Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-22, 18:38
  #733
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardingen
Hur jämförs Salvia trippen med DMT?

Man skall väl egentligen inte jämföra då det sägs vara två skilda saker, men salvian är i regel mera elak & svår kontrollerad. Hört folk som ångrar starkt att dom rörde salvia, medans DMT gav dom ett nytt liv. Men som sagt, finns många som gillar salvia med, men gör man en generalisering så är DMT mera visdom & kärlek, medans salvia är mera elak men kan samtidigt visa dig dom mest spektakulära saker. Viktigt att ha en ytterst god set & setting före.
Citera
2016-04-17, 15:46
  #734
Medlem
Kleops avatar
Måste man köpa svart eller duger det man hittar på ICA?
Citera
2016-04-17, 18:16
  #735
Medlem
Dranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Måste man köpa svart eller duger det man hittar på ICA?

Den som man kan köpa på Ica är vanlig kryddsalvia den man får ett rus av kallas profetsalvia. Googla på båda två så får du reda på skillnaden
Citera
2016-04-17, 19:06
  #736
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drank
Den som man kan köpa på Ica är vanlig kryddsalvia den man får ett rus av kallas profetsalvia. Googla på båda två så får du reda på skillnaden
Ok, tack!
Citera
2016-04-17, 19:11
  #737
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Måste man köpa svart eller duger det man hittar på ICA?
What?
Citera
2016-04-17, 19:39
  #738
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
What?
Jag kan nog säga samma sak till dig.
Citera
2017-04-18, 21:18
  #739
Medlem
Kan man röka flera gånger på en kväll med tanke på att ruset är så kort eller byggs toleransen upp snabbt? Har inte provat salvia än så jag vet inte ens om man orkar göra det flera gånger.
Citera
2017-04-19, 11:16
  #740
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Måste man köpa svart eller duger det man hittar på ICA?

Prova Oregano annars. Hört att det ska vara snäppet bättre
Citera
2017-04-22, 12:58
  #741
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Prova Oregano annars. Hört att det ska vara snäppet bättre
Sluta...
Citera
2018-06-03, 11:13
  #742
Medlem
Nochillss avatar
Kan man vara immun mot effekten av att röka Salvia Divinorum?
Jag har läst på nätet att vissa människor har hög tolerans mot drogen.

Jag har rökt 5x i pipa laddad med 0,7 gram, 2 gånger nu men kände ingenting alls.
Citera
2018-06-03, 18:01
  #743
Medlem
Använde du stormtändare så du fick upp det i rätt temperatur? Rätt rökteknik är också viktigt så man får ner allt i lungorna tillräckligt djupt och länge.
Citera
2018-06-03, 21:24
  #744
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fractalbob
Använde du stormtändare så du fick upp det i rätt temperatur? Rätt rökteknik är också viktigt så man får ner allt i lungorna tillräckligt djupt och länge.


Nej, jag har bara en vanlig ciggtändare som jag eldar med tills att jag ser att det bildas vit rök.
Jag har tidigare rökt DMT och har erfarenheten att det kan vara svårt att bryta igenom.

Igår hade jag dessutom dessförinnan, tagit en hel del svamp men det hjälpte inte.
Kanske jag ska prova att lägga en del salvia under tungan samtidigt som jag röker på?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback