Citat:
Ursprungligen postat av Basse66
Jag åt det för några år sen och det Funkade inte på mig mådde jävligt dåligt och fick massa Biverkningar
Har med testat Cymbalta den mådde jag med skit av
Bytte till Zipralex Funkade rätt ok på mig tills nu då jag får en Biverkning av den som ställer till Problem
Har nu ätit Voxra i 8 dagar efter Zipralex och mår riktigt skit av Voxra så Doktorn ringer snart så jag får byta till en annan
Fick också enbart bieffekter utav Citalopramen, inga jättejobbiga dock så jag kunde stå ut i ett par månader för att ge medicinen en ärlig chans.
Men jag vart varken bättre eller sämre så byttes jag över till Efexor vilket började ge difusa men positiva effekter och när jag trappade upp 75mg, 150mg och nu 225mg så har det bara blivit bättre.
Mår bra på 225mg så jag kommer nog stå på den tills vidare.