Citat:
Ursprungligen postat av kerv...
Kände mig otroligt trött efter jag tagit en halv tablett igår(började då) och idag, släppte dock efter några timmar
Antidepressiva medel är bara en sorts sömnmedel som gör att man blir så trött att man inte orkar göra eller tänka något, vilket gör att man inte mår dåligt, eftersom man inte tänker på sina problem, men man kan inte heller ha ett liv när man är så trött, och man kan inte göra något kul för att man är bara trött hela tiden.