Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-13, 12:15
  #613
Medlem
Jag kanske får hem 50x Salvia snart, någon som prövat det?
Citera
2011-02-22, 20:15
  #614
Medlem
DhaStoners avatar
kan man "återdosera" salvia flera gånger på en kväll eller får man tolerans på det direkt?
Citera
2011-02-22, 20:41
  #615
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
kan man "återdosera" salvia flera gånger på en kväll eller får man tolerans på det direkt?

Tolerans ganska snabbt, ja. Tar ett par veckor för att släppa också.
Citera
2011-02-27, 11:57
  #616
Medlem
pinkbunnys avatar
Är Salvia D klassad som narkotika eller bara stämplat hälsofarligt och olagligt?

Är det hårda straff på innehav av Salvia D?
Citera
2011-02-27, 13:06
  #617
Medlem
Witchhunters avatar
Vad blir konsekvenserna av att lite salvia fastnar i tullen? Har man förlorat det för gott eller får man hembesök av farbror blå på köpet också?
Citera
2011-02-27, 13:53
  #618
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witchhunter
Vad blir konsekvenserna av att lite salvia fastnar i tullen? Har man förlorat det för gott eller får man hembesök av farbror blå på köpet också?
Böter till fängelse i högst ett år.

https://lagen.nu/1999:42
4 §

Har däremot aldrig hört om någon som fått sitt salvia beslagtaget. Om du nu skulle ha oturen så är det bara att neka.
Citera
2011-02-27, 15:24
  #619
Medlem
Witchhunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Har däremot aldrig hört om någon som fått sitt salvia beslagtaget. Om du nu skulle ha oturen så är det bara att neka.
Det går att komma undan så alltså?
Citera
2011-02-27, 15:30
  #620
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witchhunter
Det går att komma undan så alltså?

Det är ett sätt, fast det är inte garanterat att det funkar. Det beror på hur ens historia med tullen och beslag-tagningar ser ut. Om det är första gången så något beslagtas för en så är det bara neka att man beställt det. Sedan ligger man lågt ett bra jävla tag. Om tullen fortsätter beslagta saker från en så blir det problem och det kan hända att Herr. Iklädd Denblåauniformen kommer och knackar på. Vars det leder till vet jag inte.
Citera
2011-03-01, 15:38
  #621
Medlem
billybombs avatar
Har en kran som jag köper massa cannabis ifrån och vill verkligen testa salvia. Hur stor är chansen att han har? Kommer förmodligen ändå fråga honom nästa gång hans varor behövs. Finns det ngn standardmängd som t.ex. gräs köper man ju oftast en femma liksom...ngt motsvarande för salvia? Och vad ska priset ligga på ungefär?
Citera
2011-03-01, 15:58
  #622
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billybomb
Har en kran som jag köper massa cannabis ifrån och vill verkligen testa salvia. Hur stor är chansen att han har? Kommer förmodligen ändå fråga honom nästa gång hans varor behövs. Finns det ngn standardmängd som t.ex. gräs köper man ju oftast en femma liksom...ngt motsvarande för salvia? Och vad ska priset ligga på ungefär?
Har aldrig hört om någon som köpt Salvia på gatan. Men om din kran röker mycket savlia så kanske han har lite som du får köpa.
Mängden och priset varierar ju självklart med styrkan.

Om jag va du skulle jag beställa hem från azarius istället. Mycket pålitliga och rätt okej priser.
Citera
2011-03-03, 23:09
  #623
Medlem
hm, min tänder får en grön låga,tror det är en stormtändare?

Tror ni det går bra å röka med den, lär vara varmare än en vanligtändare hoppas jag eller är det nån metall den "brinner mot" som går lågan grön? lågan är "blå" när man tänder den men sen brinner den mot "metallbiten" och blir grön-lågad ist.

Mvh lars
Citera
2011-03-05, 13:56
  #624
Medlem
Och vad rekomenderar ni, majspipa eller hemmagjord bong ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback