2018-03-09, 22:30
Medlem
Anuslovers avatar
I fantasin r allt lagligt och tilltet!
Vad r din mest perversa snuskiga extrema fantasi?

Jag har haft turen att f uppleva vldigt mycket och har mnga extrema fantasier men detta r en:

Hade lskat och blir super kt av tanken att f ligga i ett badkar p en fest med enbart medellders arabkvinnor eller svarta. Sedan att nr dom gr p toaletten gr dom in i badkaret och placerar sina stora hriga arab stjrtar ver kanten och kissar & bajsar och jag fr slicka rent dom efter.

Tanken p att f vara en toalett och stjrtrengrare t en hrig arabkvinna gr mig s jvla hrd!
Egentligen vilken invandrar kvinna som helst med en doftande stinkande stjrt och fitta
Citera
2018-03-09, 22:34
Bannlyst
Nr jag r kt p jobbet tnker jag p att ha sex med Justin Bieber, d gr det ver igen.
Citera
2018-03-09, 22:37
Avstngd
Lacerdas avatar
Ibland funderar jag pa att munknulla ett luder som sitter pa toaletten. Efter att jag har sprutat ner hennes ansikte sa tar jag en tegelsten och slar den hart och upprepat till hennes ansikte inte finns kvar. Funderar pa var jag far den fantasin i fran. Det finns inga dokumenterade fall av psykisk ohalsa i min familj.
Citera
2018-03-09, 22:48
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Ibland funderar jag pa att munknulla ett luder som sitter pa toaletten. Efter att jag har sprutat ner hennes ansikte sa tar jag en tegelsten och slar den hart och upprepat till hennes ansikte inte finns kvar. Funderar pa var jag far den fantasin i fran. Det finns inga dokumenterade fall av psykisk ohalsa i min familj.

Tnker och fr "American Psyco" vibbar av ditt inlgg
Citera
2018-03-09, 22:50
Avstngd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Tnker och fr "American Psyco" vibbar av ditt inlgg
Fantasin uppkommer precis i ogonblicket naer man sprutar ibland, det varar i mindre aen fem sekunder. Efter "uppenbarelsen" sa blir jag forvanad undrar vad fan var det?
Citera
2018-03-09, 22:53
Medlem
OnlyHates avatar
Jag hade velat se 2-4 st svenska blonda snygga tjejer som attraheras av svarta/invandrare.
Sedan skulle jag vilja se dom kopplade som hundar och f krypa runt p en fest med typ 20-30 gangster blattar som knullar och frnedrar dom riktigt extremt mycket och ludren ska ej gilla detta, och blattarna ska vara riktiga jvla svensk hatande muslimer.
Citera
2018-03-09, 23:00
Medlem
proconsuls avatar
Att knulla en gammal gullig gumma i munnen, plocka ut lstnderna, stta henne i en gungstol med en kattunge i knt med en kaffekopp bredvid och vippa henne fram och tillbaka med foten allt medans Calle Jularbo spelas p hgsta volym.
Citera
2018-03-09, 23:03
Medlem
Vet inte riktigt, det r s mnga. Men har rollspelat med ex-flickvnner om att de r 12r, sger upprepat under sexet hur gamla det r (12) och viskar i mitt ra "cum in me daddy".

Jag har inte heller ngon aning om vad det kommer ifrn, samma sak med barnporr, haft en hel del och runkat till det men attraheras inte av barn IRL, snarare cklas dem.

r vl s avtrubbad att det krvs extrema tabun fr att f det att g fr mig. Sadism r ven ngot jag tycker r mysigt, finns inget finare n en kvinna som grter.
Citera
2018-03-09, 23:05
Bannlyst
Jag tnker mig en kvinnofabrik. Dr kvinnorna r uppradade. Man gr systematiskt igenom deras hl. En rad fr fittan, analen o ansiktet.

Sen ven att munknulla en kvinna som fder och sedan urinera bde p bebisen och kvinnan och avsluta med; welcome to reality baby!
Citera
2018-03-09, 23:15
Medlem
Jag tnker mig som frlder. Hur jvla strt det vore om mitt barn fantiserade om att vara en toalett.

Jag skulle ta ungen t sidan och frga om det verkligen var det ville bli.
Citera
2018-03-09, 23:24
Medlem
Anuslovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coquille
Jag tnker mig som frlder. Hur jvla strt det vore om mitt barn fantiserade om att vara en toalett.

Var det en pik till mig?
Citera
2018-03-09, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coquille

Du har missfrsttt frgan.

Sen r det fantasier. Anything goes.

Du anar inte vilka strda fantasier vissa yngre tjejer har, ven killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in