2018-03-09, 22:30
Medlem
Anuslovers avatar
I fantasin är allt lagligt och tillåtet!
Vad är din mest perversa snuskiga extrema fantasi?

Jag har haft turen att få uppleva väldigt mycket och har många extrema fantasier men detta är en:

Hade älskat och blir super kåt av tanken att få ligga i ett badkar på en fest med enbart medelålders arabkvinnor eller svarta. Sedan att när dom går på toaletten går dom in i badkaret och placerar sina stora håriga arab stjärtar över kanten och kissar & bajsar och jag får slicka rent dom efter.

Tanken på att få vara en toalett och stjärtrengörare åt en hårig arabkvinna gör mig så jävla hård!
Egentligen vilken invandrar kvinna som helst med en doftande stinkande stjärt och fitta
Citera
2018-03-09, 22:34
Bannlyst
När jag är kåt på jobbet tänker jag på att ha sex med Justin Bieber, då går det över igen.
Citera
2018-03-09, 22:37
Avstängd
Lacerdas avatar
Ibland funderar jag pa att munknulla ett luder som sitter pa toaletten. Efter att jag har sprutat ner hennes ansikte sa tar jag en tegelsten och slar den hart och upprepat till hennes ansikte inte finns kvar. Funderar pa var jag far den fantasin i fran. Det finns inga dokumenterade fall av psykisk ohalsa i min familj.
Citera
2018-03-09, 22:48
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Ibland funderar jag pa att munknulla ett luder som sitter pa toaletten. Efter att jag har sprutat ner hennes ansikte sa tar jag en tegelsten och slar den hart och upprepat till hennes ansikte inte finns kvar. Funderar pa var jag far den fantasin i fran. Det finns inga dokumenterade fall av psykisk ohalsa i min familj.

Tänker och får "American Psyco" vibbar av ditt inlägg
Citera
2018-03-09, 22:50
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Tänker och får "American Psyco" vibbar av ditt inlägg
Fantasin uppkommer precis i ogonblicket naer man sprutar ibland, det varar i mindre aen fem sekunder. Efter "uppenbarelsen" sa blir jag forvanad undrar vad fan var det?
Citera
2018-03-09, 22:53
Medlem
OnlyHates avatar
Jag hade velat se 2-4 st svenska blonda snygga tjejer som attraheras av svarta/invandrare.
Sedan skulle jag vilja se dom kopplade som hundar och få krypa runt på en fest med typ 20-30 gangster blattar som knullar och förnedrar dom riktigt extremt mycket och ludren ska ej gilla detta, och blattarna ska vara riktiga jävla svensk hatande muslimer.
Citera
2018-03-09, 23:00
Medlem
proconsuls avatar
Att knulla en gammal gullig gumma i munnen, plocka ut löständerna, sätta henne i en gungstol med en kattunge i knät med en kaffekopp bredvid och vippa henne fram och tillbaka med foten allt medans Calle Jularbo spelas på högsta volym.
Citera
2018-03-09, 23:03
Medlem
Vet inte riktigt, det är så många. Men har rollspelat med ex-flickvänner om att de är 12år, säger upprepat under sexet hur gamla det är (12) och viskar i mitt öra "cum in me daddy".

Jag har inte heller någon aning om vad det kommer ifrån, samma sak med barnporr, haft en hel del och runkat till det men attraheras inte av barn IRL, snarare äcklas dem.

Är väl så avtrubbad att det krävs extrema tabun för att få det att gå för mig. Sadism är även något jag tycker är mysigt, finns inget finare än en kvinna som gråter.
Citera
2018-03-09, 23:05
Bannlyst
Jag tänker mig en kvinnofabrik. Där kvinnorna är uppradade. Man går systematiskt igenom deras hål. En rad för fittan, analen o ansiktet.

Sen även att munknulla en kvinna som föder och sedan urinera både på bebisen och kvinnan och avsluta med; welcome to reality baby!
Citera
2018-03-09, 23:15
Medlem
Jag tänker mig som förälder. Hur jävla stört det vore om mitt barn fantiserade om att vara en toalett.

Jag skulle ta ungen åt sidan och fråga om det verkligen var det ville bli.
Citera
2018-03-09, 23:24
Medlem
Anuslovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coquille
Jag tänker mig som förälder. Hur jävla stört det vore om mitt barn fantiserade om att vara en toalett.

Var det en pik till mig?
Citera
2018-03-09, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coquille

Du har missförstått frågan.

Sen är det fantasier. Anything goes.

Du anar inte vilka störda fantasier vissa yngre tjejer har, även killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in