Du anar inte vilka störda fantasier vissa yngre tjejer har, även killar.
Detta är väldigt sant. Yngre kan ha riktigt, riktigt sjuka fantasier Man tror att de är "unga och oskyldiga" men många har visat sig ha helt extremt sjuka fantasier. Tumme upp enligt mig =)
Är man och hetero. Fantiserar om att vara ägd av en vacker kvinna som utnyttjar mig hänsynslöst. Tar hela min lön så att jag tvingas be henne om pengar till allt från lunch till kläder. Tvingar mig att sköta alla hushållssysslor och samtidigt passa upp på henne och hennes väninnor. Hon ska också älska att plåga och förnedra mig. Eventuell sex helt på hennes villkor. Visst är det sjukt!
Våldtäkt på en tjej som utnyttjade mig på gymnasiet. Jag skulle aldrig våldta IRL men hade en rätt våldsam våldtäktsfantasi om henne för några år sedan.
När ett av mina ex var otrogen så fantiserade jag om att binda henne sittandes på en stol med förtejpad mun å tvingas titta på då jag knullade hennes mor å systrar en efter en å hennes bästa väninna (som jag förvisso har knullat efter uppbrottet) det var min "hämnd" fantasi.
En annan var att sätta på henne i bilen på en central parkeringsplats mitt i stan å riva sönder hennes blus under tiden hon rider mig å när det har gått för mig så öppnar jag dörren å hivar ut henne med bara bröst å allt å åker därifrån med en rivstart. Å där står hon barbröstad på en parkeringsplats mitt i stan . Mohahahahahaaa
Finns en ung kille som sommarjobbar på mitt jobb, varenda gång han går förbi stannar jag och tittar på hans rumpa. 10/10 verkeligen, skull vilja att han klär ut sig till tjej i trosor & peruk och låta mig våldta honom bakifrån. Är inte homosexual irl, så vitt jag vet än iaf.
Att en väldigt storvuxen shemalenegress sitter på sängkanten och jag rider henne med mina armar bakbundna samtidigt som hon på engelska kallar mig för hora.
Finns en ung kille som sommarjobbar på mitt jobb, varenda gång han går förbi stannar jag och tittar på hans rumpa. 10/10 verkeligen, skull vilja att han klär ut sig till tjej i trosor & peruk och låta mig våldta honom bakifrån. Är inte homosexual irl, så vitt jag vet än iaf.
Vad är det du som gör att du faller för just honom då? Om du nu inte är homo...
Vet inte men han har väldigt feminina drag & uppförande, har väl trillat in på lite shemale porr några gånger men inget jag är mycket för vanligtvis.
Okej. Väldigt pojkig och smal då kanske?
Jag tror det är vanligare än folk tror, att vanliga heterokillar mycket väl skulle kunna tänka sig att trycka på en kille i stjärten eller få en avsugning, så länge han själv slapp suga eller bli påsatt.
Jag tror det är vanligare än folk tror, att vanliga heterokillar mycket väl skulle kunna tänka sig att trycka på en kille i stjärten eller få en avsugning, så länge han själv slapp suga eller bli påsatt.
Med tanke på att det var en institution under antiken och fortfarande är vanligt i vissa länder, så är det ganska uppenbart så.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!