonomiskt understöd till barnfamiljer som inte utfärdas efter etnicitet. Det är så långt bort ifrån vad jag pratar om här.
Först och främst, barnbidrag och maxtaxa på dagis motiverades inte av en entonationalistisk föreställning om att vi måste öka specifikt etniska svenskars fördelsetal. För det andra, barnbidrag och maxtaxa på dagis är inte tvingande politik. Det är inget problem med ekonomiskt understöd till barnfamiljer som inte utfärdas efter etnicitet. Det är så långt bort ifrån vad jag pratar om här.
Det är ju vad begränsningar i aborträtt innebär. Jag har hört konstigare argument. Det är dessutom inte Strix huvudargument.
Gå du och titta på en gammal Wollterfilm.. seså, mys på du.